Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #186281:
Ako nevyhnutne sa nebranim 🙂
Reakcia na: Mike #186282:
Alebo. Lenže tu je riziko meškaní na Šancovej a prenášania na zvyšok linky, čo konečná na hl.st. dosť eliminuje. V oboch prípadoch by kvôli orientácii malo zmysel, ak by sa číslo linky menilo niekde na Drotárskej na spôsob 3/8.

Z Patrónky by mali trolejbusy zmysel aj do Lamača aj do Dúbravky. Aspoň by bola trať po Pražskej a Brnianskej lepšie využitá.

Inak nerozumiem tomu, prečo sa nedá trať hneď postaviť až do Lamača či do Dúbravky, nielen po Tesco. Či mesto nemá na väčšiu spoluúčasť?
Reakcia na: 810zssk #186276:
vyznamnejsie by bolo spojit DD s ostatnou sietou a dat aj Slavicie Udolie na trofle. A do petrzalky nech sa prioritne riesi elektricka 🙂
Reakcia na: tr3mp #186277:
Alebo potom už ako 64 na Jelačičovu (pokiaľ sa nevybuduje spojka na hlst) a bude to linka čo prekríži sama seba ?
#186278 810zssk: 12 minút medzi príchodom a odchodom znamená že z toho je 3-4 min na vyrovnanie meškania a 1-2? min. na prejazd z výstupišťa na nástupište.. Takže teoreticky by stačilo..

Btw: v úzmenom pláne je tbus trať na Drotárskej zakreslená... Takisto sa tam počíta s tbusmi do Lamača...
Aj keď zaujímavé je to, že dnes je z Patrónky tak ráno ako aj poobede približne rovnaká kapacita do Lamača aj Dúbravky, takže či by skôr nemalo zmysel ťahať tbus trať do Dúbravky ?
Reakcia na: 810zssk #186279:
Lenže taká 203 ako som uviedol by spojila Drotársku súčasne aj s centrom aj s hlavnou stanicou (a príslušnými prestupnými bodmi).
Reakcia na: tr3mp #186277:
Podla mna by stacilo po voz. Hrob 🙂
Reakcia na: Mike #186275:
V PD maju vodici na Valasskej vacsinou 12 minut. Neviem ci by stacilo 6?
Reakcia na: AAA #186263:
Skôr zrušiť 41 a 64 predĺžiť 203 na trasu Koliba - Hodžovo nám. - Búdková - Drotárska - Hroboňova - Hlavná stanica ?
Reakcia na: Ike #186264:
Ja som Drotarsku ako prioritu uviedol preto ze by to bola relativne lacna trat (v porovnani s inymi) a mala by vyznamny pozitivny dopad na obsluhu. Ostatne trolejbusove trate, ktore sa navrhuju su vzdy len o tom ze abusy nahradime tbusmi a pre cestujuceho sa vlastne nic nezmeni. Drotarska je iny pripad, tam by cestujuci pocitili vyznamne pozitivne dopady.

Mne skor pride trochu ako soto Lamac, podla mna tam zatial nie je dopyt.. naopak, ovela vyznamnejsie by bolo zatrolejovanie petrzalskych liniek, tam by sa aj tri stvrtiny liniek mohli obsluhovat tbusmi.
Reakcia na: 810zssk #186274:
Búdkova . Vozovňa Hrob - priamo po Búdkovej 2 min (207 dnes), po Drotárskej 5 min (41 dnes) - nárast o 3 min, oboma smermi o 6 min.. je to vypočítané že skutočne by si ten nárast jazdnej doby o 6 min na kolo na 207 nevyžiadal voz a 2 vodičov extra? (Ak iba v rannej špičke tak to by bola úspora že nárast 1 vozidla a 1 vodiča...) aj keď viem že náhrada 1 busu 1 tbusom je krok smerom k ekológií čiže plus (aj keď tbusáci majú mierne vyšší plat ako busáci takže mínus ? ? )
Reakcia na: Ámos #186262:
Neni to soto. Je sice pravda, ze dnes je tam slaby takt, na druhej strane je to kopcovita oblast, ktora je ajbtak pbsluhovana najma trolejbusmi, ku ktorym ale dnes vedie pripojny autobus. Ak by trat stala mas dve moznosti:
1. Presmerovat tam 207 - usetris jedno vozidlo a dvoch vodicov z 41, pricom 207 pojde po trase kde je VIAC cestujucich ako na tej dnesnej

2. Predlzit tam 203 - mozno neusetris, ale vyrazne zvysis kvalitu obsluhy... Navyse prevadzka bude lacnejsia ako dnes autobus.
Reakcia na: Ámos #186270:
Neviem o takej mape. Ešte zhruba pred rokom tu bolo len rozpísané nové linkovanie aj s prečíslovaním. Pamätám si to len matne, ale určite ti bude vedieť povedať niekto iný podrobnosti
Reakcia na: Ike #186271:
k predposlednému odseku so zabudol dopísať "na zastávke Vozovňa Hroboňova"
Reakcia na: Ámos #186266:
Tie prípoje sú fakt kameňom úrazu. Ako to majú pochopiť cestujúci, keď to nechápe 80% vodičov ?

a to nehovorím o tom, že už sa mi raz stalo, ako na 64 prišiel SOR na Lovinského, vyhodil ľudí, otočil sa pod drátmi, zapol SLUŽOBNÁ JAZDA, vyrazil smerom k hrobonke a nahodil 41 ? (práve som šiel autom za ním.

Neveril som vlastným očiam, ale teda predpokladám, že ľudia z konkrétneho SORu (na 64) vystúpili, aby potom počkali, kým sa príde na Lovinského otočiť a vráti sa - ten istý SOR (na 41), do ktorého nastúpia.

Pre objektivitu dodám, že sa zrejme jednalo o fakt ojedinelý prípad, ale aj tak.
Reakcia na: Ike #186267:
nevies o nejakej mape toho noveho linkoveho vedenia?
Reakcia na: koco #186251:
Prečo? Oni sa vyskytovali často vo vlakoch vždy, pred rokom, pred 2 taktiež. Prejdú celú súpravu a odvezú sa až do depa. Už pár rokov chodia dosť často. Máš šťastie asi na nich.
Ja zas na revízorov: Vinohrady - Hl.st.
Reakcia na: Ike #186264:
nie návratná investícia - samozrejme, ze by nebola. Za 100 rokov by L41 neprejazdila naftu v tej hodnote co by stala vystavba trate.
Reakcia na: 810zssk #186261:
Ja neviem. Proste tá trať Hroboňova - Patrónka bude aj tak slúžiť ako čistý tranzit. Koho by tam vozila L201? Áno, určite by odľahčila napr. L21 po Patrónku. Ale zas určite by to stálo ďalší kĺbový voz.

Pri reko HLST bude treba upraviť niektoré linky, ale možno by som 201 poslal na Prokopa a 210 na Lovinského + zrušil 64

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.