Pozri sa, napada ma niekolko nevyhod EMTestu:
- Horsie vyhodnocovanie presnosti spojov (minuty namiesto sekund) - to sa niekde v minulosti spominalo
- Menej ergonomicke ovladanie PP
- Farebny displej (co je pre vodica lepsie v noci: mat displej co mu svieti vsak vsetkymi farbami na farebnom spektre, alebo mat taky typ displeja
- Je to velke jak hovado, bez zjavnej vyhody a teda ovela menej prakticke (keby to chceli instalovat do takeho Shitelisu tak sa za tym bude vodic musiet sakra natahovat)...
Jedina nevyhoda BUSE co ma napada je nemoznost aktualizovat cez Wi-Fi, ale to verim, ze by sa nejak dalo vyriesit.
takže teraz je móda dvojkĺbový trolejbus v Prešove? ? V BA máme v preklade 2/6/2-5 L93+94 a kto básni o dvojklbákoch? Nikto. A keby ste veľmi chceli tak tu máme aj vyťažené L201+202, ktoré premávajú častjšie ako 4+8+38, k tomu dané Dolnohonské t-bus dopĺňa ešte L208. V Prešove sú dve linke v preklade 5/6/5 a už navrhujete dvojklbáky ? mimochodom práve ty S499 si bol múdry v Trnavskej sekcií, keď dakto navrhoval klbáky na čo si oponoval tým, že nemá zmysel zaobstarávať vozidlo, ktoré by bolo vyťažené iba počas špičky pracovných dní, ale riešiť to vloženým spojom alebo kratším intervalom. Teraz podľa teba nie je OK, aby v Prešove premávali klbáky a skrátil sa teda v prípade potreby interval z 10min v špičke na 7-8, ale už zastávaš dvojklbáky? Či to len tak si si postavil hlavu, lebo "dunčo povedal inak"?
Ja som v Presove bol povinne na jeden rok a mozem potvrdit ,ze klbaky tam chodili plne ci autobusy alebo trolejbusy podobne ako v BA. Na sidliska chodila alebo este chodi v spicke autobusova posila.
A všimol si si pri svojom cestovaní prstom po mape Prešova, že t-4 a t-8 je dvojlinka rovnakého typu ako d-4 a d-6 v Budapešti a t-38 má taktiež odlišnú trasu iba v CMO?
ten dvojklbák by nemal zmysel ani v sedle podľa mňa či po 19-tej hodine. Tie klbáky je v Prešove ozaj treba alebo je to iba taká fantasmagória, ktorá vznikla dnes? Okrem toho, prečo to nevypisuješ na Prešovskom DFku, keď si o správnosti svojho názoru presvedčený?
Cez víkend by ten dvojklbák samozrejme zmysel nemal, vtedy by stačilo premávať s klbákmi tak ako doteraz.
Na poplach bijem preto, lebo v prípade Prešova ide o trolejbusovú tepnu s intervalom 5 min. v špičke a 6 min. v sedle. Vozy jazdia narvané a to sú intervaly, ktoré už nejako výrazne skracovať nejde. Limitujúcim faktorom sú najmä súbehy s inými linkami, špeciálne v centre mesta, kde je už dnes priemerný interval medzi spojmi v špičke popoludní 1,1 min (ráno ešte menej).
Po vzhliadnutí snímkov Š-Tr 31 DPmHK , odceňujem, že dopravca objednal okenné vetráky posuvné a nie vyklápacie. Cirkulácia vzduchu bude iste omnoho efektívnejšia.
Už teraz sa "teším" na jazdy v Soroch NB18, s vyklápačkami a bez vozovej klimatizácie... V salóne príjemných 45°C... Aj týmto ĎAKUJEM DPB za absolútne pro-zákaznícky prístup
MÁV má opäť záujem robiť vlakovú dopravu z Rajky do Petržalky. Malo by sa jednať o 6-7 párov vlakov, čiže by sa predĺžili tie 4 páry vlakov z Rajky do Petržalky + ďalšie tri ktoré premávajú iba trasu Hegyeshalom - Gyor. Zaujímavé to bude z pohľadu prevádzkovania L801. Pre oslovenie širšieho okruhu zákazníkov by bolo fajn obnoviť vlakovú zastávku v Rusovciach ako je dnes priecestie. Vraj dnes už akoby zázrakom technické problémy niesú, no v ceste je byrokracia.
v Meďáku je klíma príjemná vyslovene, nefúka na človeka, no SOR to má vyriešené tak, že zo šikmých stien zhora fúka na ľudí priamo a ani to výrobcovi či dopravcovi nevadí nejak, žeby im trhalo žily to nejak napraviť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JeJe
Samozrejme žiaden. Ale ak by bolo viac peňazí, tak by bod 3 mohol fungovať aj u nás.