ČERVENÝ AUTOMAT OD EMTESTU UKÁZAL SVOJU "KVALITU"
Keďže túžobne očakávam spustenie IDS BK, dočasne jazdím na lístky. V červenom automate v Bille v Dúbravke som si kupil 15-minútový lístok. Vhodil som 2 € mincu. Lístok mi vydal, ale peňažný výdavok mi nevydal. Ihneď som telefonoval na 5950 1476 (nalepené na automate - je aj na dpb.sk), ale nikto nezdvíhal.
Tak som zavolal na tú non-stop linku sťažností 0917 101 102. Zaujalo ma, že má automatickú hlásku, kde pani Agáta informuje, že hovor je nahrávaný. Následné zvonenie mi znelo trochu inak ako bežné - akoby to bolo VoIP alebo interné prepojenie. Pani, ktorá to zdvihla mi však iba nadiktovala číslo 5950 1474 (zaujímavé, že to NIE JE na automate ani na dpb.sk). Chcel som to číslo nechať zaslať v SMS-ke lebo som si ho nemal ako zapísať, ale to odmietla. Ešte šťastie, že pevné linky DPB sa dajú ľahko zapamätať. ?
Pani, ktorá to zdvihla moju reklamáciu prijala s komentárom, že čo sa tomu automatu zase znepáčilo. Telefónny hovory ma stáli spolu 0,31 €čo nie je až tak veľa, tak som zvedavý, či mi tých 1,30 € vrátia. Ide o princíp. Automat veselo naďalej svietil na zeleno a ponúkal celé svoje menu.
Dá sa ten automat v prípade potreby na diaľku z DPB zablokovať ak by bolo treba??
Keďže túžobne očakávam spustenie IDS BK, dočasne jazdím na lístky. V červenom automate v Bille v Dúbravke som si kupil 15-minútový lístok. Vhodil som 2 € mincu. Lístok mi vydal, ale peňažný výdavok mi nevydal. Ihneď som telefonoval na 5950 1476 (nalepené na automate - je aj na dpb.sk), ale nikto nezdvíhal.
Tak som zavolal na tú non-stop linku sťažností 0917 101 102. Zaujalo ma, že má automatickú hlásku, kde pani Agáta informuje, že hovor je nahrávaný. Následné zvonenie mi znelo trochu inak ako bežné - akoby to bolo VoIP alebo interné prepojenie. Pani, ktorá to zdvihla mi však iba nadiktovala číslo 5950 1474 (zaujímavé, že to NIE JE na automate ani na dpb.sk). Chcel som to číslo nechať zaslať v SMS-ke lebo som si ho nemal ako zapísať, ale to odmietla. Ešte šťastie, že pevné linky DPB sa dajú ľahko zapamätať. ?
Pani, ktorá to zdvihla moju reklamáciu prijala s komentárom, že čo sa tomu automatu zase znepáčilo. Telefónny hovory ma stáli spolu 0,31 €čo nie je až tak veľa, tak som zvedavý, či mi tých 1,30 € vrátia. Ide o princíp. Automat veselo naďalej svietil na zeleno a ponúkal celé svoje menu.
Dá sa ten automat v prípade potreby na diaľku z DPB zablokovať ak by bolo treba??
erika93
inak ďakujem pekne za Vaše reakcie