Aha, už vidím, kde nechápete. Tam nie je napísané, že bude použité na nákup autobusov podľa rámcovej zmluvy. Tam je napísané, že bude použité podľa článku XIII. "Rámcovej zmluvy na nákup nízkopodlažných kĺbových autobusov" (to celé v úvodzovkách je názov tej rámcovej zmluvy).
Možno narážka na to plánované zahusťovanie žel. zastávok na úseku DNV-P. Biskupice a budovanie TIOPov? A možno len rozširovanie BID do okresov PN a SC a s tým spojené prestupové uzly medzi ZSSK a Slovak Lines...
Ako pise frenky, ked som zbadal prestup 212->83 v dlzke 17min, tiez by mi to ako vecnost prislo. Hlavne ak to znamena, ze viac stojim na zastavke ako cestujem.
Kebyze nejsu ine moznosti, ako ist na kramare z Dubravky, nepoviem, ale preboha tolko roznych prestupov, ktore su k dispozicii (z Dubravky 83/34 a prestupit na Patronke, alebo na Sokolskej odkial idu 4 trolejbusy a 1 autobus na kramare a cesta trva mozno o 5-10 minut viac; do Dubravky 212/211 a prestup na patronke alebo 32 a prestup na elektricky alebo opat ist na Sokolsku a odtial 83/34), ze naozaj ta 22 teraz nepotrebuje posilnovat tak urgentne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk