To by teda bolo. Ja by som tam nalepil "nadherne" Kotas celicko, dajaku asynchronnu vyzbroj, pohanany stredny podvozok a potom konecne by sa to dalo oznacit za pouzitelnu tramvaj.
Co bude z 7053? Nuz podla mna z nej dajaky srandista spravi daku K2G a potom bude 2 roky hnit na volakej bocnej kolaji v Juraku a cakat na povolenie od Drahoveho uradu na jazdu s pasaziermi.
Dalsia vec, Solaris bol hlucny asi tak, ako vsetky priemerne naftove gumokoly, vratane Shitara, Citybusu a spol. Akurat, ze ten motor mal zvuk taky, ako ma mat, nie rozne bublotanie a pazvuky v style CNG/Euro3 Hladina hluku bola ale taka ista.
Kravina, ved Shitaro islo na 83ke hore Prazskou priblizne ako klasicka 435ka (ked v nej sedi inteligentny vodic). Uvedom si, ze ten autobus mal kapacitu ludi na statie asi tolko, ako Ik415. Navyse mal vzadu schodik. Debilny interier.
Ked NP, tak Solaris. Shitaro fakt pre Blavu nie je, to by sa za pol roka rozpadlo na sracky.
Mozno v tom trhani mas pravdu kvoli tej ZF prevodovke....Ale asi sa ti zdalo,ze Solaris bol lepsi,lebo mal krajsi motor a hlucnejsi...:-)Ale ved je pravda,ze Shitybus je najhorsi.....Keby sa mali kupovat autobusy tak som za SOLARIS alebo Shitaro...
No neviem, asi si na Solaris moc nepamatas, lebo tu uz bol davno, ale ja som sa s nim vozil na roznych linkach a pri rovnakom nalozeni bol zivsi Solaris! To, ze Shitaro tak nenalozis, lebo ma vnutri vsade 2+2 este neznamena, ze je zivsie!
Ajtak, najvacsi shit je CityBus (promin, m@rtine...)
Mimochodom, nevie niekto, co sa stalo s tym trolejbusom, ktoreho chytila ta smradlava kachna (7053)? Toho by mi bolo aj dost luto, nakolko ta 14Trka si to nezasluzila...
Nooooooooooo pozoorrrr co teraz tvrdis,lebo Shitaro je omnoho lepsie....Zvladal bez problemov kopceky aj vacsej narocnosti..Netvrdim,ze Solaris Nie,ale je to pomerne rovnake...:-)
Shitaro je zivsie??? HAHAHAHAHAHA. Ja som sa vozil s obidvomi a na Shitare je jasne citit to, ze to ma ZUBATU FEKALIU ZF! Uplne debilne to radi a do kopca to na plny knedlik ide neplynule. So Solarisom sa to neda porovnavat. To mi hovoril aj vodic (O.), co jazdil na oboch, takze neviem, ako si na to dosiel.
Vsak prave, len tu sa vytvorila ista sfanatizovana zaujmova skupina, ktora zacala byt proti dosadzaniu transparentov na T6 a okrem ineho mali hrozne v laske tento kozenkovity serbel a chceli z neho urobit historicak. Jak keby jedno historicke vozidlo z tej serie nestacilo (navyse Kachna, ts ts ts ts). Modernizaciu na K2S schvalujem, aspon sa ten smradlavy serbel stane prijatelnejsi pre cestujucich, bude zrat menej prudu a nebude kurit od zrychlovaca!
Ty si myslis, ze to je dajaky specialny vybuchovaci motor???? Blbost. To, ze zacne horet je otazka netesnosti napr. na cerpadle. Ti, co kradnu naftu by o tom vedeli rozpravat romany. MANy su najlepsie motory, co tu mame. (btw. Solaris mal tiez man, dokonca len 191kW a tahal ovela lepsie, ako shitara a shityhnisy - takze tisice kilowattov, ktore tu bude m@rtin ospevovat su kravina. Dolezite su ine parametre, vykon je iba vypocitana hodnota - nie namerana!)
Bude z nej asi K2S. A ? je to normalny postup pri vozidlach typu K2. 7053 nie je nicim vynimocna, z podobnych kusov sa uz K2S spravili. A vid Andyho prispevok #8947 na DISPECERSKOM fore, kde ma maly komentar, ale plne pravdivy.
Spectre: Súčasné naše B961-ky majú prevodovky VOITH trojstupňové, ale je predpoklad, že tie, ktoré prídu tohto roku budú mať už prevodovky štvorstupňové. Motor IVECO + dobre nastavená prevodovka = aj úspora PHM. B961-kám sa dokonca už upravovala norma na spotrebu, pretože vodiči mali doslova abnormálne úspory (= privysoké odmeny :)). Pôvodná norma bola stanovená podľa Karos B941E.
Spectre: k motorom MAN mam osobne averziu. Okrem subjektivnych dovodov su aj objektivne. Vysokootackove v TAMoch maju dobre vlastnosti, ale okrem hlucnosti dost vybuchuju. Nizkootackove okrem maju okrem nie najlepsich vlastnosti aj nie najvyhodnejsi servis (do plynu su preto vhodnejsie 741 MAN)
Neviem ako sa osvedcia Iveca Cursor (Karosa, nakladne Iveco ), ci Tector (SOR euro3), minuly rok este nemali na vychode diagnosticky pristroj.
V tomto s tebou musim suhlasit, a som rad, ze sa konecne ozval normalny nazor nestranneho cloveka. Uz ma ta diskusia Turbo vs. m@rtin tiez trochu unavovala
Inak, ked by sme aj teraz naskrabali prachy napr. na 100 Solarisov (aky to luxus), tak by sa potom dalsie vozy nekupovali dalsich 10 rokov, co by DPB splacal dlh
Aj ked teda ja som skor proti Karose, keby teraz dosli B961 ako nove vozy, bol by som rad, pretoze lepsie byt realista a kupit VP, ako snivat o NP a nemat nic.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomas