Pre Kami:
Spisal som zoznam vsetkych typov elektriciek, ktore jazdia v Sofii od 01.01.1901 dodnes:
Typ:
1. Motris (nieco ako motorovy vozen GANZ)
Remarket (niečo ako vlecny vozen GANZ)
2.
Spisal som zoznam vsetkych typov elektriciek, ktore jazdia v Sofii od 01.01.1901 dodnes:
Typ:
1. Motris (nieco ako motorovy vozen GANZ)
Remarket (niečo ako vlecny vozen GANZ)
2.
Z
Len potichu a nesmelo podotykam, ze PREZUT komplet bus (alebo event. T-bus) a ZAMENIT kolesa s letnymi gumami za zimne je neporovnatelna robota. Predpokladam, ze pouzivame druhu alternativu (lebo oddelovat pracne kazdu letnu gumu z ramu by bola otrockaaa robota). MOJA domnienka (nemusi byt spravna-vychadzam z technickych priruciek o klbovych autobusoch, ktore som studovala): zvihaky na kazdu napravu potrebujeme maximalne DVA:spredu a zozadu (rozumej sprava a zľava kolesa ) a najviac DVOCH ludi, ktori snimu koleso(a) a nahodia druhe. Bus sa snime zo zvihakov a pokracujeme na dalsom kolese dokola celeho busu. Ratam, ze na vymenu vsetkych kol kratkeho busu je potrebna najviac hodina a u klboveho tak hodina a pol. Prosim opravit ma, ak sa mylim.