Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #18173:
Jasné, pochopil som. Oznam o zastávke TERNO som samozrejme zaregistroval. Neviem prečo, ako zastávku Bratská mám vždy zafixovanú Kopčany - sídlisko, tak som si myslel, že sa to týka tejto zastávky.
Pozeral som si stranku DPMZ, a vsimol som si, ze oni predavaju "nadnormativne skladove zasoby". Nekupime si botku za 3357.38 Sk?
Reakcia na: zdenko #17954:
bud rad, ze svieti aspon ta polovica...na niektorych TAMoch casto nesvieti aj cely transparent 🙂 vzhladom na to ze jazdi len na 33 a 32, tak to az tak moc nevadi 🙂
Reakcia na: Andy #18174:
pozna, ale nepozna ze chces vystupovat ked nestlacis mackatko 🙂
Reakcia na: d3k0 #18080:
Ja som nikdy nepochopil ten napis "... ostatne vodic velmi dobre pozna" - to akoze vodic zastavky na znamenie nepozna?
Reakcia na: Vladimír #18171:
zastavka bratska neexistuje, zastavka sa vola TERNO a pokial viem, tak novinku som pisal 🙂
Reakcia na: Turbo #18116:
Vidis, keby bol DPB setril na polievacich hadiciach na travu, tak by ten plynak zhorel 🙂
Podľa tohto článku by momentálne mala prebiehať rekonštrukcia zastávky Bratská, ale ani na týchto stránkach ani na DPB o tom niet ani chýru ani slychu. Rekonštrukcia sa nekonala alebo naopak už skončila? V článku píšu, že skončí 11.8.
Reakcia na: Igorko #18169:

diky...
Reakcia na: Turbo #18168:
Neviem, nespomínam, ale pozriem do Sanosoknižky z DSZO, kapitoly Bratislavské Sanosy od ing. Rábu, totiž pardon, Horníka a vyzistím...
I.
Reakcia na: Igorko #18166:

Tomu ver, ze sa im to podari!!! A ktory Sanos to roztrhlo? Nevies?
Reakcia na: m@rtin #18142:
No - ta 283-ka. Predlzovala sa predna cast a aj vlek. A to tak, aby celkova dlzka bola tych cca 18m - teda z ikarusu 283 je klasicky klbovy 18m bus. Ze sa tym zvysila kapacita - to je jasne. Zadna naprava - preco ma duplaky - no asi kvoli hmotnosti - inak neviem 🙂. Mozno aj 280-ka by mala, keby sa vzdali otocnej (ci natacacej) napravy zadnej - fakt neviem - do konstrukcie nevidim - resp. na dovody konstrukterov.

K tym napisom - nic v zlom, ale aj v osobnom aute mam plno prikazov, ci relativne strucnych malo privetivych viet a necitim sa nejako poskodeny, ako zakaznik. Proste niektore veci musim dodrziavat, minimanle kvoli vlastnej bezpecnosti a sa priznam, ze ich rad dodrziavam. A pravdepodobne sa tym aj vyrobca brani sudnemu napadnutiu, ze o tom neinformoval, aj ked sa to zda byt jasna vec.
Reakcia na: Z #18147:
No ja si pamätám ešte prvé Ik280 s turbom, keď na Šafku vystúpila kľukovka cez dekel a išla pozdraviť cestujúcich. Všetky Ik280 sa potmom prerábali. Taktiež si pamätám, ako sa za jazdy v podjezde pod kramármi roztrhol Sanos. To nie je žiadna sranda. A keď tak občas pozerám na bratislavské zvrátené konštrukcie, tak mám pocit, že DPB skúša, či sa im to podarí zase...
I.
Reakcia na: Igorko #18164:

Ikarus 281 bol predlzeny tiez o 1,5 metra, ale mal riadiacu napravu. Vyzeralo to ako 280 s predlzenym vlekom, mal tam 3 okna, ale to tretie trosku kratsie.
Reakcia na: m@rtin #18142:
Ikarus 2873 nie je predĺžený o pol metra ale o jeden a pol metra. Dvojmontáž tam má preto, že zadná náprava už nie je riadiaca, ako u Ik280.
I.
Reakcia na: Kira #18134:
Ja som mal. Tuším 8 rokov či tak nejak. Prečo?
I.
Reakcia na: Igorko #18161:

Ano, prezbroji, ale co nam bude tych 10 rokov, co to bude trvat, jazdit? 🙂
Reakcia na: nikolas #18110:
Aj 7781/82? Má Bahozu, len pre Tvoju informáciu, takže Tvoje tvrdenie neplatí. Kúp výzbroje, DP určite rád kompletne prezbrojí na Progres.
I.
Reakcia na: COLOR #18158:

Super, vsak byvam ihned pri obratisku. Vrela vdaka!
Reakcia na: COLOR #18155:

Rybnicek si uz naplnil rybnik, takze vodu uz mohli odstavit 😃!!!!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.