ked zrusia tender, tak UVO uz moc nezmoze a neviem ci to neporiesia tiez tak, ze vsak tender uz neni tak nemusia namietku vyhodnotit
93 vs elektricka a preco by nemohli byt na stefanikovej normalne bus pruhy a by smerovali dopravne toky tadial cez bus. ja tam stale nevidi mproblem, kedze odtial idu po novom moste ..
pride mi to lepsia alternativa, lebo cez SNP nepojde elektricka nikdy, ale nosne linky busu cez stefanikovu a panonsku ist mozu ..
Ešte pockame na vyjadrenie UVO,ci bola namietka TEKNOPLAST opravnena. Ak bude,tak potom budem namietat aj ja v 2.tendri ak tam bude zase niečo nahravat "traktorakom" v style polomer kolies/doplnkova vybava. Ved tiez nemam nic spolocne s vyrobou vozidiel ako TEKNOPLAST.
Joo, to bude fajn, ak z hlst odíde elektrická do Pe, bude sa dat v rámci športu cez Zilinsku ci busom na hodzko stihnut na postovej.. Koľko substratu z východnej časti Petržalky radšej zostane v tej 93 ?
lebo je rozdiel zakazka do ziliny ktora bola teoreticky na 10 mio euro a tato ktora je za 70 milionov s tym, ze je tam tendencia doadavat dalsie trolejbusy.
to iste elektricky, je to uz 200 milionova zakazka .. a tam nielen bombardier ale aj siemens namieta ..
dufam, ze im niekto napadne aj tender na prvu etapu, lebo pochybujem, ze to na magoriate zvladnu, ked tam su taki neschopaci, ktori dokazu len rozkradat. a uradnici su tam uplne mizerni.
pre petrzalcanou je to jedno ci pojdu po obchodnej alebo po stefanikovej, rozdiel je minimalny.
pre petrzalcanov sa bohuzial vdaka ludom ftacnik, schlossera ba(na)novec nazenu minuty nie na obdhodnej, ale na kazdom dementnom semafori v petrzalke, takze ked im to od konca petrzalky predrlzi o 15 minut tak tu minutu po obchodnej uz zvladnu ..
ked uz sa spomina preferencia elektriciek, tak ako to vyzera s tou vajnorskou radialou, 5 mesiacov uz od septembra preslo a este som nic nevidel ani nepocul, tusim ze to opat padlo ☠
Nuž v Žiline to asi mali na háku. Ale tak aspoň vidno, že kam prídu predĺžené hnáty boľševickej mafie z moskovskej školy rýchlozbohatlíkov nenažraných a synáčikov bývalých ŠtBákov a najväčších akože-komunistov (po prevrate najväčších demokratov), tak tam hneď cpú tieto šunky. Jak som videl Blanára, či Chomu na tých fotkách, tak neviem sa rozhodnúť, či skôr opľuť fotky Belfi+Ftáčnik alebo Ďurkovský+Záhradník, krista toľko lákavých volieb a ja nechcem nikoho ukrátiť. Asi to hodím naraz do WC a naložím na to niečo ?
Áno to viem mali sme tu raz 18m MAN na predvádzačke ? Keby sa raz vyhlásil tender na CNG plyňáky tak by nebol na škodu MAN alebo Solaris keď už silou mocou sa tu preferuje autobus s 5 dverami.Ja len verím,že dovtedy sa S(p)ORu nepodarí 18 metrové CNG-éčko lebo to už načisto si potom kupujem auto a seriem na MHD ?
V každom normálnom meste (také na Slovensku bohužiaľ nie je) by boli uzly ako hl.st. a Hodžovo nám. prepojené s uzlami akými sú Nám. SNP/Kamenné nám. a historické centrum (Hviezdoslavovo nám.). Navyše by bola aj lepšia možnosť sa dostať ku konečnej pod mostom SNP (prestup na Jesenského alebo NĽŠ), čo je teraz značne ťažšie. Takto teraz musím odporúčať turistov na L93 aby s ňou šli na Hodžovo alebo Zochovu a pešo dolu, alebo s X13, na ktorú ale nemusia mať šťastie. Stav sa, že ak bude električka na Štefánikovej, tak to postupne začne odrádzať autičkárov aby využívali Štefánikovu a postupne sa Hodžovo nám. ukľudní oveľa viac a okrem toho podjazdu tam bude áut minimum. Pochop, že cieľom mesta by malo IAD v centre minimalizovať. Cez Nám. SNP sa kedysi tiež ondili autá a už tomu nejaký čas tak nie je. Takisto na Kamennom nám. je teraz úplná pohoda bez semaforov a IAD je tam tiež redšie, proste zastavia a nejazdí tam už tak veľa áut, ako kedysi, hlavne nejazdia tak zbesilo, lebo vedia, že chodci sa tam pohybujú a že električka má prednosť.
Nenašiel som žiadne mesto,kde by ho mali vysúťažené. Ani v ponuke na stránke ho nemajú. Ale SOR ma o konkurenciu viac - MAN už ma takisto ako SOlaris aj 18m aj 18,75 m vozidlo, z toho 18,75 moze byt aj 5 dverami.
Nikto nenamietal, tak si hned madlili ruky traktoraci.
Detto tender na BA CAPACITY, to im bolo tiez site na mieru, hoc sa este vtedy polemizovalo,ze sa moze prihlasit aj MAN s GXL Lions city - ten bol vsak len prototyp bez seriovej vyroby ( no ten bol este dlhsi - dosahol max. dlzku pre klbove vozidlo s 4 nápravami - 20,5 m )
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto