OMG, a 78ka a 94ka bude dalej vozit vzduch, hlavne ze 34ku obmedzia. Dubravka - sedlo no to bude "des!,detto podvecer ?
V tomto meste sa naozaj robi vsetko aby tu mal kazdy dospely auto a oni sa potom divia, ze ubuda kazdorocne pocet cestujucich.
810zssk mi navrhol aby sa na L151 použil systém "dial-a-ride", čiže ak je dopyt, tak si cestujúci linku privolá ako taxík a odvezie ho. Ak dopyt nie je, tak vozidlo stojí. Ale tej minibusovej stálice L44 je kure.ská škoda ? najlepšia a najvyťaženejšia minibusová linka a takúto facku dostala, že padla na úroveň L27 ?
Mal sa DPB odhodlať siahnúť na L66 a 78, minimálne spraviť to, že mimo rannej špičky by L78 premávala iba po Euroveu, resp. Nové SND. L66 mali strihnúť po trhovisko ako bolo predtým.
ak si myslíš, že zrušením L94 v sedle ušetríš tak si na omyle. L93 by jazdila zas narvaná a keby si na L93 dal 7-8min tak by si toho oproti zrušeniu sedlovej L94 neušetril nič. mali to spraviť takto :
- L27 zrušiť komplet
- L34 redukovať je kravina. Keď už chceli šetriť, mohli ju spojiť s L84, ale v sedle 15min pre spojenie Dúbravka - Patrónka - centrum je kravina par excellence!
- L35 trasa je OK, premávku by som nechal celotýždenne 30min
- L44 zrušiť úsek Siemens - Jaskový rad, neviem prečo majú tí čo celodenne L44 využívajú doplácať na to, že linka premáva v úseku Jaskový rad - Siemens zbytočne?! Najvyťaženejší minibus v meste a oni ho idú redukovať nie na zbytočnom úseku ale na rozsahu premávky - blázinec!
- L58 - dá sa súhlasiť, 60min pre Technickú a Mierovú kolóniu je maximálne nezaujímavý interval
- L147 a 151 mali ostať ako sú
Zaujímavé je, že nikoho netrápi poloprázna L78 v Petržalke (okrem rannej špičky), či zbytočne premávajúca L66 k Eurovee ?
No vidis, lenze to aj my v KV tak mame - jedine ako sa dostat z mesta je elektrickou ci ist na hlavnu a modlit sa, ze trafim odchod 32 Vy aspon mate alternativu v podobe 83
no ano, cestovat vecer z mesta 1 a 12 je naozaj zazitok...s tym 20min intervalom....hlavne ze nam tu behaju 27, 35, 139, 57 atd...ako nech jazdi 34ka aj v sedle, ale potom nech ma 83 normalny interval (8 min?)
tu ide tiez o to, ze ak ma 34ka zacat jazdit dakedy od 14tej, a 83 by mala trebars aj 12 minutovy interval, tak 83ka bude od 12tej chodit narvana na prasknutie...ved uz teraz ked nastupuju skolaci po 12tej a jazdia obe linky tak su obe linky plne..hlavne ze 94ku neobmedzuju, pritom je to daleko zbytocnejsia linka ako 34..nehovoriac uz o ponechani 27...fakt obycajna banda kok henten DPB...a uz sa tesim aj na vecerne cestovanie do Dubr., ked 34 skonci o pred 19tou...a potom ze chcu prilakat viac cestujucich
To s 34-kou je neuveriteľné! ? 83-ka bude mať v sedle naďalej 15-minútový interval?
Už cez prázdniny, keď 83-ka máva 12-minútový interval a 34-ka tiež nepremáva, býva dosť plná! Sťaží sa tým prestup na linky 61, 201 atď. na zastávke "Predstaničné nám.". ?
A 139-ku prečo neobmedzili iba na rannú a popoludňajšiu špičku? ?
Takze vidime redukcie na minibusoch (dalsie) - a najlepsie je ako zrusili tych parsto metrov na L35 k tescu lamac Inak co sa tyka aj obmedzenia (ci skor vynechania) vikendu - mohli aspon nechat hodinovy takt na L35 ... A jednoznacne mali nechat premavku aj na L44 cez vikend. Ostatne linky som nevyuzival cize sa neviem vyjadrit (resp. som nikdy nimi nesiel).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA