"Úrad pre verejné obstarávanie po zamietnutí námietok spoločnosti Teknoplast s.r.o. začal ex offo konanie o kontrole, pričom skúmal súťažné podklady tendra na nákup trolejbusov a rozhodol o zrušení súťaže. Dopravný podnik Bratislava túto skutočnosť berie na vedomie. DPB, a.s. naďalej zastáva názor, že podmienky tendra boli nastavené tak, že umožňovali prihlásiť sa viacerým uchádzačom do verejného obstarávania. V prospech tohto argumentu vypovedá aj to, že nikto z výrobcov trolejbusov nevzniesol voči súťažným podkladom a ani oznámeniu námietky."
Berie na vedomie ale aj tak bude pyskovat ako chora vrana, ked vlastne iba 1 dodavatel bol schopny splnit poziadavky DPB a ten urcite nebude mat namietky ? Aspon ze elektricky su v poriadku.
Inak celkovo to je zmeska kecov, nazorov Delfiho a 1 suchej vety "UVO malo pravdu"
Bolo to celkom bezne v minulosti, ze necakal, a velmi casto sa stavalo(permanentne cez vikendy) aj ze:
-kratky SOR dosiel nacas k VW, a klbovy uz isiel od VW s 10-minutovym meskanim
-kratky SOR vobec neprisiel k VW, a klbovy isiel od VW s 15-minutovym meskanim...asi vysielacky neexistuju
-kratky SOR prisiel k VW a pokracoval do Lamaca, a zaroven aj klbovy siel do Lamaca, a potom chudaci na dalsej zastavke kukali...
-kratky SOR dosiel k VW, ale klbovy nesiel kvoli poruche...ZV sa ani neunuvali poslat, co je ale vrchol, ze kratky SOR prestavkoval pri VW spolu s vodicom takmer 1h, proste uplna neschopnost zabezpecit nahradu, ked tam stoji prazdny autobus
No tak nakup elin moze pokracovat. A nech uz je cim skor vonku aj vyhlasenie noveho tendra s tymi novymi poziadavkami, ktore su super. Len neviem bodovanie. Cize sa uvidi.
blbost podla mna...jednak to ze by to nebolo bezpecne...a jednak to, ze sa ma aj tak otvorit tunel...a neviem ako sa neda prestupit k inchebe...dole zpod mosta ide 88 a zo zochovej ide 80...to iste smer mesto...
A myslíte si, že by bolo lepšie cez víkend upraviť trasy električiek nasledovne?
Linka 10 Zlaté piesky - Vajnorská - ŽST Nové mesto - Polus City Center - Trnavské mýto - Špitálska - Nám.Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 11 Ružinov - Trnavské mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 12 (ako kedysi) Dúbravka - Karlova Ves - Molecova - Most SNP - Šafko - Nám. Ľ. Štúra a späť
Linka 13 Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
(Prip. zlučiť linku 12 a 13 do jednej (linka 5)
Stačil by na nich interval 15 min., ušetrilo by sa, bola by pravideľnosť.
(Samozrejme, že by boli prestávky aj na Nám. Ľ. Štúra a električky by Čakali kým prejde 12ka, a opačne na Nám. Ľ. Štúra)
Potom by na takejto trase (intervale) mohli byť dobré prípoje ako napr. Linky 32 a 33 na Dlháče na Molecovej....
Na takejto trase by bolo aj priame spojenie Šafka (Eurovey) do Karlovky a nemusela by tam chodiť natrieskaná 28 z ktorej ajtak väčšina vystúpi na Botanickej, či pri Riviére.
Myslíte si, že by bolo dobré vybudovať zastávku Most SNP priamo na Moste kvôli linkám zo Zochovej? Aspoň v smere do Petržalky. Dosť tam chýba, keďže sa nedá prestupovať ani medzi električkami ale ani medzi linkami, ktoré idú k Inchcebe.
Zas pozor, toto je chybna logika. To ze to niekto robi este neznamena ze to je legalne (napr. existuju ludia co zabijaju a to este neznamena ze sa to moze).
K samotnej podstate problemu sa nevyjadrujem, nepoznam prislusnu legislativu, teda neviem ci su zastavky na znamenie pri kolajovej doprave v sulade so zakonm.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tedomík