No takto tu máme lacné šunky J&T bez klímy za 0,01€ za cenu poľského Solarisu, ktorý ponúka kvalitu, ktorá ide na odbyt v Nemecku, či Škandinávií alebo aj Švajčiarsku (o domácom trhu netreba hovoriť), čo o niečom svedčí. Tam aspoň by sme vedeli, že budú autobusy bez klímy, ibaže tuto súťaž SOR vyhral vďaka klíme, ktorá nie je u väšiny vozidiel. Na druhej strane má SOR tú výhodu, resp. mám ten pocit, že rýchlejšie pristupujú k reklamáciám a opravám než Irisbus, čo je z pohľadu zabezpečenia výpravy asi najdôležitejšie, za to teda nesporne SORu palec hore. Len palec kruto dole za to ako je nemožne riešené usporiadanie interiéru. Snáď keď už sa pri tej apatií ľudí nepodarí od hrantu dostať bandu mafiánsku, tak dúfam, že SORáci dajú do roku 2020 schopnú karosériu a budú pripravení do ďalších tendrov ísť s vozidlom, ktoré bude mať interiér taký, že mi to bude srdečne u zadku, ak bude súťaž s 5-dverovým kritériom alebo na priemer kolies či pohotovostnú hmotnosť, dovtedy nech s takým odfláknutým odkundesom nech lezú iba ak tak za Ural ?
? Nie, nemyslím si, že by som vniesol do tohto systému nejaký bordel.
Nechcem tu ani búrlivú diskusiu vyvolať a ani sa niekoho dotknúť ale ten bordel vnáša DPB a to je pravda ?
Ak DPB doplní v chýbajúcej číselnej rade 12 T-liniek tak toto bude väčší bordel ako to, že by boli v jednej rade. Len si zober na príklad Linku 205, teraz vieš, že ide do Trnávky a po novom to bude 60-ka. Viem a aj tomu rozumiem, že to číslo je pre Ružinov a Trnávku ale taká 65-ka má čo spoločné z Čiližskou ?
Ja sa ani nebránim zmenám a aj viem poradiť ale ten bordel už existuje.
Keďže BID má najnižšie číslo 215 tak potom všetko môže ostať tak jak je,nie? ?
Pekný deň prajem a nezabite ma ? ☺
Len prečo je potom napísané "všetky typy PCL BID", však teraz je len jeden typ PCL BID. Snáď je to ako to píšeš ty, a bude aktualizovaná aj Tarifa od 1.3.2013.
Si si isty tym pojmom dobre autobusy ??? Vyhral by to vtedy Citelis, ktory v tom case este vyrabal tusim len karoserie rovnake s nasimi 25 Tr, cize mini vetracky a vzadu schody pri 3,4 dverach. Ne dik ?
Áno, 27 nesedí, to som si hneď neuvedomil. Keď ju zavádzali, tak boli tuším všetky čísla 30-39 obsadené a prečo nechceli dať 13x netuším. A prečíslovať ju po zrušení 36 a 38 by bolo zbytočné.
Vtedy namietal Mercedes s Citarom proti vyhre Citelis Iveco. A nebyt chybajucej podmienky na presny pocet CNG a diesel klbakov z poctu 240 ks, tak tu mame dnes Citelisy bez klimy - co tiez neviem ci je vyhra
Článok 16, bod 10 Tarify: "Na BMK sa nepredávajú prenosné PCL a všetky typy PCL BID"
to mám chápať tak, že regionálne zóny sa asi na BMK nebudú dať kúpiť?
A článok 14, bod 29 Tarify (nebudem citovať je dosť dlhý) mám chapť asi tak, že BMK nebudú uznávať iný dopravcovia ako DPB (teda SL a ŽSSK)? Píše sa tam síce smer Záhorie ale je tam uvedené že cestujúci musí mať kartu DPB alebo SL (nie je spomínaná BMK)
Netreba. Avsak karty aktivovane do augusta 2012 bude treba aktivovat este raz (kedze povodne boli aktivovane na 13 mesiacov).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andreas.Papak
Ale naše Solarisy... odkedy zlepili tú reklamu na SPP a pri údržbe DPB... nič moc... ?