Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #188137:
a co sa tyka betonovych pristreskov je to fakt kalamita viem ze DP za to nemoze ze asi mesto skor to ma na starosti ale dofrasa tak apelujme na to nech sa to zmeni nemusia mat velke kancle v meste ale cast penazi presunut a opravit zastavky to je taky problem??vidim ze v dnesnej spolocnosti asi ano a asi sa ani nedockame kedze kompetentni nechodia MHD
Reakcia na: Petto #188137:
ja len dufam ze ta obojsmerna premavka bude vsetci cestujuci najma rano by sme to uvitali obcas nie je jednoduche sa dostat na Kramare tam sa bus vyprazdni uplne vsetci tam totiz vystupuju ale prezit v plnom zdravi a bez stresu cestu tam je niekedy nemozne necudujem sa vodicom ze stracaju nervy ...proste treba to riesit a odporucam zodpovednym za grafikon a busy nech si to skusia na vlastnej kozi a potom uvidia o com hovorim ........................takisto spojenie vikendove dubravka kramare a spat tazka katastrofa...............po nocnej idem minimalne vyse hodinu do dubravky a opacne a cast cesty peso....treba sa zamysliet a nejako to prerobit a nacasovat spoje tak aby sa nestalo ze pokial ja pridem na patronku jediny spoj 83 mi ujde a pockaj si tam 20 minut a viac cez vikend na dalsi nie je to prijemne ?
Reakcia na: drink #188132:
Príklad jednej "zaostalej" dopravnej spoločnosti:

http://www.rheinbahn.de/ueberuns/unserfuhrpark/Seiten/Fuhrparkuebersicht.aspx

Oni ešte nevedia, že treba kupovař 4/5 dverové autobusy?

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8586&secid=7

Reakcia na: dopravak88 #188133:
Nezabudni,ze nemozes porovnavat 7-rocne SOlarisy s novymi NB18. Tolko problemov nebolo so Solarismi na zacitku ako teraz s NB18. Boli nejake 2 zmatky co zahoreli, ale vraj len kvoli tomu,ze preliali olej (1216)
Vdaku bohu,ze SOR nevyraba este aj vlastne motory ale odkupuje IVECO,lebo to by vyzeralo potom ?
Reakcia na: Ámos #188124:
To bola vychcanost projektantov zostrojit lacny šmejd s nejakou komparatívnou výhodou, čím dokazali vsetko vyhrat. O tom MANe som konkrétne vedel, že existuje aj 5dverovy 18,75 práve pre tu Budapest. 5dverovy MAN ja v prednej casti takmer identicky s NB18 a rovnako fake. Neviem preco sa tam musia davat sklopne sedadla. Teoreticky by sa dali urobit 2 normálne rady sedadiel.
Reakcia na: Mike #188112:
? Raz som na Botanickej Zahrade videl 5-ku s cielom Karlova Ves, ale nevenoval som tomu nejaku pozornost, mozno bug. Ako som cital tvoju odpoved, tak len suhlasim ☺
Reakcia na: Mariana11 #188130:
Vacsi bus uz nie je na "sklade" a frekvencia sa ti tiez urcite nezvysi. 20tku nemozno potiahnut az na Kramare - no planuje sa obojmserna premavka 212tky cez Patronku, tento rok sa ma zobojsmernit trolejbusova trat cez Patronku. ?

Napada ma este moznost potiahnut 20tku aspon k Vojenskej v rannej špičke, odkial ide prázdna 212 na Kramáre. Ak by ráno vynechala 20tka ráno TESCO LAMAČ, dalo by sa relatívne za rovnaký čas (+2-3 minúty) prísť k Vojenskej.

Ak mas na mysli tie betonove pristresky na Kramaroch a Patronka, tak ich ma mesto na starosti. Rekonsrukcia - to by slo o velku investiciu, ktora ani len nie je v plane, cize skus radsej dazdnik pod tym betonovym pristreskom ?
Reakcia na: Mariana11 #188130:
22 nie je jedina linka, ktora si zasluzi posilnenie. Okrem toho sa tam ma v najblizsich rokoch vybudovat trolejbusova trat Vojenska Nemocnica - Patronka - Kramare/Prazska, takze skor ako posilnenie treba ocakavat mozny coskory prestup na Patronke 🙂
Reakcia na: kecho #188127:
Ale nemysli si, že by tento autobus

http://imhd.sk/ba/media/gn/00082182/Ykarus-280-Doors.gif

získal v tendri viac bodov ako SOR.
Reakcia na: koco #188131:
skvela odpoved dakujem ?
Reakcia na: kecho #188127:
a na co to tu piseme?
ved sory su papierove skatulky co vydrzia este kratsie ako solarisy teraz.
nemaju potrebne veci co maju mat:
neda sa zamknut kabina, NP sedadla, az 5 dveri...
nanic kupa...

4232 - blby motor uz teraz, kupovany v r. 2010
Reakcia na: Ámos #188125:
Veľmi presvedčivé. Odteraz všetci na celom svete kupujú výlučne len päťdveráky. ?
Reakcia na: Mariana11 #188130:
Odpoveď na otázku 1 "1) preco na zastavkach kramare a patronka prsi" => vyriešte si s Dr. Iľkom

Chapeššš ???????
mna ako kazdodenneho uzivatela MHD zaujma"
1) preco na zastavkach kramare a patronka prsi dnes to bolo teda katastrofa clovek pride na zastavku a nemoze tam byt lebo tam doslova leje kto to ma na zodpovednosti?
2)vytazenost spoju 22 je to des ...od zastavky patronka na kramare sa tam uz ani zastruhany vlas nezmesti to sa vazne s tym nic nebude robit??????nezasluzime si vacsi bus alebo vacsiu frekvetnovanost tohoto spoja kedze nic ine na kramare nejde????????najma v rannych hodinach???co spoj cislo 20 nemohol by potiahnut v rannej spicke aj kramare?????v case od siestej do osmej???ten vozi iba cisty vzduch a my chudaci sa vozime ako sa vozime a niektori sa ani nenacpu do kratkeho busu
Reakcia na: Ámos #188125:
Mňa by najprv zaujímalo, aký bol výsledok toho experimentu a či došlo k sériovému nákupu.
Reakcia na: kecho #188127:
SOR sa neda porovnat s renomovanými výrobcami ako MAN, MB a už ani Solaris... s MB a MAN je to o cene, ale so Solarisom je to len o lobingu nakupovať tieto šmejdy, ktoré niektorí radi obhajujú a kto ich kritizuje je šotouš.
Reakcia na: Ámos #188125:
ako ti sklopné sedadlá zvýšia kapacitu? ak by tam neboli, je viac miesta na státie a človek nemusí rozmýšľať, či nie sú náhodu železá naolejované a nezasrie sa, ak sa o to oprie. sklopné sedadlá "pod oknom" kolmo na smer jazdy sú podľa mňa v MHD totálna ujovina - nech ich tam dá Škoda, JeTi alebo Man. Nech tam ešte pridajú klasické žlté sedadlá z Tambusov a potom si pri rozbehu a brzdení uvedomia, aká je to sprostosť 😉 Navyše, ten čo si tam sadne v natlačenom buse musí mať nejakú úchylku - keď sedíš v smere albo proti smeru jazdy, môžeš pozerať von cez okno, aj keď sa v uličke tlačia ľudia. Ak budeš v natlačenom buse sedieť na kolmom sedadle, navyše na úrovni "podlahy" - budeš pre istotu cestovať so zatvorenými očami? 😉
rovnako ako 5 dvier je úchylka, namiesto jedných mohli byť na tej strane pokojne NP sedadlá 1-1-1 v smere jazdy...
alebo ideálny bus by bol jeden z týchto? 😉
http://imhd.sk/ba/media/gn/00082182/Ykarus-280-Doors.gif
http://imhd.sk/ba/media/gn/00082253/Ykarus-Doors.jpg

Mimochodom, už je jasné, kto je za kúpou Sorov - predsa imhd:) - tu
http://imhd.sk/ba/doc/sk/11356/Sci-fi-SOR-Lechtavy-v-roku-2001.html
sa už v roku 2001 tipuje nákup 350 sorov - doteraz ich bolo kúpených tuším 195 kusov + na ceste sú tbusy...
Reakcia na: Ámos #188124:
To je šotoušská nočná mora ?
Reakcia na: Ámos #188124:
este aj toto je tam "Pro zvýšení kapacity je v přední polovině celkem sedm sklopných sedadel umístěných bokem ke směru jízdy"
Som si isty, ze teraz su tie sedadla uz uplne v poriadku a uz to nie je low cost SOR, ale MAN moderny koncept hodny nasledovania...
Reakcia na: All1111 #188123:
rad by som vedel, ze ci sa dotycni diskutujuci ospravedlnia v takom istom pocte prispevkov v akom pisali o 5 dverach u SORu ako o vymysle, zbytocnosti, dovodu aby mohol SOR pochybne vyhravat tendre.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.