ak ma pamat neklame, tak maju OS SR este stale platni kontrakt na Aktis, co ktory bol vyvijany ako nahrada za P-V3S.
Tatrovky su predsalen o dost tazsie vozidla.
a takto vznikaju z podstivych pasazierov ti cierni. Keby mi takto niekto dal pokutu, tak jazdim nacierno kym si nevyberiem na usetrenom jadznom dvojnasobok.
ale tak hadam pomohlo, ze revizori uz nie su plateni od kazdej pokuty.
Ako používateľ jednorazových lístkov to vítam - keďže je tu nejakých 15 sekúnd, ktoré nie vždy stačia na označenie lístka kvôli davu ľudí a nedostupnosti označovačov, tak sa radšej dobre pozriem, či je tam pokémon a stihnem si označiť lístok.
(Po skúsenosti člena rodiny zo zastávky Ekonomická univerzita - preplnený bus, ľudia si postupne označovali lístky, no nie všetci stihli, označovač sa zablokoval, vedľa stojaci revízor následne skasíroval, pritom sám videl, že si nemohli vštetci stihnúť označiť.) Odvolanie zamietnuté. Takže zostali možnosti rezignovať a prijať nespravodlivosť, alebo známeho v DPB...
Jaj, cize je vlastne chyba, ze sa pokutuju cierny pasazieri sumou 40/50 eur, postaci dohovorit, ze "nonono nacierno sa nejazdi" a zazelaj prijemny den, ze ano? ?
Ako nič férové ale po včerajšku, keď revízori striehli na ľudí jak hyeny a jedna dvojica si dala až toľko "ťažkej" práce, že iba robili kolečká na L210 počas zápchy, tak nič iné si DPB nezaslúži. Totiž, ľudia ak nestihli vlak, šli na bus a vice versa, očividne s týmto rátali. Nuž včera mohol DPB motivovať ľudí napr. a cez rozhlas požiadať ľudí, že ak môžu nech nechajú auto zaparkované pri robote alebo doma a nech cestujú MHD, že revízori budú zhovievavejší, myslím, že deň/dva takejto výpomoci doprave v meste by vyšla menej ako niektoré iné "hospodárne" kroky. A MHD tak plná nebola aby to užívatelia IAD nemohli zniesť. A inak tiež na tie pokuty 40/50€ už povedali ľudia, ktorých poznám čo študujú v ČR, alebo tam robia, že to nemá u nás úroveň. Česi zarábajú viac no pokuty tam sú menšie a kvalita dopravy úplne inde a u nás ani jedna NP električka, žiadny NP trolejbus na zabehaných linkách, a na úrovni je iba 42 autobusov značky Mercedes, 21 Solarisov a dajme tomu, že aj tých 35 Citelisov, aby niekto nefrfľal.
B741 horievali? pamätám solarisy, pamätám radu tambusov či IK, no u karôs si skôr pamätám najmä u B732 motory na ceste spadnuté...... podľa týchto odporníkov SMEtiarov imhd tvrdí že 2006 a 2007.
A reakcia na inú časť článku - ktorý z trolejbusov ktorý bol prasknutý sa vrátil do prevádzky? V takom prípade by boli opraviteľné i vysokokapacitné tambusy, čo podľa vyjadrenia DP neboli...
A nakoniec na margo toho všetkého - kedy príde na kontrolu IK435? nechcem nič tvrdiť, ale niektorým vozom už odhnivá hádam vďaka tak prehnane veľkorysej údržbe úplne všetko......
No dnes som to vzdal s MHD zastávku pred hlavnou stanicou, vystúpil som s priateľkou z 210, predbehli sme pešo ešte aj 21 a 201 pred nami a boli na stanici skôr, no nepomohlo, osobák na smer NZ sme nechytili, na nástupište sme došli 20:07 a vlak už ani na výhybkách nebol pričom niekedy ešte 20:08 sa vypeká na nástupišti a dnes ako na potvoru velice dochvíľny, až nevhod ?
Rada : dobre namaž lyže, brýle na ksicht + šál a ideš, alebo dobré boty na zimnú turistiku a môžeš po ceste pofotiť, že koľko električiek či autobusov si obehol, možno aj polovicu výpravy zo všetkých liniek po ceste zmapuješ v zápche a závejoch ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
ale tak hadam pomohlo, ze revizori uz nie su plateni od kazdej pokuty.