Tako sa píše aj v nedávnej novinke na imhd.sk, na viacerých linkách predlžovanie jazdnej doby znamenalo aj navýšenie výpravy, tým pádom viacej reálnych vzkm. Samozrejme je vopred nejaká objednávka, neviem presne, ako sa potom upravujú takéto prípady, ale REÁLNE to je zvyšovanie nákladov, a v tomto kontexte je napr. navrhovaná zmena na 34 naozaj dosť veľká drzosť.
Skor som za kompletnu reorgaaizaciu el. liniek, no realne to moc nevidim,tak preto L4 mi pride ako najmensie zlo, lebo na ostatnych radialach ( raca, Ruzinov) by som si netrufol nic redukovat. Mozno este L5 skratit v sedle tiez KV-Vinohrady,ale to uz len vyslovene tipujem, necestujem velmi dalej za Karlovku ci dalej ako Vinohrady.
no tak len v sedle by sa to mozno aj dalo, aj ked zase by doslo k zhorseniu aj na spitalskej a vajnorskej..ved predsa 4 sa uz raz menila na spickovu len cez prac.dni (90. roky) a vratili to spat po case
ako mojim snom je zavedenie niecoho na sposob 101 ☺ ze stoji trebars len na Borskej, Segnerovej a Molecovej,ale vzdy mas sancu prejst jednu dve zastavky a nieco ti ide..ani tie zapchy v KV uz nie su tak strasne ako dakedy v 2006, ked auta stavali az po Lackovu, busy by tam jazdit mohli..mam teraz dost skusenosti s Racou, tam ked doslo k nehode na Riazanskej, tak som si presiel na Gardu a za 5 min dosla 59, aj ked jazdi len v spicke, ale aspon nieco
Ja som hovorl len o redukcii v sedle na L4, podvecer by som nechal L4 aj kvoli Polusu. To som zabudol dopisat - cize L4 by mala charakter ranna spicka, poobedny zidak, t.j. vodicov by si realne neusetril,ale aspon zopar vzkm,ktore by si potom presunul na posilnenie L12 po 21:00
Elektrickovy charakter karlovky je uplne na milu Jarmilu, potvrdilo sa to aj teraz vcera pocas toho prestoja o cca 19:45 pri Shellke. Kopili sa supravy pri Shellke, po NAD ani stopy, prisiel som pod Novy most chvalabohu aspon s 28ckou a zalozaky si este aj tak odpocivali pod Novym mostom obidva!!!
Vraj je prikaz vypravovat zalozaky az polhodinu po vzniknuti prestoja. Ako to co ma znamenat ??? ze polhodinu. ? ? ?
Cestujuci platiaci si listkyi celkovo sluzby ma polhodinu stepovat na nejakej zastavke a cakat na NAD,pricom sa vobec nemusi dostat do 1. NAD ?
Dlhe diely maju aspon 133 a 28+29,ale co stara cast Karlovky. Nepozadujem ziadnu novu linku pre karlovku, ale len zmenu prikazu aspon pre karlovku - lebo ked nie je elina,tak su odrezani "od sveta" co v zimnej sezone nie je zrovna prijemne.
takze 12ka je tiez len taka zbytocna linka? ? no kedze s nou vecer chodim tri razy do tyzdna, medzi 20-21 tak ti garantujem, ze pred nami odchadza plna 4, ja si pockam na jesenskeho na 12, ktora pride poloprazdna zo safka...na novom moste si uz nie je kde sadnut a castokrat je slusne zaplneny priestor na statie - nie tlacenica, clovek ma tak akurat okolo seba meter volneho...
ja netvrdim ze situacia v KV je idealna ? kedze som tam teraz ukoncil VS tak viem co to je ked ti na Lackovej oznami vodic dalej nejdeme a ja si mozem slapat pesi az k Botanickej...podobne ked chodim na treningy do Race-tam jazdi aspon 59...druha vec ze KV je v podstate smerom do centra dosiahnutelna iba cez nabrezie (cez mlynsku ide o zachadzku), zatial co dubravka ma smerom do centra pristup cez Patronku (rychlejsia cesta a asi viac vyuzivana) a v podstate zachadzku cez KV...tak nechapem preco sa obmedzuje vytazenejsi smer na patronku, to uz radsej mohlo dojst ku skrateniu 5 po KV v sedle
Ono realne aj tak akokeby chodila len jedna elina, kedze chodia po sebe meskajuca L4 a nacas L12 . A co ked by boli na Jesenskeho 3 "sturove" linky, ono dnesna L12 bere aj tak len ludi zo Safka a potom vzdy zopar na Jesenskeho, Stura, N.M. resp. ked skonci premavka L4, vtedy zacina mat opodstatnenie.
Ale vravel som len o redukcii v sedle, to by vyjazdila aj samotna L12 - to ti garantujem, ved tym sem-tam cestujem.
jedna elina pod novym mostom v sedle ?? na jesenskeho budu jazdit 4 linky a z toho 3 sa otocia na stura? riesenim by skor bolo vybudovat naozaj dake obratisko v useku PKO - Molecova a skratit tam napr. 4 - a ludia by si mohli prestupit na linku z tunela, ktora by sla dalej do KV a Dubr.
A hlavne posilnis spoje na hlavnu stejšn.
Mna by zaujimalo, ci je tolko vyuzivana 94ka (hlavne v sedle) ako prestup na eliny na ruzinovsku,raciansku a vajnorsku radialu.
Nezabite ma co teraz napisem,ale podla mna by sa aj elek.linka č.4 mohla zmenit na spickovu linku. No neviem ako to funguje v ratani vzkm pri elektrickach resp. ci sa celkove vzkm DPB rozdeluju na eliny, tbus a abus linky.
Viacmenej to uz na ZP aj tak plati, kedze 2 hodiny pocas sedla tam nepremava L4 a v sedle tiez L4 nežne velke uspechy v Karlovke. Urcite by som si prial viac, keby mala L12 vecer ( po 21:00 ) atraktivnejsi interval (kazdych 10 minut) na ukor zredukovanej L4
Ono vozidla ani moc neustris na zredukovanej 94ke, len usetris vzkm, lebo sedlove 94/1-4 len preorientujes na spickovy charakter
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto