Mam dotaz, pri tych fotkach Schorlingu sa pise, ze v marci bol na prvej jazde od oktobra 1998. Co potom minuly rok na jesen prebrusilo Raciansku????????
A bude teraz pravidelne brusit nase extremne vlnkovite kolaje?
kuaaaaaaaaaaaaaa! teraz som prvykrat videl foto 2622 a zurim... to sa ti debili uplne zblaznili? normalne ma tym nasrali... uz aby som bol v tej faking emerike, tam sa aspon dopravne podniky hraju na sluzbu zakaznikom... grrrrrrh
frenky: napísal som to naopak. Takže takto: Z DnV do Dúbravky by jazdil bus s častým intervalom. Na zastávke Pri kríži by bol prestup na jednej hrane a ľudia by musei ísť do centra elinou. Avšak aj na tej eline by sa museli spraviť úpravy aby jej to do toho centra išlo rýchlejšie. No bus typu 21 je podľa mňa príliš veľký luxus.
Tomáš: No traktoristi z 3. kolóny ono ak sa budú kupovať nové busy, tak by sa mali dávať za zásluhy. Hlavne ak by to boli NP vozy, čo s najvyššou pravdepodobnosťou budú. Predsa radšej dám voz vodičovi ako Je Vlado, či 1803 a im podobný, ktorým záleží na tom či ten voz ich štýlom jazdy netrpí.
Na 50 by ani tak nebolo treba 15m busy ale zhustiť interval v špičke na 8min a mimo špičky neviem ako často chodí, takže neviem povedať. A dal by som tam najprv 12m. A ak by tú 50 začali ľudia etše viac využívať, tak potom by som tam dal 15m. Ale najprv to na také dva mesiace vyskúšať s 12m. Kým si ľudia zvyknú. Lebo, fakt je ten, že čím častejšie linka jazdí, tým je u cestujúcich obľúbenejšia.
Dobre si pamätám výkon toho Citara (299 konských síl) a niekdy som z akcelerácie mal pocit, že sedím v trolíku. Bola to proste paráda. Až na tú fotobunku.
Vladimír: No veď hej, ja som len chcel trochu podpichnúť priateľov z Českej republiky :-> . Bolo to myslené ako žart. Ale aj tak, ževraj zatiaľ robia len kĺbové CB.
frenky: Optimálna by bola elina. Alebo len bus ao Pri kríži do DNV a tam by museli prestúpiť. 6iadne vozenie až do centra.
Zdravím, potrebujem od niekoho z vas(asi Martin alebo mozna Rychlikova laminatka) adresu, kde by som nasiel aktualne fotky stavby elektrickovej trate na Barrandov.Dik
re #16527 J: no na 21 bol 4min. interval rano v spicke, ale bolo to len o trosku lepsie ako teraz. Optimalne by boli 3min. od 6:00-7:30.
Inak k tym poradiam. Ked bol 4min. interval bolo 22 poradi. Teraz je 18. Takze pokles o 4 vozy. Ono sa to mozno nezda, 1 minuta hore-dole, ale pri 34 min. trase musis pridat hodne vozov.
Netvrdim,ze na inu linku by sa nedal dat:-P.Napriklad by sa to este zislo na taku linku ktora sa casto rozbieha ci uz zo zastavky alebo z krizovatky.On ma totiz aj vynikajuci rozbeh:-P.Napriklad ta linka cislo 50.Ma dost vela semaforov na svojej trati.Tam si myslim,ze by sa ten autobus uzivil:-)Ale keby na tom jazdili ty traktoristi z 3-kolony tak to radsej nie:-D
Tomáš: No na takú 21 by naozaj bolo vhodné umiestniť Citaro, ale bolo by treba zhustiť intervali. Aspoň o minútu ak nie dva. V špičke by to zrejme urobilo o jedno poradie viac. Možno ani to nie, neviem aké majú prestávky. Ja som to skôr bral tak, že pri nezmenených intervaloch. Alebo aj zmeniť usporiadanie interiéru. Medzi 1 a 2. dvermi nie 2+2 ale 2+1 možno aj 1+1. Potom by sa interval meniť nemusel. No a zase môžeš kúpiť busy aj s menej výkonnými motormi na rovinaté linky. Bratislava v podstate nie je až tak kopcovitá aby si musel kupovať nejaké super výkonné busy. Na Kramáre a Hrad jazdí trolík, na Dlhé Diely zrejme bude tiež. Takže kvôi 2-3 linkám sa to možno aj neoplatí.
Dnes sme videli Nitrianske Citaro. Boha vždy keď ten bus vidím na vlastné oči znovu a znovu si uvedomujem, že je neuveriteľne majestátny a dizajnovo prepracovaný k dokonalosti. Proste je prekrásny. Normálne rozmýšlam, že zmením nick na Cit@ro :-))
No to Citaro má však stále menšiu spotrebu ako citybus. Aspoň čo v Prahe skúšali 12m. A to o 4l ak si dobre pamätám.
No ale keby to mali byť predsa len Citybusy, tak dúfam, že z Ikarusu. Tam je kvalita práce o dosť vyššia, ako vo Vysokom Mýte.
Aby som postupne neodpovedal na ďalšie otázky, ktoré zrejme položíš, napíšem celkové parametre Karosy B961 (podľa Karosáckeho prospektu):
motor: IVECO F2BE 1682C (EURO 3)
výkon: 213 kW (290 HP) pri 2 050 ot/min
krút. moment: 1 100 Nm pri 1 080 - 1 800 ot/min
prevodovka: VOITH typ D 851.3E - trojstupňová, plne automatická so vstavaným hydraulickým retardérom
Ešte doplním obsaditeľnosť > 45 sediacich a 122 stojacich osôb.
No ked mam pravdu povedat tak Karosou B961 som sa takmer neviezol:-)Mozno,ze je predsa dobraa..Tam je tusim motor Renault Euro 3,ze??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J