Len prečo je potom napísané "všetky typy PCL BID", však teraz je len jeden typ PCL BID. Snáď je to ako to píšeš ty, a bude aktualizovaná aj Tarifa od 1.3.2013.
Si si isty tym pojmom dobre autobusy ??? Vyhral by to vtedy Citelis, ktory v tom case este vyrabal tusim len karoserie rovnake s nasimi 25 Tr, cize mini vetracky a vzadu schody pri 3,4 dverach. Ne dik ?
Áno, 27 nesedí, to som si hneď neuvedomil. Keď ju zavádzali, tak boli tuším všetky čísla 30-39 obsadené a prečo nechceli dať 13x netuším. A prečíslovať ju po zrušení 36 a 38 by bolo zbytočné.
Vtedy namietal Mercedes s Citarom proti vyhre Citelis Iveco. A nebyt chybajucej podmienky na presny pocet CNG a diesel klbakov z poctu 240 ks, tak tu mame dnes Citelisy bez klimy - co tiez neviem ci je vyhra
Článok 16, bod 10 Tarify: "Na BMK sa nepredávajú prenosné PCL a všetky typy PCL BID"
to mám chápať tak, že regionálne zóny sa asi na BMK nebudú dať kúpiť?
A článok 14, bod 29 Tarify (nebudem citovať je dosť dlhý) mám chapť asi tak, že BMK nebudú uznávať iný dopravcovia ako DPB (teda SL a ŽSSK)? Píše sa tam síce smer Záhorie ale je tam uvedené že cestujúci musí mať kartu DPB alebo SL (nie je spomínaná BMK)
To akože znamená že už netreba predlžovať platnosť zľavy každých 13 mesiacov, tak ako to bolo donedávna? (36 mesiacov je akuráť platnosť platobnej karty)
No a vzrušoval sa niekto pre ten padlý tender na 240ks? ? Óóóóó pardon, Kadnár a si prehodil flek s Derkayom, či čo za rošádu to bolo, akože zobral zodpovednosť. Zodpovednosť by mala vyzerať tak, žeby dvíhali mydlo v base a ručili vlastným majetkom za spôsobené škody.
Otázka k tendru. Keď bol napadnutý tender na 240 klbákov za imbecila záhradného, tak tiež boli výstupy na takú vehementú obranu toho tendra, či nie? Neviem sa rozpamätať, či to vôbec niekomu z DPB trhalo žily, alebo nad tým mávli rukou. Škoda, že aj teraz nemávne nad napadnutím tendra na trolejbusy banda zlodejská dosadená a (bohužiaľ) občanmi legalizovaná voľbami. Toho 240ks tendra je najväčšia škoda si myslím, pretože mohlo dojsť slušné množstvo dobrých autobusov, všetky rovnakej kapacity a bez šmejdového riešenia interiéru a mali by všetky m.č. rovnako kapacitné a kvalitné autobusy.
Ale 27 nemá číselne s Dúbavkou spoločné nič. Mohli ju prečíslovať na 36 alebo 38, príp. na 13x. Inak to oblastné číslovanie bola zbytočnosť aj, lebo iba limituje pri číslovaní liniek, aj keď máme v každom rade k dispozícií 20 čísel pre autobusy a trolejbusy, viď. 20-29 a 120-129. Ibaže u nás je problém, že sa čísla rozhadzujú na kraviny a máme to nejednotné. Na jednej strane sa spoje s 2-3 rôznymi trasami číslujú pod jednou linkou (77 a 80) a na druhej strane, kvôli skráteným vloženým spojom alebo spojom na rovnakej trase s rozdielom jednej zastávky máme dve linky úplne na prd (28/29, 31/39, 91/191, 92/192, 96/196, a 25 by mohla byť 121). Nepovedal by som nič, keby sme boli v časoch plastových cedúl, kde toto malo zmysel, ale dnes máme elektronické tabule a prehľadné CP, a orientácia cestujúcich je tak ľahká ako len môže byť. K dokonalosti chýbajú tie stropné displeje vo vlečkách autobusov a trolejbusov, príp. tie obojstranné monitory využiť na informácie o MHD pre cestujúcich a trase danej linky.
Tak kto ti to tvrdil trepal. Študentom prestávaš byť buď riadnym skončením, t.j. vykonaním štátnic, zanechaním, vylúčením a pod.. Možno je to v nejakom zákone na soc. dávky uvedené ako píšeš, ale vo všeobecnosti to čo píšeš nie je pravda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
derik
to mám chápať tak, že regionálne zóny sa asi na BMK nebudú dať kúpiť?
A článok 14, bod 29 Tarify (nebudem citovať je dosť dlhý) mám chapť asi tak, že BMK nebudú uznávať iný dopravcovia ako DPB (teda SL a ŽSSK)? Píše sa tam síce smer Záhorie ale je tam uvedené že cestujúci musí mať kartu DPB alebo SL (nie je spomínaná BMK)