presmerovaním niektorých autobusových liniek po vedľajších uliciach,alebo vybudovaním dlhších zastávok, BUS-pruh, preferencia vozidiel MHD, príp. obmedzenie vjazdu do určitej zóny iba pre MHD.
S blbetschkom, ktorý kladie rovnítko medzi Trnavu s hodinovými intervalmi liniek a využitím kĺbáku na pár spojoch denne v kladivá a Prešov, kde by dvojkĺbáky boli využité pať dní v týždni nejakých 12 hodín denne, fakt NEMÁ zmysel diskutovať.
Dvojklbaky v 90 tisicovom PRESOVe, to v ktorej sprostej gebuli toto vzniklo ??? ? ?
Detto dvojklbaky v BA , nerealizovatelne , ved len CAPA ma problemy na cestach a to ma len 19,54m
Noevdi: Ze ta to stale bavi hadat sa tu s nimi, uz ta nenapadlo ze si robia uz teba srandu . *** na nich , chod radsej von na pivo
v Bratislave je koľko takých miest kde každú minútu dačo ide zo zastávky, príp. idú aj dva spoje za minútu a? Kto čo pretláča? Názor, že "Ja osobne by som do Prešova namiesto klasických trolejbusových klbákov kupoval dvojklbáky - PLNE by sa tam uživili." sa začal v príspevku #163984 a hneď sa na to ostatní zavesili do povelu, hustením do mňa (však do "dunča" sa ľahko skáče, lebo aj tak sa za neho nikto nepostaví, tak prečo sa neodbaviť...) ako keby som ja ovplyvnil to čo DPMP kupuje. Tak si choďte sťažovať sa inam, že DPMP kupuje low-cost LE SOR namiesto dvojklbákov. SOR ich nevyrába, tak máte smolu, SORu ste sa zastávali, ospevovali ho, iba zlý "dunčo" naň brechal, tak sa v ňom môžete voziť do smrti. Okrem toho mne môže byť úplne ukradnuté v čom sa kde v ČSSR vozia (bars aj rikše nech tu Vietnamci ťahajú), okrem Bratislavy kde žijem a neviem prečo riešime Prešovský dvojklbákový ošiaľ v BA sekcií? ?
Tak po prve - odkedy ma EMTrest palubak dotykove ovladanie? A kde je jeho vyhoda pri palubaku? Su zariadenia kam sa proste dotyk nehodi a PP je jedno z nich.
Farebny displej - prosim ta, uved jeden dovod preco je to vyhoda.
nikto z nas tu nevravi, ze sme experti a nikto okrem teba tu nepretlaca svoj nazor ako ten jediny pravy. A ak som to dobre pochopil, tak je usek, kde autobusy a trolejbusy jazdia kazdu MINUTU (1 - slovom jednu) a nahustenie nie je mozne ?
a ty tomu rozumieš akoby zázrakom ? vysvetli mi teda, že v čom je Prešov taký výnimočný, že pri špičkovom intervale 10min s kĺbovými trolejbusmi vznikla mánia s dvojklbákmi? Vysvetli mi to teda, prečo to zastávate viac ako skrátenie intervalu s navýšením počtu vozidiel? Keby tie t-busy jazdili v kratších intervaloch, napr. 6 alebo 7-8min, nikto by tu o dvojklbákoch v Prešove nemlátil ústami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.