Ak to tu už bolo, tak sorry.
V KE sa testuje, alebo bude testovať SOR NB 18. Podľa vyjadrení, čo som čital na diskusnom fóre imhd mesta Košice, tak sa niektorým diskutujúcim SOR pozdáva, má vraj perfektnú kabínu vodiča a výhodou je aj 5 dverí a vraj naše Sorky boli na vystužovaní rámov kvôli tomu, že máme cesty v zlom stave...
?
V KE sa testuje, alebo bude testovať SOR NB 18. Podľa vyjadrení, čo som čital na diskusnom fóre imhd mesta Košice, tak sa niektorým diskutujúcim SOR pozdáva, má vraj perfektnú kabínu vodiča a výhodou je aj 5 dverí a vraj naše Sorky boli na vystužovaní rámov kvôli tomu, že máme cesty v zlom stave...
?
Peon
1; Nie sú stewardky tak trochu zbytočná vymoženosť? Pitie nech si vo flaši zoberie každý sám a noviny môžu byť položené pri vodičovi ako v Touring Bohemia do Prahy podľa mňa... Vlastne aj noviny si môže každý kúpiť.. A kto pozerá tie filmy? A slúchatká sú dôležité? Dnes má skoro každý mp3 prehrávač. Na dlhé vzdialenosti je aj tak pohodlnejší vlak!
2; Lístok na Student Agency napr. z Bratislavy do Brna a určite z Bratislavy do Gyoru (a opačne) sa dá kúpiť iba v predpredaji! Teda každý si musí cestu aspoň deň vopred záväzne naplánovať.
Pre porovnanie: Blaguss do Viedne, podobne aj Turancar do Nitry (tam končiaci) je bez rezervácie a lístky predáva vodič. Zaujímalo by ma však, či by mohli prepraviť aj stojacich cestujúcich. Aj viaceré vnútroštátne slovenské diaľkové linky sú bez povinnej rezervácie pokiaľ viem...
3; Zaujímavé informácie o Student Agency sú na http://cs.wikipedia.org/wiki/Student_Agency . Používanie dumpingových cien na odstránenie konkurencie je minimálne neslušné!
Každopádne Jančura je určite šikovný podnikateľ - nie každý má také "široké lakte" ako on. V dnešnej dobe je to však zrejme na dosiahnutie úspechu nevyhnutné.. ?
4; Ja fandím Regiojetu - hlavne na trať 131 do Dunajskej Stredy a Komárna. ?