A myslíte si, že by bolo lepšie cez víkend upraviť trasy električiek nasledovne?
Linka 10 Zlaté piesky - Vajnorská - ŽST Nové mesto - Polus City Center - Trnavské mýto - Špitálska - Nám.Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 11 Ružinov - Trnavské mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 12 (ako kedysi) Dúbravka - Karlova Ves - Molecova - Most SNP - Šafko - Nám. Ľ. Štúra a späť
Linka 13 Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
(Prip. zlučiť linku 12 a 13 do jednej (linka 5)
Stačil by na nich interval 15 min., ušetrilo by sa, bola by pravideľnosť.
(Samozrejme, že by boli prestávky aj na Nám. Ľ. Štúra a električky by Čakali kým prejde 12ka, a opačne na Nám. Ľ. Štúra)
Potom by na takejto trase (intervale) mohli byť dobré prípoje ako napr. Linky 32 a 33 na Dlháče na Molecovej....
Na takejto trase by bolo aj priame spojenie Šafka (Eurovey) do Karlovky a nemusela by tam chodiť natrieskaná 28 z ktorej ajtak väčšina vystúpi na Botanickej, či pri Riviére.
Linka 10 Zlaté piesky - Vajnorská - ŽST Nové mesto - Polus City Center - Trnavské mýto - Špitálska - Nám.Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 11 Ružinov - Trnavské mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
Linka 12 (ako kedysi) Dúbravka - Karlova Ves - Molecova - Most SNP - Šafko - Nám. Ľ. Štúra a späť
Linka 13 Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť
(Prip. zlučiť linku 12 a 13 do jednej (linka 5)
Stačil by na nich interval 15 min., ušetrilo by sa, bola by pravideľnosť.
(Samozrejme, že by boli prestávky aj na Nám. Ľ. Štúra a električky by Čakali kým prejde 12ka, a opačne na Nám. Ľ. Štúra)
Potom by na takejto trase (intervale) mohli byť dobré prípoje ako napr. Linky 32 a 33 na Dlháče na Molecovej....
Na takejto trase by bolo aj priame spojenie Šafka (Eurovey) do Karlovky a nemusela by tam chodiť natrieskaná 28 z ktorej ajtak väčšina vystúpi na Botanickej, či pri Riviére.
810zssk