Reakcia na: frenky #186538:
Jazdilo sa do Petrzalky?Mozne riesenie (toto je aj pre Amosa) by bolo ze by MBCC neboli na pevno v jednej vozovni, ale prechadzali medzi nimi (na to by sa pouzivala L21 ktora by mala na urcitych poradiach vyjazd z Trnavky a dojazd do Petrzalky a naopak).. len v DPB kde je kazda prevadzka samostatny stat by to bolo zlozite presadit.
fanatikmhd
Sledovanie problemov miestynch a nie globalnych nie je dobre. Treba si vsimat aj to, kay to bude mat vplyv na ostatne veci
Pozri, moj navrh umozni podstatne skorsie zatrolejovanie ci CSU alebo celej l32, vytvori druhu spojnicu popri nabrezi pre trolejbusy, najma z hrobonky ktore sa nebudu musiet motat po meste nez dorazia na linku.... Navyse vytvorim rychle a efektivne spojenie DD s mestom.
Tvoj napad pocita s kompletnou rekonstrukciou molecovej, 50% zatrolejovanim inkriminovaneho useku (ked chces l32 ako Tbus), nakup a modernizaciu elektrickovych vozidiel, modernizaciu celeho nabrezneho useku TT, uopravu CSS....dalsie veci radsej nechcem vediet co este. Co je z toho lacnejsie? A kto vravi ze zapcha sa neda odstranit pokrytim elektrickovej trate v useku Molecova-Chatamov sofer krytou dlazbou pricom celu trat moze vyuzivat aj trolejbus?