Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #164200:
zase až tak veľmi nie sú využité v úseku Tbiliská - Záhumenice, určite tam nie je potrebný 20 min interval popoludní
Reakcia na: no.ev.di. #164202:
Kaufland si pripláca na priame spojenie s račou. ?
Reakcia na: 810zssk #164200:
a to už prečo zas? Nie je choré to,že s L56 vracia tam odkiaľ je to iba kúsok od Detvianskej? Električky sú na čo do riti?! Dovezie sa človek na Detviansku 52,56,65 a do 4min má elinu na Záhumenice!
Reakcia na: kecho #164198:
Nemalo by sa na L35 nejak vyznacit to, ze sa tam toci? lebo clovek ked ide po mape a zrazu L35 len tak zmizne, pricom modra ciara pokracuje, tak je z toho zmateny 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #164190:
Skratenie L56 je uplne chory napad.
Reakcia na: 810zssk #164197:
S tym, ze k 66 este doplnim, ze ak by sa mala skratit tak po Dulak.
Reakcia na: no.ev.di. #164172:
Je to nezmysel, lebo to SPOMALUJE.

Co sa t-busu k Eurovei: Presne tak. Naco stavat trat kde by nemalo co jazdit.

L66: Ja som za jej zachovanie v sucasnej podobe v PD od cca 14:00 a cez vikendy viac-menej celodenne (od 10:00). Prestan uz trepat, ze je to kvoli tomu, ze mi chodi pod dom. Obhajoval som aj kopu liniek co vobec nepouzivam a navrhol aj dost zmien co mi nevyhovuju, tak prestan trepat.

L50: Tu linku treba posilnit az do konca dennej premavky, sucansy stav je nepostacujuci.
Reakcia na: no.ev.di. #164194:
o tom co je a co nie je normalne by som pomlcal ?
Reakcia na: MatejBA #164192:
bohužiaľ to inak nejde ani, lebo L133 má jedno výrazné staré známe plus a to je : Priame spojenie DD - nábrežie - Eurovea. Akonáhle ľuďom povieš, že budú musieť prestupovať, resp. tým pár fajnovkám, čo nevedia bez L133 prežiť, tak bude krik, lebo PRESTUP! A môže dojsť odborník od neviem kadiaľ ľuďom vtĺkať do hlavy, že električka tam je od toho aby vozila veľké balíky ľudí a že je ekonomickejšie natrepať ľudí z troch 12m busov do jednej dvojičky tiež nikomu nevysvetlíš lebo : PRIAME SPOJENIE. A sú aj horšie miesta na prestup ako je posvätná Molecova.
Reakcia na: Petto #164188:
a ktorá z tých liniek, ktoré si menoval robí paralelne úsek s električkou, okrem expresu L59,ktorá už jazdí iba pre návoz/odvoz ľudí zo zapadnutej periférie? chceš ma opíjať rožkom, že tí ľudia by sa nezmestili do L4/12? Tak prečo keď som tou tak preveľmi potrebnou L133 čo ide prvá, či druhá alebo tretia šiel paralelne popri nás šla elina s kopou voľného miesta? Toto teda rozhodne nie je normálny stav, kedy sa kňúra pre linku, resp. pár skorších odchodov zatiaľ čo v tej istej trase ide električka, ktorá má miesta pre ľudí na rozdávanie. Až budú električky plné a využité, že bude potreba skoršie spoje, potom môžu byť skoršie odchody na L133. Iba preto robiť gratis spoje, lebo niekto je lenivý si prestúpiť na Molecke nie je normálne.
Reakcia na: TeBeCe #164174:
akože nie? veď eliny už majú pár dní zavesene ?
Reakcia na: no.ev.di. #164191:
Lenze aj keby si sa na hlavu postavil, kym su elektricky v podstate doplnkom k autobusom a nie naopak, tak sa nic nezmeni 🙂 Najprv treba ludom ukazat, preco je elektricka lepsia (ty urcite vies ako) a nenasilne ich donutit ist radsej elektrickou ako abusom na subehu ako nasilne povedat "Zrusi sa to a to a vylezte mi na hrb" 🙂
Reakcia na: MatejBA #164189:
električka odbremení akurát tak L78,95, niečo poberie z L83,84,93 a 94. Lenže uvedom si, že v prípade L133 ide o súbeh s električkou a keď sa oddeľuje od električky, tak pre zmenu má súbeh s trolejbusom. V Petržalke aj keď bude električka tak busy cez Apollo a Nový most zostanú lebo obsluhujú iné oblasti a smery ako bude obsluhovať električka. Okrem toho,L68 bude stále najrýchlejšie spojenie Petržalky s Ružinovom, aj keby bola L14 predĺžená do Petržalky. Pochop ty prosím ťa, že sa bavíme o vedení linky tým istým smerom ako idú električky, s rozdielom v trase oproti ekologickej trakcií akurát tak v jednej zastávke, odkiaľ sa dá doťarbať s L28,70,95 k električke. Ty si porovnal linku ktorá ide v jednom "lieviku" s piatimi električkovými linkami s linkami, bez ktorých sa Petržalka nezaobíde ani po vybudovaní električkovej trate ktoré sa rozprchnú do mesta cez 3, predtým cez 4 mosty, snáď sa nevráti Petržalka do stavu keď bol iba Starý most v premávke pred takmer 40 rokmi ?
pár čísel k DD minibusom a šetreniu :
- dnes L35+36+135 ročne zožerú 287 311,36 vzkm (merané podľa Google Earth a braný počet spojov podľa CP), L35 v novej trase ročne skonzumuje 243 141,10 vzkm, ušetrí sa 44 170,26 vzkm. Ako CP novej L35 som bral pre celý rok CP víkend+po-pi šk.pr. z L36.
ďalšie možnosti ako šetriť :
- zrušením L27 = 43 877,0 vzkm/rok
- zrušením L38 = 50 516,0
- zrušením úseku Siemens - Jaskový rad, zachádzky cez L.Dérera a otočkou cez Uhrovu a Jakubíkovu =38 425,55
- zrušením víkendovej L51 = 23 577,30
- zrušením úseku Záhumenice - Tbiliská na L56 = 23 496,55
- zrušením úseku trhovisko - Eurovea na L66 = 105 281,70
- preloženie L78 na Šafko z Petržalky = 142 200,00
- dokopy všetky čísla v tomto príspevku dávajú úsporu 471 544,36 vzkm ročne
Reakcia na: no.ev.di. #164187:
duncik, preco mate v PE niekolko liniek do mesta, ked by stacilo postavit 1 elektrickovu a vsetko trepat nou? ? (vies, ono by som s tebou aj rad pisal normalne, ale to prosto nejde, lebo ty mas iba penu okolo huby)
Reakcia na: no.ev.di. #164183:
Hoc z pod mosta mi to pride uplna sprostost cakat na 1. 133 aj 20 minut, no z takej EUROVEY ci M.sceny je to normalne.
Hoc uz bude 133 nezavisla od 70ky , nevidim dovod preco by nemohla zacat uz od 13.45 od Eurovey, ved ktora spickova linka ( 59,92,191,196 ) zacina v BA až po 14:15 ??? ?
Reakcia na: MatejBA #164184:
tak to musím zas prekladať čo som povedal? ? na auto nečakáš, do neho si sadneš a ideš. Tu je pointa v tom, že si sťažuješ, že mohli by na L133 byť aj skoršie odchody pričom tam máš po ruke L4+12, ktoré premávajú rovnako často ako L133 a poskytujú väčšiu kapacitu. Je tých ľudí tak veľa čo by požadovalo skoršie spoje L133, že sa nevmestia do L4/12? ?
Reakcia na: TeBeCe #164185:
hej, preto sa dnes rano uz ludia na matejkovej nemohli narvat do 133 ?
Reakcia na: MatejBA #164181:
vzhladom na to, ze ide o taku nudzovu dopravu pre lenivych by boli v poriadku aj 10,5M tak ako na zaciatku. potom by ich to rychlo preslo a linka by sa mohla cela zrusit ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.