Reakcia na: S499.1023 #163643:
Podla mna ked je DPB 100% dcera objednavatela tak by to malo byt jedno. Samozrejme, prax je v absurdistane ina a DPB je schopny bojvoat s mestom...Realne by som vytvoril nieco ako TfL - dceru mesta ktora by zamestnavala odbornikov a mala delegovane funkcie tykajuce sa dopravy v meste, ci uz IAD, alebo MHD. Od planovania po obsluhu liniek MHD.
kecho
Ik 435 vs SNB18
pohotovostná hmotnosť 15,1 t vs. 14,5 t
celková hmotnosť 26,3 t vs. 25,5 t
čiže k bodu 2/ Ik je ťažší a má aj tak nižšiu spotrebu...
teda abstrahujme od bodu 1 a zatvorme oči nad bodom 2, potom podľa bodu 3/ samotná konštrukcia prevodovky, nádrží a pod. spôsobuje zvýšenie spotreby? lebo sa mi nechce veriť, že by za tým bola klimatizácia pre cestujúcich, ktorá vo viac ako polovici sorov ani nie je
Re #163644 S499.1023: keď na nedávno priecestí nabral vlak Karosu, tiež sa nikomu nič nestalo, takže je vlastne všetko ok? realitu uvidíme až vtedy, keď do plného soru ťukne auto (a to nehovorím, že by doň mal vpáliť niekde na obchvate 80-110 km/h), čo sa stane potom...