Umyvarka je vacsia, na Trnavke ti MBCC nevlezie do umyvarky, vsetky servisne veci sa tam robia, ktore sa mozu robit. Dokonca sa tam najnovsie servisuju aj 1900 a 1901
Ľudia uvedomte si, že na nábreží je ELEKTRIČKA a zápchy. Aký význam má budovať tam trolejbusovú trať a ťahať linku. To budú peniaze vyhodené do záchoda. Čo sa týka DD, tak pekne zatrolejovať 32, ktorá aj tak 70 % svojej trasy ide pod drátmi.
Šotošov je vás tu plno, ale nikto z vás z nejakého dôvodu nechce rešpektovať základnú hierarchiu nosného systému:
1. metro - vlak
2. električka
3. autobus - trolejbus
Keď už tam je električka tak NAČO trolejbus?
Tam by IMHO mala byť normálna trať, kde sa dá ísť 80 kmh, preferencia a pár súprav obojstranných električiek, ktoré by eventuálne mohli prestávkovať na Hríbikoch a kaliforňanom by sa presúvali medzi smermi. A samozrejme zrušiť celú 133.
a k elektricke, samozrejme zabudol dopisat...... myslene casy boli za starych cias kedy sa jazdilo cez stary most. A zabudol som aj na linku 88 Ovsiste-Safko... ta mala tusim tiez nejak 10min.
Krasne povedane k teme ciernych pasazierov sa vyjadrovat radsje nebudem, dokonca osobne neviem, ci vobec dakedy nejaky revizor bol na 21 (do DNV mmchdm chodievam za znamymi dost pravidelne!)
Ak sa chce navysenie cestujucich.....mal by sa prioritne menit interval, az nasledne ak bude nedostacujuci tak menit vozy. l.99 ma cca 5min interval.... Neurobime 15min a nenasadime MBCC?....
Dalsie - Elektricka do petrzalky. Ako tak vidim, NIKDY ste sa v spicke neviezli medzi zastavkami Farskeho - Safarikovo namestie. 95 mala 3min interval, 78 8min, 85 nepamatam, 89 10min a verte neverte, nebolo nikdy iste, ci na farskeho nastupite aspon na 5-6 autobus. proste 3min do centra....V pripade likvidacie 95 a jej nahradeni elektrickami sa uvolni X busov na ostatne linky, a sucasne sa takmer vsetky mosty + linky MHD z petrzalky odlahcia o riadne mnozstvo ludi, ktory presedlaju na najrychlejsie spojenie s centrom. A mmchdm, kto hovori ze elektricka musi koncit na safku? kludne mozes naviazat na hlavnu stanicu (ktora nikdy nebude) ci zlucit s 2kou.... tak isto karloveska 6ka moze zachadzat. Tym by si dokonca vytvoril hadam po prvy raz spojenie prietrzky s KV.
A co sa cestovania na DD tyka. mam tam prechodne bydlisko, takze tamojsie cestovanie poznam velmi dobre. Avsak DD su ako VW. Iba narazove vlny. Rano a poobede by sa uzivilo aj trojclankove Volvo, cez obed aj B9.5 by postacovala kazdych 15min. Vikedny stacia aj solo vozy. Podla mna by DD vyborne prospelo viest l133 celodenne, a l 33 iba spickovo. Ovsem..co potom s trolakmi. Mozno casom dobudovanie TT ASMN-Safarikovo namestie-Most SNP-Molecova by nadherne umoznilo pretiahnutie l 133 az na Nivy, cim by vznikla celkom slusna a vyznamna zapadomestska linka.
a netvarme sa, ze zvysenie kapacity o 60-100ludi za hodinu tu linku nejak vytrhne.
a mozno by stacilo na zaciatku poslat revizorov na take tri tyzdne na trasu Mokrohajska - Stefan kralika. Mozno by to stacilo na vyprazdnenie busov.
Ne, voz ymaju ist tam kde je uz zazemie. Ak je na L21 nedostatocna kapacita, treba to prednostne riesit lepsim intervalom az potom systemom aj novovestania si zasluzia mercedesy a nekoncepcne rozhadzovat vozy po celom meste. To iste sa tyka L61.
ono je v podstate jedno v ktorej vozovni sú aké vozy , hlavne je aby bol dobre nastavený interval a k tomu patričná kapacita vozidla (a nie ako je to na niektorých linkách teraz že sú zhruba rovnako vyťažené linky pričom na jednej chodí napr. 20m voz každých 5 min a na druhej 18m raz za 10min. a pritom sa v nich odvezie zhruba rovnaký počet ludi)
A keby sa veľmi chcelo tak MBCC dostať napr. na 61 by nebol veľký problém aj keby boli v petržalke stačilo by že by 96 prebrala Petržalka a tie vozy by robili aj 61 (takto by nevznikali skoro žiadne zbytočné kilometre) a aby zostala prepravná kapacita na 196/96 zhruba rovnaká tak by na 196 mohli isť 15m vozy a niečo takéto by sa dalo vymyslieť aj na 21 keby sa chcelo
Na niektorých linkách by stačilo posilniť interval keďže 41 MBCC nebude stačiť na všetky klbove linky ako by to asi niektorý chceli
A ešte sa tu spomínala Petržalská električka lenže tá nahradí akurát tak L95 čo je síce 14 busov k dobru pre iné linky ale spojenie petržalky s mestom by to nijak neriešilo osobne pochybujem že ked sa aj spraví električka tak ludia čo chodia teraz busmi a maju priame spojenie tak nepôjdu na šafko a potom prestupovať na dalšiu elinu smerom do dúbravky alebo do Rače ked už kôli ničomu inemu tak by to takto trvalo minimálne raz tak dlho ako teraz busom
Súhlasím, denne cestujem na Dlhé diely, a je to dosť problematické. Kolegovia ktorí cestujú z Dlhých dielov do DNV to majú horšie, keď končíme v práci po desiatej hodine večer. Iba dúfame že sa to niekedy zlepší.
Môžem vedieť tie držiaky na oknách T6-tiek čo sú vpredu sa aj niekedy používali? Lebo pozeral som nejaké staršie fotky, a už tam sú prázdne. Kedysi dávno som raz videl jednu električku (či to bola T3, T6 si nepamätám, ale asi T6), a tá mala vpredu asi 6 zrkadiel ? . Ale asi to muselo ísť dolu ? .
To je samozrejme druhá vec. Ja som chcel len poukázať, že páni varia z prázdneho hrnca ?
Ale inak podobne môžme povedať aj na študentské linky 139, 141 a pod. Bežne sú tam nasadené najdrahšie a najkapacitnejšie vozidlá, pritom ich cestujúci na daniach príliš do Bratislavy nedávajú.
Tým samozrejme nechcem vyvolať nejaké polemiky a vojny medzi západ - východ resp. CP - BA, len chcem poukázať, že tu tiež nechápem logiku DPB a rovnako ani veľmi slabé snahy upraviť zákon o BA
Môj názor je že Bratislava nepotrebuje 20 metrové autobusy .Tri roky do zadu tu neboli a stačilo.Napr. Praha je väčie mesto a nemajú ich ,tu ide hlavne o to nastaviť správne na jednotlivých linkách správny interval a bude všetko v poriadku a ako píše IKE prestaňte tu písať somariny o počte ľudí na sídlisku ved ked má sídlisko 50 000 obyvatelov tak nie všetci chodia mhd niektorý majú auto iní bycikel a niektorý ani mhd nevyuživaju , veď počet ľudí na linke zavísi aj kde tá linka jazdí (školy ,obchodné centrá ,priemyslené zóny atď.) dúfam že tomu cháapete lebo sa mi to tu nechce vysvetlovať ako malým deťom
Fakt je ten, ze stvrtinu prijmov tohto mesta zabezpecuju obv. Petrzalky. Daleko mensi podiel ako 1/4 dostavaju Petrzalcania naspat!
A to musim uznat aj ked uz v tejto MC nebyvam.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos