Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #186263:
to, ze nieco tade presmerujes to neurobis rentabilne, lebo ti ostane ina nevyuzita trat. (to je ako keby si si kupil novu chladnicku, lebo usetris na el.energii, ale pustene nechas obe, staru aj novu) Akoze pre kolko cestujucich to chcete stavat trat radovo v milionoch €?
A ako by si vlastne nahradil L207, ta konci na Valaskej, nie? Cize nahradil by si L41 systemom, ze aj tak budu musiet ludia prestupovat.

Vystavba trolejbusovej trate sa predsa vyplaca, az pri nejakom pocte nahradenych spojov za hodinu. tri to urcite nebudu. To uz teda naozaj ten dieselagregat.
Ale ono by vsetko bolo v poriadku, keby si DPB vedel urobit poriadok so zamestnancami a vodici L41 cakali na pripoje tak ako maju.
Reakcia na: AAA #186263:
+ presmerovať 207 ti tu neprejde. Raz som navrhoval vymeniť konečne 64 a 207 z dôvodu dostupnosti WC pre vodičov, lebo mi vadilo, že nám vodiči močia do predzáhradky a bolo mi povedané, že 207+204 musí na seba nadväzovať z dôvodu dostupnosti Nemocnice Kramáre s Horským Parkom a Palisád.
Reakcia na: AAA #186263:
Mne sa to tiež nezdá ako priorita. Určite by som skôr tlačil na zatrolejovanie Lamača a prepojenie DD. Potom by určite trolejbusy mohli preniknúť aj do Petržalky a až potom niekde by som umiestnil Drotársku. Ale trolejbusová linka do štvrte, kde má každý na dvore 2 osobné automobily mi príde naozaj ako nie návratná investícia. To skôr obnovenie 41 v pôvodnej trase.
Reakcia na: Ámos #186262:
Podľa mňa to až tak šoto byť nemusí. Bude možné zrušiť 41 a presmerovať tade 207, teda určitá návratnosť tej trate je.
Reakcia na: 810zssk #186261:
Drotarskej?kvoli linke s 20minutovym intervalom. To snad nemyslis vazne? ciste soto.
Reakcia na: Ike #186260:
Ja si vyhladovo viem celkom dobre predstavit predlzenie 201 k Vojenskej 🙂

Ale za prioritu by som momentalne povazoval zatrolejovanie Drotarskej.
Reakcia na: 810zssk #186254:
Áno, ale keď tak nad tým rozmýšľam, to dokončenie trate Hroboňova - Patrónka nemá absolútny zmysel pokiaľ nebude dokončená trolejbusová trať aspoň do Lamača. Maximálne to postavíme z eurofondov a bude tam musieť premávať nejaká násilnická linka (ako 64, kde raz za čas nasadia autobus, ktorý zároveň obsluhuje aj 41 = nonsens).

Reakcia na: Andreas.Papak #186253:
no v praxi musíš nejako riadiť otáčky motoru no a jedným spôsobom ako sa to dá je pomocou tyristora samozrejme je tam okolo toho cela kopa ďalšej riadiacej elektroniky pomocou ktorej sa dá riadiť prúd tečúci cez tyristor a tým ovládať výkon (otáčky )motorov . Dávnejšie sa používala odporová regulácia a v novších vozoch sa používajú výzbroje v ktorých je ako spínací prvok namiesto tyristoru použitý tranzistor , ale vždy to slúži na o iste a je to v každej električke , trolejbuse , el. lokomotíve atd.
Reakcia na: Petto #186245:
33 kde okrem pár odchodov v kritickej hodine - dvoch stačí sólo ?
Reakcia na: Andreas.Papak #186256:
Aha.. no takych krizovatiek mas vela... skratka ide o to aby v pripade ze na cele "radu" je vozidlo iduce doprava tak aby mohlo odbocit (kedze neexistuje kolizny smer). Sucasne ale nie je mozne zredukovat pocet pruhov priamo, takze ak je vpredu niekto kto ide rovno tak holt smola.
Reakcia na: 810zssk #186255:
Tam malo byť doprava, pardon 🙂 ...ten autobus odbáča DOPRAVA (smer OD Slimák),...
Reakcia na: Andreas.Papak #186249:
L50 na krizovatke Vajnorska-Riazanska v smere k Slimaku odbaca doprava.. tak som si nie isty co myslis 🙂
Reakcia na: Ike #186246:
Ja by som uz hlavne o buducich upravach uvazoval v zmysle noveho linkoveho vedenia.
Reakcia na: petoo #186250:
A, čo to v praxi znamená pre električku?
Reakcia na: Ike #186244:
Nz.. uz len doplnim ze bod nakoniec stiahli z programu.
v poslednej dobe som zaznamenal výrazný nárast počtu príslušníkov železničnej polície vo vlakoch ... čo sa deje? Hladajú cinkotu? ?
Reakcia na: Andreas.Papak #186249:
tyristorová výzbroj znamená že na ovládanie výkonu motorov sú použite tyristory (polovodičová súčiastka)
7602-7610 http://imhd.sk/ba/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=271#22140-Stolcek-prestri-sa fajne sa na tom sedí 🙂 Aj keď som na škole elektrotechnického zamerania, celkom nerozumiem, čo znamená tyristorová výzbroj, neviete?

Dnes ma počas cesty L50 napadlo, že na križovatke Vajnorská Riazanská ? ten autobus odbáča doľava (smer OD Slimák), ale celkom nerozumiem tým semaforom. Keď odbáčací pruh má zelenú, a rovný nie, tak prečo tak nie je aj vod. dop. značenie? Ak v odbáčacom t.j. pravom pruhu stojí vozidlo, čo chce ísť rovno, a iné vozidlo za ním, ktoré odbáča, tak prvé vozidlo zdržuje druhé... A, keď 1. dostane zelenú, tak druhé aj tak odbočí (aj keď zelenú nemá) a ide cez prechod pre chodcom ktorý majú zelenú. Nehovoriac o zdržaní L50, 51 na Riazanskej smer Polus...
Reakcia na: Ike #186246:
to je pravda, ale! Ked som este robil na Mudronke, tak ak L208 prisla prva, tak odviezla baliky na Palisady a L207 za nou to uz v poho zvladala. A aj ked je L207 isla prva a plna, tak nikdy nie, ze by sa ludia nezmestili a mozno to dve-tri zastavky bolo neprijemne, no DPB skutocne nie je tak bohaty aby kvoli 2-3 zastavkam vypravoval klbaky, ktore zvysnu cast budu vozit vzduch.

V kazdom pripade, asi by sme uz debaty mali viest na linkove vedenie, ktore sa chysta zatrolejovanim patronky. Ktore mapu neviem najst 😕 a nechce sa mi verit, ze neexistuje.
Reakcia na: Petto #186245:
to by bolo nemile. prave ta L43 by to pytala ako chlieb s maslom sol.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.