Nevravim, ze je to tento pripad, ale ludia maju vo vseobecnosti sklony prehanat. Najma ak cakaju na spoj MHD sa im toto cakanie zda ovela dlhsie, ako v skutocnosti je. Pribehy ako "pan vodic, cakam tu uz 40 minut a nic neslo" s odpovedou: "pani, pred 40 minutami som siel ja a urcite ste tu nestali, takze 40 minut tu cakat nemozete" su uplne bezne. ?
no vidim aj pri tomto modely ze dieta dochodca podla grafikonu je to nemozne........ale vazne realita je inaa aj normalne planovac cesty ukazuje ze14min trvanie cesty a to aj s prestupom to sa mne teda v zivote nepodarilo :-)))))))
ano presne tak od momentu nastupu na kramaroch
? az po vystup v dubravke takze uvidime tento mesiac to budem testovat rano smer kramare a vecer smer dubravka hned 2x pocas vikendu
Čiže od momentu príchodu na zastávku Kramáre nemocnica (subjektívne, nedokázateľné), resp. od momentu nastúpenia do vozidla na zast. Kramáre, nemocnica (objektívne, overiteľné) koľko to bude trvať až po vystúpenie z vozidla (objektívne, overiteľné) na Tvojej zastávke v Dúbravke.. ok stopni a napíš. ? (dúfam že netreba vykať..)
To mas ako presne nastudovane co chodis peso? sice pri tomto systeme je celkom mozne ze peso je clovek rychlejsie..:-)).to co som tu pisala je realita a je to aj s cakacou dobou.Zrejme si nikdy nesiel cez vikend z Kramarov alebo na Kramare staci si vyskusat..najblizsie si presne na minuty odstopujem kolko to trva a je jasne ze tam neratam vytahy a podobne chujoviny ako tu bolo spomenute a potom sa tu ozvem
Chcel som sa opytat, je tu niekto z tej partie, co zdielaju prenosne elektricenky v ramci mesta, minimalne o tych "kontaktnych" miestach v niektorych podnikoch uz viem ? pajomhd@gmail.com
david1: tak priznam sa som mal pocit ze jedine rano v 6-tej hodine boli tusim 3 odchody za hodinu, ale mozno si to fakt zle pamatam... Sa divim ze hlavne mesto potrebovalo tolke roky na to, aby trolejbusy z Patronky na Kramare vyhladovo chodili v oboch smeroch...
L49 mala práveže v špičke velmi dobrý interval.Je logické že kraťas nemá šancu zvládať nápor ,keď zdravotný personál začína v práci približne v rovnakom čase. Kedysi bola rada po zrušení L37 od DPB ,aby sa previezli na druhú stranu a zo Sokolskej využili širokú ponuku liniek na Kramáre. No tento rok po vybudovaní druhej stopy to bude už ok. Konečne nebudú chodiť klbáky na L212 hore prázdne.L22 určite skrátia.
Mozme sa vratit na stav pred par rokmi, medzi Patronkou a Kramarmi chodila raz za hodinu 49tka, v rannej spicke dokonca 2x za hodinu, absolutne nahodne a kazdu hodinu v inej minute, vsetci chodili roky peso z Patronky na zast. Pri Suchom Mlyne na 212, kedze hodinu sa mnohym na Patronke cakat nechcelo ☺
Ako sa nam zjavili na nasich hyperkvalitnych cestach dalsie vytlky, tak som si na viac miestach vsimol ze pod nimi je vidno starsiu vozovku (niekedy dokonca este dlazobne kocky)... na Viedenskej ceste su zas pod cestou zvysky byvalej trate...
Je aj dnes standardom pri budovani noveho povrchu nechat pod nim ten povodny? Ak ano, preco? Resp. preco to bolo zvykom v minulosti?
Cesta peso od nemocnice ku kulturaku v Dubravke cez Patronku a Polianky trva presne hodinu, takze neviem ako a hlavne pri akej prilezitosti sa to tebe dari prekonat MHD za este dlhsi cas ? Jedine ze by si unavena po tej nocnej v jednom z vozidiel zaspala a zobudila sa o dalsie kolo o zastavku dalej ?
Podla mňa tam ráta aj tri ranné čísla, pretože hentak dlho mi netrvalo dostať sa ani v zime v kalamite z Devínskej do Petržalky počas výstavby Sitiny ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Je aj dnes standardom pri budovani noveho povrchu nechat pod nim ten povodny? Ak ano, preco? Resp. preco to bolo zvykom v minulosti?
Dik