Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #190437:
LED pásy nebudú svietiť do očí?
Reakcia na: ufo #190438:
Na železnici sa treba riadiť LEN návesťou gazdu (a semaforom alebo palacinkárňou, ale netreba to sledovať súčasne), to nie je porovnateľné.
Reakcia na: 810zssk #190439:
Odjakživa, lebo si ich potom premietnu do oprávnených nákladov. A OKREM TOHO SL nie sú 100% súkromná firma.
Reakcia na: S499.1023 #190431:
Odkedy? Tie autobusy kupuju za vlastne peniaze, preco by museli robit sutaz?
Reakcia na: Ámos #190428:
Keď to ide na železnici pri niekoľkých 26 metrových vozoch a ešte sa treba riadiť aj návesťou beglaitra. Keď sa chce, všetko sa dá.
Reakcia na: Ámos #190434:
Na 99% by som si tipol, že v DPB.
Reakcia na: Ámos #190429:
To pôvodné osvetlenie bolo síce veľmi estetické ale aj veľmi nepraktické - svietilo to rovno do očí vodičom, každý kamienok od kolesa roztrepal jedno krycie sklo...
Reakcia na: S499.1023 #190433:
v DPB alebo v Mercedese?
Reakcia na: Marek1978 #190399:
Čo to pletiete piate cez deviate? Na zadné čelo sa nelepí žiadna odporúčaná rýchlosť ale konštrukčná rýchlosť. Akurát v DPB tam nalepili prvú nálepku, ktorú mali poruke.
Reakcia na: MatejBA #190430:
skoda. aj ked podla zakonov na ochranu dusevneho vlastnictva by mali, kedze architekt bol vyslovne proti tomuto rieseniu. V case reko osvetlenia sa na tieto veci hladelo este menej ako teraz!
Reakcia na: 810zssk #190384:
Na výkony v záväzku musí.
Reakcia na: Ámos #190429:
For roka ? (neurobia)
Reakcia na: 810zssk #190416:
dufam, ze pri reko odstrania aj to nevkusne verejne osvetlenie a vratia tam povodne riesenie na zvodidlach.
Reakcia na: Mike #190423:
DPB by mal umiestnit realny simulator pracoviska vodica, kde by si ktokolvek na ulici mohol vyskusat, ci by videli dobiehajucich na konci vozidla, v zrkadle o ploche 0,1m2, v ktorom treba kontrolovat 3-5 dveri.
Reakcia na: 810zssk #190416:
Rozpadá sa, lebo už nie je Nový ?
Reakcia na: ufo #190424:
Ak to robí opakovane tak sťažovať sa online na daného vodiča na dispečing.
Reakcia na: ufo #190424:
Ak to robi opakovane na zastavkach po sebe, tak mu ist pridř*ať. Hlavne eltrkičkári
Reakcia na: Mike #190423:
Čo má robiť cestujúci, ak vodič dá signalizáciu nenastupovať v čase, keď ešte všetci nevystúpili, tobôž nastúpili? ?
Reakcia na: ZUSI #190420:
Kľudne si ich foťte, zapisujte a posielajte to kam chcete, nič tým nedosiahnete. Vaša prípadná sťažnosť bude neodpostatnená. Nikde nie je napísané, že vodič má dobiehajúcich čakať. Cestujúci sa má podľa prepravného poriadku sám starať o nástup do vozidla, to znamená že v čase otvrenia alebo uvonľenia dverí má byť na zastávke. (Samozrejme ak ide načas).
A ďalej:
- Ak bola na zastávke Lúčanka linka 98 v čase 7:28, tak to bola asi najskôr tá čo mala ísť 7:24 a meškala 4 minúty (možno práve preto že vodič na zastávkach predtým čakal dobiehajúcich). Za tých pár zastávok z Jasovskej by vodič iba ťažko nabral 3 minúty náskok, keď tam je problém ísť v špičke načas...
- Tých vodičov čo čakajú kým "cestujúci" dobehne a zavrie mu až pred nosom je veľmi malé percento. Väčšina sa stará najmä a o dodržiavanie cestovného poriadku, to zn. že po tom ako všetci cestujúci čo boli na zastávke nastúpili dá signalizáciu nenastupovať a potom zavrie dvere (pokiaľ to nerobí automaticky fotobunka). Akurát novšie vozidlá odbrzdia zo zastávky až po pár sekundách a autobus sa pohne až potom, preto majú cestujúci pocit že čakal až kým dobehnú a zavrel pred nosom.
- Zvlášť v rannej špičke majú nosné petržalské linky husté intervaly (68 4 minúty!, 98 - 6 minút), aj preto vodiči nečakajú dobiehajúcich, lebo jednak ten cestujúci tými 4 (6) minútami keď pôjde ďalším spojom o nič nepríde a hlavne stačí že na dvoch križovatkách chytia červenú a na dvoch zastávkach počkajú dobiehajúceho a už majú také meškanie že ich dobehne ďalšie vozidlo tej istej linky a potom sa narúša pravidelnosť a cestovný poriadok, nehovoriac o tom že dochádza k ďalšiemu preplňovaniu prvého vozidla (druhé ide prázdne)..
- A tiež aj tí, čo sa v tom autobuse vezú, chcú byť vo svojom cieli čo najskôr, často majú vypočítané nejaké prestupy na iné, dôležitejšie linky a takým 100 cestujúcim v kĺbovom autobuse v špičke sa určite "bude páčiť" že čakajú povedzme pol minúty na jedného dobiehajúceho.-

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.