Reakcia na: Petto #186785:
Vzkm a nadspotrebu.... To ze sa DP doteraz nenaucil odstavovat vozy a pracovat so spickovymi (linky konciace pri vozovni sa stiahnu vozy, a linky kde boli vozy navyse prejdu na linky z ktorych sa stiahli) tak navyseni vzkm je zanedbatelne. nadspotreba coho? Jeden pan s prezyvkou podla oblubeneho McDonaldoveho chodu by ti vedel povedat ake odbery su "neviditelne" u DP. Rozbiehajuci sa torlejbus ani nie je v spotrebe vidiet vzhladom na to, ze ho odpojili lebo si "nevsimli" Dobre, tak si daj interval 10min. Alebo 8. To mas kolko? 1-2 vozy navyse? Uchvat.....Obzvlast ak to nebude zasrany tedom pricom v letnych dnoch po zastaveni som videl medzi sebou a stenou autobusu (asi 2m) sa vlnit vzduch!!!!!!
Juraj76
1. Trolejbusy: DP má len 6 kĺbových trolejbusov s pomocným pohonom, pričom na linke 33, kde oni výlučne jazdia je poradí 5. Čiže DP tu nemá prakticky žiadnu rezervu. Napriek tomu vyhlási tender na klasické kĺbové trolejbusy a na pomocný pohon len krátke trolejbusy. Už mieni vari sem dávať krátke trolejbusy? Už vedeniu DP nestačí, že kvalita cestovanie sa v prípade cestovanie autobusmi znížila (v prípade cestujúcich z vozovne Jurajov dvor, keď bol úplne ignorovaný fakt, že kĺbové autobusy na CNG pohon sú na horšej úrovni ako na naftový pohon a že nebude ani potom platiť- jeden typ autobusu v jednej vozovni (kĺbové SORKY ostali naďalej v Petržalke a krátke SORKY sa dali nielen do Trnávky, ale aj do JD-), už aj cestovanie trolejbusmi chce zhoršiť, ak ku kĺbovým trolejbusom s pomocným pohonom chce dať ako rezervu krátke? Alebo zase mieni doťahovať tam klasické trolejbusy? Zbohom zdravý rozum.
2. Električky: Za úplnú blbosť na n-tú považujem nákup obojsmerných trolejbusov. Momentálne sú nepoužiteľné (žiadna trať pre ne nieje) a aj keď sa vytvorí trať povedzme do Petržalky, aj to bude málo? Prečo? Obojsmerné električky by znamenali, že po tej istej koľaji, ktorou išla by išla aj naspäť. To by prakticky znamenalo, že na trať medzi Petržalkou a Šafárikovým námestím by bolo treba len jedno poradie, a to by bolo hádam málo. V súčasnej dobe na ŠN je len jedna koľaj, musela by sa spraviť aj druhá a navyše električky z Karlovky, Dúbravky a z Nám. Ľudovíta Štúra, by museli stáť v dodatočnej vzdialenosti, aby sa obojsmerná električka mohla presunúť na druhú koľaj,
3. Kedysi sa pripravil tender na 240 kĺbových autobusov. Ten bol zrušený, lebo nebol konkretizovaný početa autobusov na naftu a CNG a mal byť nahradený 3 menšími. Minulé vedenie urobilo 2: tender na najdlhšie autobusy (z tohto tendra tu jazdia Mercedesy) a na kĺbové naftové autobusy (z neho tu jazdia kĺbové autobusy SOR) a tretí nevyhlásilo, lebo neboli peniaze. Terajšie vedenie DP nielenže tender na nízkopodlažné kĺbové CNG autobusy nevyhlásilo, ale vozovni JD zobralo aj tie nízkopodlažné vozidlá, ktoré mali byť asi ako náhrada za neuskutočnený tender, a aj teraz dostali prednosť tendre na trolejbusy a električky. Zbohom zdravý rozum.