lenže načo bude na Háje jazdiť L83 v i=4/7-8/5//12? A to sa pýtam ako človek čo na Hájoch býva. Napriek zlepšeniu na "mojej" linke, si myslím, že je to moc. Keď už, tak 1/2 spojov cez prac. deň na L83 by mohla premávať po Nám. hraničiarov a odtiaľ na Dostihovú dráhu. Problém však nastáva, že po L84 by ti v úseku Jungmannova - Ovsište vznikla mierna diera a preplnenosť L99 a L88 by to tiež nepobrala sama.
nech sa rovno zruší celá L34 aj 84, nech jazdí len 83 v intervale 4/7-8/5//12. Z Ovsišťa a okolia je možné cestovať linkami 88 a 99, ktoré majú krásny prestup na hrane na 83, tak neviem kde je problém. Študáci z Ekonomickej majú aj tak 184.
Ušetrili by sa vzkm (pri nezmenenom intervale) na nezmyselnú otočku L34 na Račianske mýto a 84 na úseku Hodžovo nám - Hroboňova.
stačilo by zoštíhliť počet liniek pri i=8//15 s jednou špičkovou linkou (r.š.+p.š. L17). Ako iste viete tak varianty sú tri, z toho iba jeden má zachovanú L5 no má aj "uzlíkovú" L16, zvyšné dva návrhy nie.
Re #167067 Valec: jedno sakra-veľké šťastie je, že 4. ročníky + vysokoškoláci už majú fajront, no v sedle necestovali až tak, čiže tí čo cestovali do práce na 9-10, po doktoroch alebo inam, tak si budú musieť vystačiť s L83. Hovorím, že ak chceli šetriť, tak mali spojiť L34 s 84 a skrátiť dobu premávky na 5:30-20:30, pričom na L84 je ten 24min interval cez prázdniny úplná kravina, ktorú DPB drží kvôli požiadavka domova dôchodcov v Ovsišti, ktorý vraj potrebuje mať spojenie na Hodžovo nám. ? mohlo sa ušetriť na odklonenej L78, skrátenej L66 (na dopravu trhovisko - Eurovea postačí frekventovaná L50 a vypomohla by aj odklonená L78), spojení L34+84 so skrátením prevádzkovej doby na 5:30-20:30 a odstránení tej 24-min kraviny či 30min intervalu neskoro večer na L84.
že ich konečne debilov napadlo aj cez most Apollo viesť nejaký nočák ? jedna "N" linka do Petržalky by mohla ísť cez most Apollo aj. Mohli nechať N95 cez Nám. SNP a Šafko a odklonom cez most Apollo ju viesť, ale to by chcel človek asi veľa aby kompetentní zapli mozgy a spravili to.
Ja nechápem čo tu všetci toľko onanujete nad zrušením sedlovej prevádzky linky 34. Nepredpokladám, že by jazdila podľa prázdninového CP (teda popoludní až od 14:30) ale ak by náhodou áno, tak o necelý mesiac začínajú prázdniny kedy by nepremávala tak či tak a čo bude od septembra ešte isto nikto nevie. Takže tie 3 týždne sa to nejako dá prežiť.
Ano, islo, ale tam je to v poriadku, bolo to tu spominane, ze tam to naozaj ma opodstatnenie, ale na L95 urcite nie. Tu mam odsledovanu denne a viem ako chodili predtym a este im teraz natiahli chronometraz uplne zbytocne, kedze to stihali bez problemov.
Docela by mě zajímalo, do kdy bude v provozu v Bratislavě tramvajová doprava než bude plně nahrazena velkokapacitními autobusy. A jak se využije prostřední pás, jesli jako další pruh pro auta, nebo se osadí zelení. Asi se využije pro auta a zřídí se metrobuspruhy. Stejně tak se asi vyřeší Petržalka s novou silnicí ve stopě dříve plánovaného metra.
Ale zamysli sa trosku, pokial nebol pridany odchod na "vynovenej" 63ke, ako sa mohli navysit vzkm ??? Jedine co ma napada, ak sa pridalo jedno poradie na L63, tak vzkm sa navysili len vdaka vyjazdu/dojazdu z vozovne toho noveho poradia. Ci sa mylim ? ?
Predsa išlo aj o iné linky, a argument, ktorý uvádzaš, nie je úplný - tie prejazdy sa asi mohli urobiť tak či tak (nech potvrdí grafikonista), čím by sa ešte ušetrilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec