Andy: No to máš pravdu, dlho som si nadtým lámal hlavu a nakoniec sme to spravili hentak. Neopl@n ti môže potvrdiť, koľko času sa strávil nad tým aby ten spletenec trás mal aspoň trochu zmysel. Ideme teraz robiť električky a tam bude ta schéma vylepšená o nejaké detaily, ktoré by sme potom spätne zapracovali do tých nočákov. Ako v matrixe: hm update :-)))
Najväčší problém je v tom, že Bratislava nie je rovnomerne rozložená tak ako iné mestá, ale pretiahnutá ako bumerang. To sa potom dosť ťažko robia schémy.
Najväčší problém je v tom, že Bratislava nie je rovnomerne rozložená tak ako iné mestá, ale pretiahnutá ako bumerang. To sa potom dosť ťažko robia schémy.
Neopl@n
Tiez by som prijal na vnutornych linkovych tabulach napisane zastavky na znamenie...
A este ma stvu niektore TAMBUSY, ktore maju link.tab v skrinke a zvnutra nevidim aka zastavka nasleduje...
A teraz do ruzovej buducnosti
Na zastavkach by som odstranil tu znacku AUTOBUSU a nahradil BUSE TRANSPARENTOM, ake linky tu stoja, na jeden trans by sa zmestilo 4x4 cisel... Cez wekkend by svietili len tie linky ktore jazdia cez weekend, tie ktore jazdia cez week by zhasli... prakticke by to bolo pri vylukach... + blikalo by cislo linky ktora najskor pride+dalo by sa to prepojit s dispecerom, ze meskajuca linka/vypadnuty voz by boli inym pismom
Zastavky na znamenie by boli vybavene podobne, s tym, ze (vdaka blikaniu najblizsej linky) by clovek stlacil tlacitko, ktorym by ju privolal, na transp. by tak striedavo svietili linky stojcich linek a prave volanej (cislo by sa roztiahlo na cely display)