Keďže túžobne očakávam spustenie IDS BK, dočasne jazdím na lístky. V červenom automate v Bille v Dúbravke som si kupil 15-minútový lístok. Vhodil som 2 € mincu. Lístok mi vydal, ale peňažný výdavok mi nevydal. Ihneď som telefonoval na 5950 1476 (nalepené na automate - je aj na dpb.sk), ale nikto nezdvíhal.
Tak som zavolal na tú non-stop linku sťažností 0917 101 102. Zaujalo ma, že má automatickú hlásku, kde pani Agáta informuje, že hovor je nahrávaný. Následné zvonenie mi znelo trochu inak ako bežné - akoby to bolo VoIP alebo interné prepojenie. Pani, ktorá to zdvihla mi však iba nadiktovala číslo 5950 1474 (zaujímavé, že to NIE JE na automate ani na dpb.sk). Chcel som to číslo nechať zaslať v SMS-ke lebo som si ho nemal ako zapísať, ale to odmietla. Ešte šťastie, že pevné linky DPB sa dajú ľahko zapamätať. ?
Pani, ktorá to zdvihla moju reklamáciu prijala s komentárom, že čo sa tomu automatu zase znepáčilo. Telefónny hovory ma stáli spolu 0,31 €čo nie je až tak veľa, tak som zvedavý, či mi tých 1,30 € vrátia. Ide o princíp. Automat veselo naďalej svietil na zeleno a ponúkal celé svoje menu.
Dá sa ten automat v prípade potreby na diaľku z DPB zablokovať ak by bolo treba??
Zaujímalo by ma prečo sa napríklad aj toto nemedializuje ako ten tender na trolejbusy. A ak by aj po tomto primátor obhajoval vedenie DPB a neodvolal ho tak si myslím, že by to malo aj zásadnejší vplyv na jeho verejný "image". ? To, že sú veľké skladové zásoby neznamená, že ich teraz vyhodím, ale miniem ich alebo ich predám... Nebodaj výrobcovia automobilov vyhadzujú diely, ktoré nie sú dodávané just in time a majú ich zrazu prebytok na sklade? ?
Kryty smeroviek bola iba špička ľadovca.. vyhodili aj nachystané nové kardany, prevodovky a iné súčiastky.. Presne ako píšeš, vyššie záujmy. Keďže bol pre niekoho "problém", že boli vysoké skladové zásoby tak došiel pokyn zlikvidovať všetky skladové zásoby. Išlo to aj ta takúto cenu...
"Nie som tak bohatý, aby som si mohol kupovať lacné veci."
... to zase neznamená, že majú Jepko s Trtkom zvýšiť cenu ... ide mi o to, aby sa nekúpili lacno shity, do ktorých následne investuješ dvojnásobok do opráv a údržby
Neviem čo by si potom chcel ? MAN,Volvo,Mercedes sú kvalitné to je jasné,ale na druhú stranu sú aj drahé a je otázne či by si mesto v dobe šetrenia mohlo dovoliť takýto variant.Už to,že splácajú CapaCity ho stojí nemalé peniaze ? áno ja viem,že to nie je problém terajšieho vedenia mesta,že ich predchodcovia spravili dva tendre na 40ks veľkokapacitných a 100ks klasických 18m vozidiel,ale keď už je to raz tak tak sa s tým nedá nič robiť len splácať.Keby sa rozmýšľalo tak sa vyhlási tender neušitý na mieru jednému výrobcovi na 200ks 18m vozidiel a kľudne by to v tomto prípade mohol vyhrať aj Mercedes s modelom Citaro alebo aj Conectom,ale keby bolo keby...
Martin nedavno som cital rozhovorom s polskym producentom potravin. vsetky potravinove skandaly ospravedlnil jednou vetou: "Dodavame to, co si zakaznik v cene objedna.
Existuje akasi stavovska cest, a ta hovori, ze nepojdem do nepodarkou aj keby som mal skrachovat.
Len pre zaznam, ja nie som odporcom SORu, mne tie vozidla vobec nevadia.
Ostatne aj zisk tohto vyrobcu je nasledne investovany v slovenskych horach ?
vieš, otázka rozhodovania medzi SOLARIS-om a SOR-om je podobná asi takejto dileme - chcem dostať rakovinu pľúc alebo leukémiu ??? .... nechcem ani jedno !!!!
Tu zo Solarisov spravili hneď najväčšie šerble len preto,že bola výrobná chyba na vozidlách,ktorú si výrobca priznal a odstránil ju a vozidlá až na pár výnimiek jazdia spoľahlivo ?
Najlepšie je keď sa potom sťažujú aký je ten vodič chuj lebo sa rozbieha zo zastávky a
kým oni sa ešte len štverajú na schodík & sedadlo ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Keďže túžobne očakávam spustenie IDS BK, dočasne jazdím na lístky. V červenom automate v Bille v Dúbravke som si kupil 15-minútový lístok. Vhodil som 2 € mincu. Lístok mi vydal, ale peňažný výdavok mi nevydal. Ihneď som telefonoval na 5950 1476 (nalepené na automate - je aj na dpb.sk), ale nikto nezdvíhal.
Tak som zavolal na tú non-stop linku sťažností 0917 101 102. Zaujalo ma, že má automatickú hlásku, kde pani Agáta informuje, že hovor je nahrávaný. Následné zvonenie mi znelo trochu inak ako bežné - akoby to bolo VoIP alebo interné prepojenie. Pani, ktorá to zdvihla mi však iba nadiktovala číslo 5950 1474 (zaujímavé, že to NIE JE na automate ani na dpb.sk). Chcel som to číslo nechať zaslať v SMS-ke lebo som si ho nemal ako zapísať, ale to odmietla. Ešte šťastie, že pevné linky DPB sa dajú ľahko zapamätať. ?
Pani, ktorá to zdvihla moju reklamáciu prijala s komentárom, že čo sa tomu automatu zase znepáčilo. Telefónny hovory ma stáli spolu 0,31 €čo nie je až tak veľa, tak som zvedavý, či mi tých 1,30 € vrátia. Ide o princíp. Automat veselo naďalej svietil na zeleno a ponúkal celé svoje menu.
Dá sa ten automat v prípade potreby na diaľku z DPB zablokovať ak by bolo treba??