Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #188956:
Joo, to bude fajn, ak z hlst odíde elektrická do Pe, bude sa dat v rámci športu cez Zilinsku ci busom na hodzko stihnut na postovej.. Koľko substratu z východnej časti Petržalky radšej zostane v tej 93 ?
Reakcia na: Petto #188960:
lebo je rozdiel zakazka do ziliny ktora bola teoreticky na 10 mio euro a tato ktora je za 70 milionov s tym, ze je tam tendencia doadavat dalsie trolejbusy.

to iste elektricky, je to uz 200 milionova zakazka .. a tam nielen bombardier ale aj siemens namieta ..

dufam, ze im niekto napadne aj tender na prvu etapu, lebo pochybujem, ze to na magoriate zvladnu, ked tam su taki neschopaci, ktori dokazu len rozkradat. a uradnici su tam uplne mizerni.
Reakcia na: Ámos #188968:
? hlavne,že sa to nestiha ?
Pozerám, že tejto diskusie už nemá zmysel sa zúčastňovať.
Reakcia na: 810zssk #188948:
pre petrzalcanou je to jedno ci pojdu po obchodnej alebo po stefanikovej, rozdiel je minimalny.

pre petrzalcanov sa bohuzial vdaka ludom ftacnik, schlossera ba(na)novec nazenu minuty nie na obdhodnej, ale na kazdom dementnom semafori v petrzalke, takze ked im to od konca petrzalky predrlzi o 15 minut tak tu minutu po obchodnej uz zvladnu ..
ked uz sa spomina preferencia elektriciek, tak ako to vyzera s tou vajnorskou radialou, 5 mesiacov uz od septembra preslo a este som nic nevidel ani nepocul, tusim ze to opat padlo ☠
prave info na SRo, ze tender na trolejbusy sa bude opakovat. Ako jeden zdovodov uviedli aj to, ze sa prihlasil len jeden uchadzac.
Reakcia na: Petto #188960:
Nuž v Žiline to asi mali na háku. Ale tak aspoň vidno, že kam prídu predĺžené hnáty boľševickej mafie z moskovskej školy rýchlozbohatlíkov nenažraných a synáčikov bývalých ŠtBákov a najväčších akože-komunistov (po prevrate najväčších demokratov), tak tam hneď cpú tieto šunky. Jak som videl Blanára, či Chomu na tých fotkách, tak neviem sa rozhodnúť, či skôr opľuť fotky Belfi+Ftáčnik alebo Ďurkovský+Záhradník, krista toľko lákavých volieb a ja nechcem nikoho ukrátiť. Asi to hodím naraz do WC a naložím na to niečo ?
Reakcia na: Petto #188964:
Áno to viem mali sme tu raz 18m MAN na predvádzačke ? Keby sa raz vyhlásil tender na CNG plyňáky tak by nebol na škodu MAN alebo Solaris keď už silou mocou sa tu preferuje autobus s 5 dverami.Ja len verím,že dovtedy sa S(p)ORu nepodarí 18 metrové CNG-éčko lebo to už načisto si potom kupujem auto a seriem na MHD ?
Reakcia na: Ike #188956:
V každom normálnom meste (také na Slovensku bohužiaľ nie je) by boli uzly ako hl.st. a Hodžovo nám. prepojené s uzlami akými sú Nám. SNP/Kamenné nám. a historické centrum (Hviezdoslavovo nám.). Navyše by bola aj lepšia možnosť sa dostať ku konečnej pod mostom SNP (prestup na Jesenského alebo NĽŠ), čo je teraz značne ťažšie. Takto teraz musím odporúčať turistov na L93 aby s ňou šli na Hodžovo alebo Zochovu a pešo dolu, alebo s X13, na ktorú ale nemusia mať šťastie. Stav sa, že ak bude električka na Štefánikovej, tak to postupne začne odrádzať autičkárov aby využívali Štefánikovu a postupne sa Hodžovo nám. ukľudní oveľa viac a okrem toho podjazdu tam bude áut minimum. Pochop, že cieľom mesta by malo IAD v centre minimalizovať. Cez Nám. SNP sa kedysi tiež ondili autá a už tomu nejaký čas tak nie je. Takisto na Kamennom nám. je teraz úplná pohoda bez semaforov a IAD je tam tiež redšie, proste zastavia a nejazdí tam už tak veľa áut, ako kedysi, hlavne nejazdia tak zbesilo, lebo vedia, že chodci sa tam pohybujú a že električka má prednosť.
Reakcia na: roman2 #188961:
Nenašiel som žiadne mesto,kde by ho mali vysúťažené. Ani v ponuke na stránke ho nemajú. Ale SOR ma o konkurenciu viac - MAN už ma takisto ako SOlaris aj 18m aj 18,75 m vozidlo, z toho 18,75 moze byt aj 5 dverami.

http://www.mantruckandbus.com/com/en/products___solutions/man_bus/stadtbusse/City_buses.html
Reakcia na: Salomon #188962:
Nebude to len ten prefarbeny prototyp ??? Lebo SPZ je stale ta ista na tom bielocervenosedom vozidle GXL.
Reakcia na: Petto #188960:
Švajčiarsko má MAN Lion´s City GXL 20,5m a nezdá sa mi že by to bol prototyp... ale môžem sa aj mýliť...

http://www.ostbus.ch/gallery/details.php?image_id=461&sessionid=t5be1t89cpj93ujgquq7losb04
Reakcia na: Petto #188960:
Ten MAN sa vôbec dostal do sériovej výroby?Ak hej je známe ktorý DP si ho vysúťažil? ?
Inak toto prečo nikomu nevadilo ? ? To je je ako copyright z katalogu na ww.sor.cz

http://imhd.sk/za/doc/sk/10826/DPMZ-vypisal-tender-na-nove-trolejbusy.html?text=trolejbusy

Nikto nenamietal, tak si hned madlili ruky traktoraci.

Detto tender na BA CAPACITY, to im bolo tiez site na mieru, hoc sa este vtedy polemizovalo,ze sa moze prihlasit aj MAN s GXL Lions city - ten bol vsak len prototyp bez seriovej vyroby ( no ten bol este dlhsi - dosahol max. dlzku pre klbove vozidlo s 4 nápravami - 20,5 m )
Reakcia na: Ike #188945:
Najmä tí, ktorí pred zrušením chodili linkou 13, keďže takých bolo najviac, ale aj tí, ktorí chodia linkou 93 do centra.
Reakcia na: Petto #188946:
No niekde aj tretie ?
Reakcia na: Ike #188956:
Urcite by to cez Hodzko bolo rychlejsie a este by to obsluzilo aj jeden vyznamny uzol.

Na Stefanovicovej kolajnice su, ale su nepouzitelne. Navyse, hovorime o projekte ktory by sa riesil ako jedna z etap NS MHD, take je to vlastne jedno. EU zaplati.
Reakcia na: 810zssk #188948:
Tour de Obchodna je naozaj fail, ale že by to pri "preferencii a lá BA" mohlo byť cez Hodžko rýchlejšie? maximálne porovnateľné.

No a minimálne na Štefanovičovej koľajnice sú, na Štefánikovej nie. To dosť zjavne zvýhodňuje jeden variant.
Reakcia na: Michal111 #188954:
Cakat na UVO mi uz pride zbytocne. Tender chce mesto ci Ftacnik zopakovat a EK to už tiež smrdi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.