Strasne si mi pripomenul jeden obrazok, kde sa veriaci pytal, kde je dokaz o evolucii, dostal niekolko prikladov a odpoved bola presne tvoje "Nope, still not believe you" ?
to nebol argument. To je konstatovanie. Ja sa nikoho na cp.sk nesnazim presvedcit. a ty nepresvedcis mna na imhd.sk, lebo mam skusenosti.
Aj naprik tomu vsetkemu co si napisal. ☺ Pekny den ti prajem.
Ďakujem za informácie o počte vozidiel, ktoré prevádzkuje DPB. A čo tie zastávky, koľko ich môže byť v celej BA? Tento údaj som zatiaľ nenašiel v žiadnom dostupnom zdroji.
Nech sa paci, ja viem uviest niekolko argumentov preco je planovac na imhd lepsi:
1. Pozna rozne obmedzenia premavky pocas sviatkov, pripadne prazdnin - takze aj v taketo dni najde korektne spojenie (problemom su zatial vyluky, tie ale nezvlada ani cp.sk, imhd planovac na ne aspon upozorni).
2. Obsahuje kompletnu ponuku spojov, vratane dojazdov do vozovni, vyjazdov z vozovni a podobne.
3. Pri planovani berie ohlad na nutne pesie prestupy medzi nastupistami, takze neponuka uplne nerealne spojenia.
4. V zavislosti od nastavenia uzivatelom vie ponuknut aj presuny medzi nedalekymi zastavkami, co sice zvlada aj cp.sk, ale imhd ma ovela rozsiahlejsiu databazu takychto presunov (cp.sk zvlada len niekolko malo takychto pripadov).
pretoze neobsahuje jediny objektivny dovod preco by planovac na cp.sk bol lepsi -
to potom ani tvoje pripsevky na tuto temu. uz len z tvojej lahko dokazatelnej predpojatosti.
A ano prezentujem svoj subjektivny nazor. A akykolvek nazor prezentovany kymkolvek je nazor subjektivny. Takze s tymto na mna nechod ?
Nie, nerozhodne. Planovac na imhd ti umoznuje vybrat si kolko potrebujes na prestup + rychlost chodze (pre ucel vypocitania doby potrebnej na presun medzi zastavkami/nastupistami). Pri cp.sk si mozem nastavit ze chcem na prestup 5 minut, ale stale to bude 5 minut bez ohladu na to ci sa presuvam velku vzdialenost medzi nastupistami (napr. to TrMy), alebo prestupujem na hrane. Co je dost rozdiel.
To ze mas "dlhodobe skusenosti" nie je argument, pretoze neobsahuje jediny objektivny dovod preco by planovac na cp.sk bol lepsi.
"je schopne naplanovat minutovy prestup z 51 na 68 na Trnavskom" - A to je presne to co ma donutilo pouzivat cp.sk. iMHD akosik predpoklada, ze som idiot a nenecha na mojom rozhodnuti ci nieco stihnem alebo nestihnem. iMHD rozhodne zamna!
To nie je argument. Kazdopadne, prajem ti vela stastia najblizsie ked niekam pojdes cez prazdniny a cp.sk ti naplanuje spojenie ako keby bol skolsky rok, lebo prazdninove CP akosi nema ? O dojazdoch, Vianociach a dalsich veciach ani nehovorim, nehovoriac o takych chutovkach ako ze cp.sk ti je schopne naplanovat minutovy prestup z 51 na 68 na Trnavskom, kedze nevie ze tie zastavky su dost daleko od seba.
Stupava, AS - Bratislava, AS podla cennika vychadza 1,25€/1,00€ (cash/karta), cez Marianku 1,50€/1,20€... no a samozrejme asi 15 minutovy rozdiel v jazdnej dobe (preto sa niekedy viac oplati pockat na dalsi spoj, najma v spicke).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.bid.sk/data/File/obstaravanie/20130413_Vyzva-DP2013.pdf