aron: Fotrik tam bol sluzobne a my (cela rodinka) s nim.
COLOR: 1. lebo Ikarusy ho maju skoro rovnaky ako nase
2. bolo uz dost tma
3. isiel som MHD iba 3x (2x metro s kamosmi, a vies si potom predstavit to vysvetlovanie a 1x Ik 280.08). #1877, #1895: su to skratka Krabusti! :-)))
SI: S tymi trolikmi suhlasim aj ja s beusom. Mali by idelany vyjazd z vozovne cez Valassku na Mlynsku dolinu, potom kusok popri Botanickej a od Riviery hore - potom by sa cela 32-ka dala nahradit trolikmi, o 33-ke ani nehovorim.
d3k0: to ze 4400 rozoberaju predpokladam podla toho, co som pocul o jeho vzhlade od roznych zdrojov.
a troliky na dlhe diely... no ja viem ze na magistrate maju dost uletene napady co sa obsluhy dlhych dielov tyka, to si este zabudol uviest ich napad s "trolejbusmi na naftovy pohon" teda to co chcely, ze na dlhacoch budu troleje a medzi dlhymi dielmi a zvyskom sveta budu vozidla na pohyb pouzivat naftovy motor....
Si: To odkial vies, ze 4400 rozoberaju? Ved este 26.5. mala odmontovane len narazniky a motor (nie na nahradne diely)... Trolejbusy na Dlhe Diely (ak budu) pojdu cez Slavicie udolie (!) a Stare grunty. Fakt ma zaujima, kde tam nasi radni pani chcu narvat troliky...
13sk, mne sa stala ovela milsia zalezitost pred dvoma tyzdnami: Idem o pol desiatej 202-kou do mesta, trolejbus sa rozbehne, za desat sekund pocut: "Revizia cestovnych listkov..."
A oznacovace ich ani nenapadlo zablokovat!
Trolejbus dosiel na dalsiu zastavku, revizor zo zadu krici tomu dopredu: "Este jednu!!!"
Zase sa rozbehne, kontroluje, trolejbus zastavi na dalsej a zase: "No tak este dalsiu!"
A tak zase zastavka a potom uz konecne ti revizori vystupili...
A sakra co sa mi vcera stalo...
Idem z konecnej na Kolibe na bicykli po 213kovej trati a zrazu zakruta. Tak zatial pohoda, az kym v zakrute nevidim pred sebou trolejbus... A ja blbec som zacal brzdit, dostal som mensi smyk, ale nastastie len mensi... Takze som sa stihol vyhnut.
Odteraz tam radsej neidem rychlejsie ako 40 km/h
add plynove karosy v SAD: SAD ich ma uz hojnejsi pocet, mal som uz to stastie vidiet ist tri za sebou po gagarinovej, a vzhladom na castost s akou ich na roznych trasach vidavam typujem ze je ich minimalne 6 az 10 :-))
dietatko: 4400 svietila neaka kontrolka, asi mazanie a tak to vodic napisal do zavad. V dielnach "opravili" = kontrolku odstrihli (sak uz nesvieti) a tak ten jediny vzduchom chladeny motor je zadrety a nevedno co s nim bude. Bohuzial, voz uz rozoberaju na nahradne diely :-(((
add eliny na dlhe diely: nepovazujem to za vhodne vzhladom na teren a priestorove moznosti umiestnenia trate, aj ked niektori ludia o tom snivaju. Moj osobny nazor je, ze na dlhe diely treba trolejbusy (potiahnut cez mlynsku dolinu).
aron: Pri Chatamovi mali hrobku zacat obnovovat uz na jesen, ale kedze sa prekladka trate zacala neskor ako sa planovalo, tak zacali ju obnovovat az teraz.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
a troliky na dlhe diely... no ja viem ze na magistrate maju dost uletene napady co sa obsluhy dlhych dielov tyka, to si este zabudol uviest ich napad s "trolejbusmi na naftovy pohon" teda to co chcely, ze na dlhacoch budu troleje a medzi dlhymi dielmi a zvyskom sveta budu vozidla na pohyb pouzivat naftovy motor....