čo to sú Marfuše? ? a nie je to jedno či chcú alebo nechcú vyhadzovať na to peniaze? Ty žiješ v ČR, tebe to môže byť vlastne putna, nám čo sa pohybujeme iba v BA a nechodíme do Magyároszág, tak detto môžme mať na saláme ? nech sem jazdia aj s Pendolinom keď budú chcieť a nebudú mať stratu ?
Re #164700 ufo: na akých vlakoch majú jazdiť V43? Myslíš tie EC a IC z Budapešti, či nejaké iné vlaky nebodaj? Ak Bzmot tak to rovno autobus. Inak pripojím takú zaujímavosť a síce, že skoro ráno, ešte pred 4:00 ten Bzmot vychádza až zo Szombathely a ide cez Csornu do Hegyeshalomu a pokračuje do Rajky. Poobede ide tú istú trasu, ibaže len po Csornu. Ja som toho názoru, že by stačilo mať autobusovú linku BA - Rajka - Bezenye - Mosonmagyárovár (so 4-5 zastávkami v meste, pričom by autobus zastavil pri autobusovej stanici, v centre kúsok od trhu, pri kúpeľoch a potom by mal ešte zastávku medzi kúpeľmi a vlakovou stanicou pri ktorej by končil) a tam je možno prestúpiť na vlaky smer Gyor a Hegyeshalom, viac by nebolo treba. Ale keď MÁV chce, nech skúša.
Cestujúci si môže zakúpiť lístok aj prostredníctvom SMS správy na čísle 1124. Po zaslaní prázdnej esemseky na uvedené číslo dostane cestujúci do dvoch minút spätne správu o zakúpení prestupného lístka. Jeho cena je 0,80 € a platí 70 minút. Lístok je možné zakúpiť iba so SIM kariet slovenských mobilných operátorov. ?
To viem, že kedysi dávno bola nejaká vyhláška FMD, či dokonca MD, kde bola prenesená táto kompetencia na ČSD. Mňa len fascinuje, že za pomaly 20 rokov existencie SR, tie dokumenty nikto z Prahy aspoň neokopíroval a úradne neoveril a nezobral do SR. A ešte viac ma fascinuje to buzerovanie,vzhľadom na to, že to, či správny orgán má, alebo nemá k dispozícií dokumenty, ktoré by mal mať (delimitácia z ČSD na správne orgány), je len a len jeho problém.
A čo sa týka tvojho problému. Ak máš tak šikovného právnika, ako si mi tu písal, tak by to mal imho uhrať tak, aby si si nemusel dať nič schvaľovať.
V43 majú jazdiť okolo Nových Zámkov. Do Rajky jazdia Flirty, pokiaľ viem. Ale bohate by stačili Bzmot...
?
Re #164687 S499.1023: Jednoznačne Bzmot. To stačí. ?
Re #164692 S499.1023: 1014 už nejazdia, väčšina už nie je prevádzkyschopná a nejaké štyri schopné robia plot v depe...a občas idú na nejakú sonderfahrt.
Do Petržalky jazdia na Rexoch hlavne 1144 a Talenty. Sem tam 1047 Gysev a 1116 ÖBB.
ale veď ja im doprajem, o tom bez debát. V Zímense si už isto jemne začali mädliť ruky, podobne ako v Ganz-Škóda/Soláris (ale to samozrejme neviem na isto a nepredbieham, len odhadujem) ?
Aj ma to napadlo keď som to písal ? čo narobíš, šestina, je šestina. Čo by sme za to dali, takých 20 - 30 nových električiek. Holt, nemáme byť takí snaživí a vyskakovať nad priemery európskeho socialistického spoločenstva ☺
Pre jazdu do PPS platí pohraničné ujednanie, nehovoriac už vôbec o tom, že v Petržalke máme "rakúsky" šturc a pol koľaje. Taklisto tam jazdia 1014 a 1116.
Ale pohraničnou stanicou pre Maďarsko sú Rusovce.
Asi preto, že všetkým je jasné, že START asi nebude vyhadzovať peniaze na kompletný schvaľovací proces Talenta na SK.
Ale práve teraz ma napadlo, čo by tam mohlo jazdiť - legendárne Marfuše, však Maďari nevedia, čo s nimi ? .
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
?
Re #164687 S499.1023: Jednoznačne Bzmot. To stačí. ?
Re #164692 S499.1023: 1014 už nejazdia, väčšina už nie je prevádzkyschopná a nejaké štyri schopné robia plot v depe...a občas idú na nejakú sonderfahrt.
Do Petržalky jazdia na Rexoch hlavne 1144 a Talenty. Sem tam 1047 Gysev a 1116 ÖBB.