Zas o ničom príspevok... ? Tak som zvedavý, či si aj napr. d.p. v KE, BB, či PO zapožičia niečo od Solarisu, či Irisbusu teda no, keď mi chceš asi naznačiť, že to sú štandardné postupy. Mohli by aj načrtnúť teda keď máme také kamarátske vzťahy, že s akým interiérom nám plánujú dodať 30 a 31Tr, či "sardinkový" žilinsko-banskobystrický, alebo normálny náš-BA. Odporúčam ti, sa ísť tam odviezť tým vozidlom aby si mal predstavu a skúsil si to premietnúť na linky 201, 202, 204 či 208. Možno aj ty začneš štekať jak to uvidíš. ?
A potom nech ešte niekto drzo tvrdí, že tender šitý na mieru pre Škodu s karosériou SOR je úplne, ale úplne v poriadku. By ma zaujímalo, že kde ešte majú takéto vrúcne vzťahy výrobca a dopravný podnik ?
Ešte to najhoršie nám môžu iba úžerníci zo SpORu pripraviť, keď nejak ten zmanipulovaný tender prejde a dodajú nám také 30 a 31Tr, aké dodali aj do Žiliny, teda absolútne žiadne miesto na státie : iba v uličkách, vo dverách, v točni a v mieste pre vozíčkara (pre lepšiu predstavivosť asi tak veľké ako v Tedome C12G). Čert to bral aj keby už došli, v tomto štáte zbastardenom asi ani nič iné čakať nemôžeme pokiaľ si budú synáčikovia ŠtBákov podávať kadetade kľučky po podnikoch, kanceláriách a úradoch. Avšak aj v tej mizérií sa to dá nejak tak riešiť, aby sa to dalo prežiť a to, čo jazdí v Žiline či BB s tým interiérom, to u nás jednoducho nesmie byť. Skrátka DPB mal v tendri bodovať aj plochu na státie, ale nie, oni považujú za najhlavnejší počet dverí. Uznávam, že pohotovostná hmotnosť je odôvodniteľná. Ak si DPB ale trúfa na skrátenie intervalov na t-bus linkách, tak prosím, ale to asi Belfi nepodpíše lebo : viac šoférov + viac vozidiel + viac vzkm = vyššie náklady = mesta nemá € = interval ostane. ?
Takže pre všetkých, ktorý prejavili záujem o Dobrovoľný zväz nadšencov pre verejnú dopravu mám možno dobrú správu, O2 vydalo projekt "O2 Think Big", a tí by nás možno mohli podporiť, a ak nie, mám ešte jedno Eso v rukáve ? . Aby ste si nemysleli, že doteraz som nič nerobil, posielal som maily DPB, Magistrátu, generálnym riaditeľom, kompetentným, ale ako sa dalo čakať-bez odpovede. Na facebooku som asi pred dvoma mesiacmi založil STRÁNKU Dobrovoľný zväz nadšencov pre verejnú dopravu, ale najmä preto, že komunikácia medzi členmi takejto stránky je pomerne na prd, rozhodol som sa založiť SKUPINU Dopraváci-tak sa napríklad môžme volať, ale to už doriešime tam. Takže kto má záujem http://www.facebook.com/groups/327832983993819/ .
ja by som z uspornych dovodov nedaval ani sklo na kabine vodica a ani neoddeloval kabinu vodica, a taktiez z uspornych dovodov nedaval svetlo na strop, vsak stacia len tie lampy co su pri dverach a taktiez zvoncek na dverach --- na co to je...
a dopyt.... uplna zbytocnost...
práve s tým prístreškom sa dá len a len súhlasiť. Na jeden z hlavných prestupných uzlov je to mierne povedané, hanba mesta. Inak sa povrávalo, že sa bude zo súkromných zdrojov opravovať, nevie niekto, či z toho definitívne zišlo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto