13sk, mne sa stala ovela milsia zalezitost pred dvoma tyzdnami: Idem o pol desiatej 202-kou do mesta, trolejbus sa rozbehne, za desat sekund pocut: "Revizia cestovnych listkov..."
A oznacovace ich ani nenapadlo zablokovat!
Trolejbus dosiel na dalsiu zastavku, revizor zo zadu krici tomu dopredu: "Este jednu!!!"
Zase sa rozbehne, kontroluje, trolejbus zastavi na dalsej a zase: "No tak este dalsiu!"
A tak zase zastavka a potom uz konecne ti revizori vystupili...
A sakra co sa mi vcera stalo...
Idem z konecnej na Kolibe na bicykli po 213kovej trati a zrazu zakruta. Tak zatial pohoda, az kym v zakrute nevidim pred sebou trolejbus... A ja blbec som zacal brzdit, dostal som mensi smyk, ale nastastie len mensi... Takze som sa stihol vyhnut.
Odteraz tam radsej neidem rychlejsie ako 40 km/h
add plynove karosy v SAD: SAD ich ma uz hojnejsi pocet, mal som uz to stastie vidiet ist tri za sebou po gagarinovej, a vzhladom na castost s akou ich na roznych trasach vidavam typujem ze je ich minimalne 6 az 10 :-))
dietatko: 4400 svietila neaka kontrolka, asi mazanie a tak to vodic napisal do zavad. V dielnach "opravili" = kontrolku odstrihli (sak uz nesvieti) a tak ten jediny vzduchom chladeny motor je zadrety a nevedno co s nim bude. Bohuzial, voz uz rozoberaju na nahradne diely :-(((
add eliny na dlhe diely: nepovazujem to za vhodne vzhladom na teren a priestorove moznosti umiestnenia trate, aj ked niektori ludia o tom snivaju. Moj osobny nazor je, ze na dlhe diely treba trolejbusy (potiahnut cez mlynsku dolinu).
aron: Pri Chatamovi mali hrobku zacat obnovovat uz na jesen, ale kedze sa prekladka trate zacala neskor ako sa planovalo, tak zacali ju obnovovat az teraz.
nedavno sa mi prihodila mila zalezitost : v tbuse 210 medzi rackom a kriznou nastupili revizori , a asi po 30-40 sekundach krici ten zo zadu na toho vpredu : peto ,sak mu tam zabuchaj !!!! ( akosi totiz neboli bloknute oznacovace ) ; :-)))))
ja si fakt neviem predstavit elektricky na dlhych dieloch.. kade by isli?
i ked asi by tu vsetci uvitali nove moznosti dopravy hore, ved 33 a 32 byvaju nehorazne preplnene..
aron #1867): To je dost velky komplex veci na vysvetlovanie, ale v skratke:
Pre elektricky je este stale kopec nepouzivaneho priestoru v meste (o Petrzke ani nehovoriac), takze zapchy by to negativnym sposobom neovplyvnilo.
Dalej, ked sa do dostatocnej miery porozsiruju elektrickove trate a spravi sa z nich skutocny nosny system (cize kvazi rychlodrazny, so sucasnymi vozidlami a zriedenymi zastavkami (a krasnanskymi vodicmi) :)) by to nebol problem), dost sa znizi potreba rychlej prepravy autami, pretoze bude moznost rychlej prepravy Metrickou (Metro-elektricka na metrovom rozhode) ;-))
Tym padom sa este o cosi zredukuju zapchy na cestach, lebo bude viac ludi v elinach
A ked uz sme pri (ne)mysleni na MHD - jednoznacne treba preferovat MHD a usmernovat ludi k tomu, aby ju pouzivali, ked budes mysliet na individualnu dopravu a robit ustupky smerom k nej, velmi rychlo dostanes mesto do totalneho dopravneho kolapsu ;-))
Mozno mam trocha naivne predstavy, ale o tomto som debatoval uz s velmi vela ludmi, ktori sa do toho rozumeju viac ako ja, a dosli sme k tymto zaverom
Beus: akoze nemam nic proti elektrickam.. lenze nemysli len na mhd.. v bratislave je dost uboha moznost rychlej prepravy autom.. traffic jams su kazde rano na urcitych usekoch a ty chces este nove elektrickove trate?? kam ich chces dat prosim ta??
Dietatko #1849): Fakt by ta predstava stala za to, len by sme si asi kopec dielcov museli vyrobit v dielnach na kolene ;-))
Bon-Cu #1850): Nechcem ti brat copyleft, ale oznacenie Tetris pre T3S-ky pouzivam (a nie sam) uz odkedy som sa o nich dopocul, cize dost dlho Takze tvoj navrh bol jednoznacne schvaleny a uz je aj zauzivany
tulenique #1851): TAM so slavnou vzduchom chladenou V8-ckou (alias 4400) uz nejaku dobu (necele 2 mesiace tusim) nejazdi, pretoze nejaky babrak tu slavnu vzduchom chladenu V8-cku zapiekol (moc ju namahal za studena), takze je odpisana Co bude dalej, nikto netusi, no mali by sme sa usilovat o to, aby sme o ten voz neprisli...
Bon-Cu #1852): Z obsahu displayov si noc nerob, ja som pravidelne stretaval 5-ky so smerom WIEN a 78-cky s konecnou v Kalinkove :))
Apropos, Karol Kajdi chysta novu, zase o cosi vylepsenu verziu BUSE, ktora bude napr. na bocnych displayoch ukazovat najblizsi vyznamnejsi bod trasy a priebezne (pocas trasy) sa menit, atd...
Turbo #1853): Poprosim ta, dodrziavaj vseobecne zauzivanu terminologiu a "protichodne obluky" nazyvaj teda sikanami, ked je vyznam ten isty, aby tomu vsetci rozumeli A este cosi - ta diakritika co pouzivas v prispevkoch, sa strasne blbo cita v mailoch (pokial nemas Wind0ze, co ja nemam a nechcem), vynechanim tej diakritiky mozno potesis nielen mna :))
aron #1863): Dufam ze nikdy :-)) Treba stavat elektricky, te buducnost maju, nie mnohomiliardove projekty, z ktorych bude uzitok ten, ze to ludi z Petrzky vykopne na Safku a mozu si... ;)))
POZOR, POZOR, POZOR:
Na známosť sa všetkým dáva, že DPB, a.s. a Magistrát
Bratislava, v križovatke ulíc Radlinského#Vazovova,
otvárajú novú atrakciu s názvom HITKODROM 7904+7903.
Prevádzkové hodiny denne od 03:50 do 00:45
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si