Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahoj,

vedel by mi niekto poradit aky softver sa pouziva na vytvaranie cestovnych poriadkov pre mhd ? Napriklad aky softver na toto pouzivaju dopravny podnik mesta Bratislava, alebo hocikto.

Diky
Reakcia na: TeBeCe #164778:
Medzi Cintorínom Slávičie
údolie a Molecovou ulicou premáva
od jesene 2009 autobusová linka
č. 139. Je jednou z tých, ktoré by
Dopravný podnik Bratislava mohol
v rámci plánovaného šetrenia zrušiť.
,,Je to jediné spojenie na Starých
gruntoch,“ konštatoval poslanec Ján
Chabada (SMER-SD), ktorého v tej
súvislosti oslovili rozhorčení obyvatelia.
Ľudia bez áut z tých končín
by podľa neho boli bez spomínanej
linky stratení. ,,Povedali doslova, že
by to bolo ,,o držku“,“ informoval
kolegov. Koniec koncov, jej zriadenie
iniciovali pred vyše rokom a pol
práve občania.
,,Existuje návrh na zrušenie
niektorých liniek, aj tejto,“ ozval sa
Branislav Záhradník (bez politickej
príslušnosti), ktorý má informácie
o tom, že je využívaná. ,,Dávam
to do pozornosti mestským poslancom
za Karlovu Ves.“
Tí karlovoveskí vzápätí zaviazali
starostku Ivetu Hanulíkovú
(SMER-SD), aby o nezrušenie linky
č. 139 požiadala vedenie magistrátu....
Reakcia na: 810zssk #164775:
nehovorí, ale batérie a ultrakapacitory sa zdajú byť jasným smerovaním na tých nasledujúcich pár desaťročí (btw. Caetano predstavil začiatkom tohto roka prvý elektrický autobus). Nezdá sa mi, že by sa napr. technológia vodíkových fuel cell mala stať natoľko dostupnou či porovnateľnou. Myslím, že toto je najmä o akejsi predstave čo sa bude kupovať namiesto dieselov. Zmienka o financovaní tam je, čo to bude v praxi znamenať sa necháme prekvapiť - "...v plnej miere uplatňovať zásady „používateľ platí“ a „znečisťovateľ platí“ a súkromný sektor by mal byť vo väčšej miere zapojený do odstraňovania nezrovnalostí...".
http://www.maintt.yw.sk/tunning/15.JPG Aj my by sme mohli takí mať, nemá chybu ?
Reakcia na: Sommelier #164774:
A pritom sa tam nikde nehovori vyslovene o elektrine 🙂 inak ciele typu do roku 2050 znizit pocet nehod na cestach takmer na nulu (!) v celej EU su absurdne.

Navyse som nikde nenasiel kto to bude financovat. Lebo napr. aplikovat toto na SR by bolo sakra tazke.
Doprava 2050: Komisia predstavuje ambiciózny plán na zvýšenie mobility a zníženie emisií
http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/11/372&format=HTML&aged=0&language=SK&guiLanguage=en
Mno, ak sa začnú vo veľkom odstavovať atómovky tak netuším, kde sa zoberie potrebné množstvo elektriny na pokrytie tých desiatok percent. A to zďaleka nie je jediný dôvod, prečo sa tento plán zdá byť veľmi nereálny.
Reakcia na: S499.1023 #164692:

Inak ma napadlo teraz, nedalo by sa to "obísť" tak , že by sa aj tak nevyužívaná stanica Rusovce administratívne zrušila? Potom najbližšia by bola už Petržalská, či to pohraničné ujednanie platí len do určitej vzdialenosti?
Reakcia na: S499.1023 #164692:

Pardon za otázku, teraz som sa dočítal.
Reakcia na: S499.1023 #164687:

Kompletný schvalovací proces jednotiek Talent na SR??
A je to treba? -Talent-y na SR už jazdia aj keď iba v úseku Petržalka - rakúska štátna hranica.
A Talent je výborná vlaková jednotka, chodím tým do Viedne a nedá sa to porovnať so slovenskými osobnými vlakmi - traslákmi. A keď si ich možu dovoliť kúpiť MÁV tak može aj ZSSK. Lenže tu sa skoro nič poriadne nekúpi ? , len sa opravujú dokola tie staré vagóny. Namiesto tých opráv a prerábania jednotiek 810 aj klasických vagónov mohli kúpiť 10 jednotiek Talent. Teraz vo velkom sa kúpili 671 poschodáky ktoré jazdia v Čechách už vyše 10rokov a pomály ich tam budú možno aj vyradovať. Nečudo že vlakmi poriadne nikto nejazdí.
Posilové spoje po skončení zápasov.
Je to síce detail, ale predsa. Ako budú cestujúci, ktorí čakajú na zastávke Orange Arena Tram vedieť, že spoj označený ako L1, ktorý prišiel na zastávku je posilový a teda pôjde cez Jesenského a nábrežie, alebo sa jedná o riadny spoj cez Kapucínsku. Nebolo by lepšie ten posilový spoj označiť ako L12?
?

Re #164761 810zssk: Do obratiska ŽST NM sa na vnútornú koľaj pomestia až 4 súpravy. ?
Reakcia na: ivanbuto #164767:
nečudoval by som sa, keby im preklady robil google. ? ?
Reakcia na: 810zssk #164763:
DPB má s angličtinou problém dlhodobo. Skús im napísať, bol by som veľmi zvedavý, kto robí tie preklady, lebo je to naozaj hanba.
Reakcia na: kecho #164730:
Možno fanúšik a kancelársky vplyvný zamestnanec DPB v jednej osobe býva na Lúkach. ?
Reakcia na: luky133 #164764:
Vsak toto 😃
Reakcia na: 810zssk #164733:
Pokiaľ viem tak toto spravuje Google DPB by dodal len dáta a posielal im upravené keby došlo k nejakej zmene resp. výluke, ale to by bolo pre DPB asi dosť problematické... ?
A dalsi: "Zachytne parkoviska / Parking place P+R"...
Reakcia na: no.ev.di. #164760:
Pokial viem tak ti co budu robit pre SZLH musia vediet po anglicky a kazdy musel prejst pohovorm v anglictine.
Reakcia na: Mike #164758:
No Nove Mesto moze parkovat tak dve supravy na vnutornej kolaji (aby vonkajsia zostala prejazdna - jedine ze by docasne presmerovali 1ku a H4ku na Jurak). Problem je podla mna prave to casovanie - doba presunu fanusikov moze byt rozlicna, neda sa presne odhadnut kolko to bude trvat a elektricku nemoze ina elektricka obehnut ak by musela cakat.. a zas ak pride skor bezny spoj tak sa vsetci narvu do neho (kym sa zmestia :)).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.