Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #191989:
Ani sa necudujem, ze zamietli reko asfaltu. To je proste udrzba. Presne to iste, co sa ide teraz robit v dubravke je udrzba. Vobec by som sa necudoval keby im to zamietli.
Prave take veci ako podjazd Harmincova, Alexyho su vydavky, ktore z obycajnych udrziavacich prac robi modernizaciu. Nie to, ze vymenia vrchne vedenie a namontuju jedno mazanie okolkov.
Ako citam nizsie prispevok Lbr., niekto v DPB by si mal poziadat o predcasny alebo sa zacat zaujimat ako sa veci robia vo svete a zacat konecne v praci nieco odovzdavat. Nie len cakat do 14.30 aby mohol ist domov.
Pri tejto rekonstrukcii budu mat vazne problemy aby im to EU prefinancovala, rovnako ako mal Figel problemy ked na cestach I. triedy chcel len vymenit afsalt. Hlavne teda neviem co na tej reko teda bude stat 330 milionov (1/3miliardy) slovensky korun.
Reakcia na: Ámos #191987:
Málo ambiciózne? Keď na ministerstve zamietnu rekonštrukciu asfaltu v kruháči na Vojenskej ako neoprávnený výdavok, tak potom už o podjazdoch nemusíš ani premýšľať.
Reakcia na: Valec #191977:
Prístrešky - pri návrhu rekonštrukcie bolo deklarované, že zostanú zachované súčasné prístrešky a zarazu sa majú zbúrať. Už aj magistrát to vidí ako problém - viď. str.15 http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/178348: "Električkové zastávky nemôžu zostať po rekonštrukcii bez prestrešenia, znehodnotilo by to ich úžitkovú spoločenskú hodnotu. Prístrešky typu JCDecaux o dÍžke 4m nie sú navyše adekvátnou náhradou za nástupištia s dÍžkou prestrešenia 30m".

Prechody pre chodcov - budú zúžené na 2-3m zábradlím, vraj ako "zvýšenie bezpečnosti chodcov a vytvorí sa úzky kľukatý koridor "v tvare Z". Cyklisti, rodičia s kočíkmi, vozíčkari - môžu akurát škrípať zubami. Ináč autori sú zjavne úplne mimo, v materiáli sú navrhnuté veci typu "Ochranné múriky presahujú nástupištia o 8m na obe strany, čo by malo odradiť chodcov od pohybu po koľajach a mimo priechodov pre chodcov." No, teraz sú niekde zábradlia aj 50m dlhé a ľudia ich obchádzajú (napr. OD Saratov).

Obratisko - ani jedným slovom sa neráta s predĺžením trate do do DNV, ktoré je pritom schválené ako priorita. Naopak hemží sa to deklaráciami o "čo najdlhšej životnosti" - no jasné, hlavne keď sa to bude potom znova celé prekopávať.

Celkovo je ten materiál dosť veľké zúfalstvo. Objednáva ho DPB a pritom je namierený proti peším, nerieši súčasné problémy ľudí a nijako sa nevenuje dlhodobejším plánom dopravy.
Reakcia na: diky #191985:
cele je to malo ambiciozne, paskvil pre stavebnu firmu nie pre modernizacia pre pohodlie cestujucich a kvalitu prepravy DPB.
Kde su chranene prejazdy, odelene teleso pomocou zvodidiel pre znizenie zranitelnosti systemu. Popripade podjazd na Harmincovej.

Toto nie je modernizacia ale obycajna rekonstrukcia a EU by to podporit nemala. Ak chcem mat z elektricky nosny system musim sa k jeho budovanie aj tak postavit. nestavat rovanko ako v 1987 len s novymi materialmi. Ale to by sme od magistratu a DPB chceli vela.
Reakcia na: anbis #191978:
a ako dlho by ostali obnovene tie pristresky? Za pol roka dokreslene, porozbijane.
Reakcia na: anbis #191983:
to zatrávnenie trate by z dôvodu odhlučnenia nebolo zlé riešenie, ale obávam sa že nie 😃 lebo...bolo by to pekné a ...
Reakcia na: anbis #191978:
Stĺpy v stredovom ostrovčeku majú prínos taký, že umožňujú zrušenie prevesov a nahradenie výložníkmi.
Reakcia na: Valec #191980:
Vďaka za upozornenie, ja som amatér, tie kruhy v zelenom páse sú stožiare... neviem, prečo sa mi zdalo, že majú byť v strede ? So zatrávnením trate sa neuvažovalo?
Reakcia na: Ámos #191945:
Pán je matematik ? ? ? ?
Reakcia na: anbis #191978:
Tým že sú stoziare v strede tak je medzi vozidlami väčší priestor tým padom sa na zastávkach dá dať oplotenie a celkovo sa znižuje riziko častých nehôd kedy ľudia vybehuju spoza voz.
Reakcia na: anbis #191978:
Ako do stredu? Však v tom výkrese sú stožiare zakreslené v zelenom páse (v nástupnom ostrovčeku), prevažne na západnej strane.
Neviem či to tu už bolo ale z radiopoint hrá rádio expres
Reakcia na: Valec #191977:
zámer je už zverejnený aj na enviroportáli http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-dubravka-v-useku-hanulova-pri-krizi a podľa neho sa plánuje zrušenie pôvodných prístreškov na niektorých zastávkach a ich náhrada nejakými 2 kusmi JC Decaux... Chápem, že ide najskôr o minutie doslova darovaných peňazí (nabaľme tam všetko), ale je škoda, že sa tam radšej nezamontovala obnova súčasných prístreškov aj s osvetlením. Tiež mi nie sú jasné nové trakčné stožiare do stredu trate, ide tu zase o to isté - preinvestovať peniaze, alebo to má aj nejaký reálny prínos? Zvyšok vyzerá fajn, už len aby sa konečne začalo.
Reakcia na: diky #191975:
"Dôjde k vybudovaniu nových nástupísk zastávok v ich pôvodných polohách."
JamaVOku, ďakujem veľmi pekne:-) Trošku mám ešte problém zorientovať sa. Prajem úspešný vstup do nového týždňa:-)
posudzovanie vplyvov na životné prostredie “Električková trať Dúbravka v úseku Hanulova – Pri kríži” http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11037797
Reakcia na: 810zssk #191971:
aukcia uz prebehla
Zdravím priatelia:-) ako sa, čo najľahšie a najrýchlejšie dostanem zo zastávky Hany Melilčkovej na Plynárenskú 7/B (Apollo BC II)? Potrebujem tam byť najneskôr tak 5 minút pred 10:00 v pondelok ráno. A tiež potrebujem pomôcť z cestou rovnako z Hany Meličkovej na Lamačskú cestu 3. Tiež v pondelok, a treba tam byť o 11:20. Dík:-)
Reakcia na: Petto #191970:
Och ? Hlavne ze este ani aukcia nebola ukoncena, ale kucharsky web presne vie ze sa ziaden uchadzac neodvola ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.