Andy: 201, 202 a 212 je v súčasnosti dohromady 28 poradí a kĺbatých trolíkov je 37. Tak prečo nedajú na tú 201 a 202 8 min interval? Veď vozy na to majú. Či to by bolo veľa vozokilometrov
Keď si to myslel oboma smermi, tak ja mám potom interval 42 sekúnd ak tiež rátam oba smery.
Ale už tu toľko nebuntošte a bežte spať!!!
Keď si to myslel oboma smermi, tak ja mám potom interval 42 sekúnd ak tiež rátam oba smery.
Ale už tu toľko nebuntošte a bežte spať!!!
J
frenky: #17806 môžem zo všetkým súhlasiť, až na tú regionálku. Ak by sa spravil dobrý projket, nemuselo by to byť zlé. Veď keď elinu, tak rýchlodrážnu, čiže nejak veľa zastávok by nehrozilo. Lamač a DNV sú dosť ďaleko od seba a tak je skôr pravdepodobnejšie, že by sa dali ukecať na financovanie rogionálky po účasnom železničnom telese, ako budovať úplne novú elinovú trať, ktorá pôjde porpi tej železničnej a v dĺžke viac ako 4km bez zastávok. Veď ak by to mala byť rýchlodrážna elina tak v Lamači by bola maxi dve zastávky a v DNV maxi tri. To môžme vybudovať aj na existujúcej železničnej trati. Neskôr by mohla zísť na Lamačskú a ísť na patronku a ďalej.
A takisto nie je pravda, že by sa nedal urobiť prestup na jednej hrane. Stačilo by niečo ako železničné priecestie, ale trať by cesta nekrižovla, ale išla popri železnici na rovnakej úrovni, po ktorej by bus prišiel do stanice, kde by ľudia vystúpili, peši prešli dva metre a nastúpili do motoráčika. Prebudovať stanice v Lamači a DNV + v DNV pridať ešte jednu niekde pri ulici Novoveská.
Netreba všetko hneď zavrhnúť, najprv sa pokúsme nad tým porozmýšlať a vymyslieť ako by sa to dalo. Ak dôjdeme k názoru, že by sa to nedalo, tak potom to zavrhnime.
#17807 : smola. Možno by stálo za uváženie expres s príplatkom. Vtedy by tí lakomejší chodili 21 a tí "rozšafnejší" 121. Tá cena by mala byť taká, aby dôchodcovia, ktorý majú fúru času išli 21 a ľudia, ktorý sa skutočne ponáhľajú boli ochotný investovať do cestovného aby boli skorej v meste.
si: akej farby by si chcel vlastne ten interiér, aby nebola vidieť špina?