Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #188093:
Zvýhodnený balíček by bola hlúposť. Prečo chceš majiteľou automobilu (sám som) zvýhodňovať za to, že majú automobil? Práve naopak. Navýšenie rezidenčnej parkovacej karty o cenu električenky by predstavovalo istú "daň za dopravnú politiku mesta".


Ako to má motivovať zvýhodňovanie IADistou neautomobilových využívať MHD?
Reakcia na: S499.1023 #188091:
Sme na diskusnom fóre priateľov MHD. Jedným zo spôsobov ako prinútiť ľudí využívať MHD je poskytnúť im "zľavu". Rezidenčná karta bude po novom stáť nie 20 €na rok, ako sa predpokladá v cenovom výmere, ale 70 € na rok a grátis bude električenka. Majitelia auta sa potom nebudú môcť vyhovárať, že sa im električenka neoplatí a lístok je drahý. Pri voľbe MHD vs. IAD budú mať na výber, pričom MHD nebude znevýhodnené ako dnes. Čo je zlé na tomto nápade?

Spoplatnenie parkovania, preferencia MHD a BUS pruhy nie sú vnucovanie? Električenka k rezidenčnej parkovacej karte nie je o nič väčšie vnucovanie.
Reakcia na: matuskolang #188100:
Keďže sa jedná o mimoriadne udalosti, nie je na to univerzálny návod. Vodiči vtedy buď na konečnej počkajú do ďalšieho odchodu, alebo sa idú napojiť niekde na trasu do grafikonu, prípadne po konzultácií s dopravným dispečingom vykonajú spoj v skrátenej trase iba po nácestné obratisko.
Reakcia na: matuskolang #188100:
Toto by aj mna zaujimalo. Mne by najlogickejsie prislo, ze vodici by si povymienali vozy (poprestupovali) tak aby to sedelo, ale tak sa to nikdy nerobilo.
Reakcia na: OBUS #188109:
Ja viem, len som reagoval na to ze to je 5 dverovy klbak 🙂
Reakcia na: 810zssk #188108:
I tak už 22 Tr. nie je vo výrobnom programe. To je jasne, že vyberko dokaže splniť len jeden výrobca SOR/SKODA.
Reakcia na: OBUS #188107:
22Tr by sa nemohla zucastnit. Nesplnila by prave podmienku poctu dveri (minimalne 4 dvojkridlove).
Reakcia na: ophis #188106:
5 dverovy kĺbak 🙂 http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_22Tr
Inak to je paradox za CapaCity si vystaci len so 4mi.
Reakcia na: Sharpay #188101:
Stále by ma zaujímalo, že ktoré mesto na západe, alebo teda mimo ČR a SR vypísalo tender, kde zvýhodňovalo 5-dverové klbáky a 4-dverové kraťasy. Neviem, no nejak som nikde 5-dverové klbáky a 4-dverové kraťase na západe nepostrehol, ak nerátam letiská, či možno nejaké špecifické prevádzky. Navyše sú klbáky neraz iba 3-dverové a kraťase 2-dverové.
Reakcia na: 810zssk #188095:
august je lepsi termin. dovolenkujuci ludia byvaju k takymto zmenam vtedy apaticky.
Reakcia na: Ike #188089:
počkaj, prečo nadávaš na mesto, keď je za to zodpovedný prevádzkovateľ... súhlasím, že je v tom bordel, ale ten (bohužiaľ) aj ostane - BPSku nikto nezruší, naopak v Starom Meste vnikne ďalšia nová zóna s ďalším prevádzkovateľom, súkromníci pôjdu stále po svojom, a tých niekoľko parkovacích miest, ktoré spravuje magistrát je aktuálne podriadených väčšinovému parkovaniu (aby to aspoň pôsobilo ucelene)... ešte stále si myslíš, že mesto? to je otázka na miestnych poslancov...
Reakcia na: 810zssk #188099:
sak Sadisti už stoja na zastavkách MHD to ti nestači ❓
http://www.tvba.sk/tv-relacie/beseda-o-/aky-je-stav-mhd-v-bratislave-590-/

Odpovedajú: Tibor Schlosser, za Dopravný podnik Bratislava Bronislav Weigl a Jozef Uhler
Chcel by som sa opytat, ked sa stane nejaka nehoda alebo prestoj elektriciek, napriklad ako minule, ze na vyhybke Jesenskeho - Sturova sa vykolaji elektricka. Tym padom, ze elektricky zo smeru Dubravka/KV stoja a v centre su operativne otacane cez Nam. SNP/ Kamenne nam., sa narusi cely system poradi, narusia sa pravidelne odchody z vychodzich zastavok atd., a potom ako sa odstrani prekazka na trati sa cele poradia este viac zamiesaju medzi sebou. Ako sa v tomto pripade potom postupuje, aby sa jednotlive zmeskane poradia a ich odchody dali spat do normalneho stavu?
Ak dobre pocitam, zajtra zacina plynut poslednych 30 dni neintegrovanej dopravy... tak som zvedavy kedy sa dockame tarify, prepravneho poriadku, zmluv s dopravcami a cestakov IDS liniek 🙂
Reakcia na: ophis #188096:
? ? ? ? Ty si nejaky velky optimista.
Reakcia na: 810zssk #188095:
Tak dúfam, že potom infláciu nebudú cítiť ani zamestnanci (mám na mysli šoférov, údržbárov a pod. na ktorých to stojí) a im pôjdu hore platy tiež, že sa to nestratí na výplatných páskach horných 10-20 ľudí v DPB a tiež, že to pôjde na zabezpečenie toho, čo treba pre fungovanie voz. parku.
Reakcia na: ophis #188094:
Pretoze na tvorbu cien v ramci IDS BK sa pouzivaju urcite vzorce a konci doterajsi "hura system" nahodneho stanovovania cien. Navyse si prosim uvedom ze tam islo o zdrazenie o 90 centov mesacne (pri trojmesacnych a rocnych je to mesacne zdrazenie este mensie).

DPB nie je ekonomicke perpetum mobile a predpokladam ze inflaciu ako kazdy rok zohladni v auguste (hoci marec by bol podla mna lepsi termin na zmeny).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.