Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #163643:
Viem. Ale u nás je zaužívaná prax že DPB, lebo oni aspoň majú všetky údaje a znalosti potrebné pre kvalifikované rozhodnutie, na rozdiel od dopravnej komisie MZ.
Reakcia na: kecho #163638:
Došlo k zraneniu cestujúcich? Rozhodujúca je pasívna bezpečnosť, nie nepoškodené vozidlo. Opakujem: DEFORMAČNÁ ZÓNA.
Reakcia na: Mike #163642:
Dopravný podnik by o tom určite rozhodovať nemal. Kto platí, ten rozhoduje.
Reakcia na: Marek1978 #163633:
Tak toto som nemal čítať... "Uhler preto svoj návrh stiahol s tým, že ho predloží v apríli. Navrhol, aby sa poslanci na dopravnej komisii pokúsili o optimalizáciu liniek."

To už sme fakt niekde na Madagaskare že zasadne rada starších a rozhodne čo ďalej? ?

Je chybou, ak by o rušení resp. obmedzovaní jednotlivých liniek mal rozhodovať DPB, a. s. ako prevádzkovateľ, alebo Magistrát (odd prevádzky dopravy) ako objednávateľ a nie dopravná komisia, kde sú POSLANCI, navyše nikto z nich nie je "dopravák"?
Toto je tá zastupiteľska demokracia? a o rok budú rozhodovať o výprave jednotlivých typov na linky, o intervale alebo aj o zadeleniach vodičov?

Alebo treba za tým iba hľadať tvrdý politický, presnejšie stranícky boj SDKÚ vs. Smer?
Reakcia na: kecho #163638:

1. Odpor vzduchu v tomto případě nehraje žádnou roli. Teprve od rychlosti 80 km/h je vhodné konstruovat vozidla s aerodynamickými čumáky. Do této rychlosti nemá jakákoliv konstrukce vliv na odpor vzduchu.

2. Autobus je sice z bakelitu, ale nízkopodlažní karosérie má tendence se kroutit. Proto mají všechna nízkopodlažní vozidla zesílenou konstrukci z čehož plyne zvýšená hmotnost.

3. Největším problémem NP autobusů je ale konstrukční složitost pohonné jednotky a převodového ústrojí. Pod tu nízkou podlahu musíš narvat převodovku, rozvodovku, kardan, nápravy...
Reakcia na: 810zssk #163629:
Tie Emtesty v Košiciach - čím to asi bude?

No zatiaľ som v rakúskych automatoch platil iba kartou VISA od mBank. Stretli ste sa niekto reálne aj so zadávaním PIN kódu tam? Autorizáciu podpisom na automate si neviem predstaviť.

Najvyššia možná bankovka je tam (pri platbe vyššej sumy ako píšeš) 50 €?

Máte niekto skúsenosť - čo automat spraví, keď vám náhodou nemá čo vydať? Pri platbe vyššej sumy to dokáže vydávať aj papierové bankovky (napr. 5 eurovky)?
Reakcia na: TeBeCe #163636:
ale z toho kopca na Jasovskej, čo ostane nad úrovňou mora, nejako budeš musieť dopraviť Robinsonov k hradu 🙂
Reakcia na: m@rtin #163548:
ok, nevšimol som si. mohol by si mi (alebo niekto fundovaný) pls. vysvetliť, ako je možné, že NP bus má vyššiu spotrebu ako Ik, keď (napr. prípad SNB18) laicky povedané:
1/NP voz je nižší, teda kladie menší odpor vzduchu
2/NP voz je pomaly z bakelitu, alebo teda z ľahších materiálov ako Ik a mal by tak mať nižšiu hmotnosť
kde teda vzniká ten nárast spotreby?

Re #163554 dopravak123: ten interval bol podľa mňa dosť nešťastný a ponovom by bol dosť nešťastný nápad ich obnovovať, keď sa bicykle dajú voziť aj normálne...
možno v prípade Hainburgu, ale neviem, koľko ľudí by to vyskúšalo
btw. vagóny som videl, že využíva autoškola, už niekoľko krát behali po meste "školové" sory s prívesom
Re #163558 derik: aupark si neplatí tu zachádzku?
Re #163561 S499.1023: nedávno sa tu spomínal jemný ťukanec s IGK s nie príliš jemnými následkami...
Re #163571 TeBeCe: v ktorom hypermarkete predávajú JUDr tituly?
Re #163632 810zssk: nie je tam nárast km a času, keď to musí obchádzať aj inchebu?
Re #163633 Marek1978: horúci kandidáti 27, 35, časť 44, 89, 133, 135 + 139, 141?
ked este budeme elektricku do PE chvilu oddalovat, mozno zachvilu nebude vobec potrebna a namiesto PE budeme mat more ?
http://veda.sme.sk/c/5831153/slovensko-bude-mat-more.html
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/22596
Dodávka celoročnej motorovej nafty a nafty s nízkym bodom tuhnutia - zimnej motorovej nafty vrátane prevzatia 3 čerpacích staníc a prevádzkových miestností pri čerpacích staniciach obstarávateľa
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/22608
Dôvod uzatvorenia dodatku k zmluve:
predĺženie splatnosti faktúry
Ako sa vam pozdava myslienka presmerovat 50ku obojsmerne cez Novy most, s tym, ze v smere do Auparku by to slo cez Viedensku cestu?
Reakcia na: Valec #163557:
Ktoré súčasné OCL majú svoje najlepšie roky za sebou? Pokiaľ mám prehľad, DPB dokupuje OCL priebežne, takže ich skutočný vekový priemer sa ani zďaleka nebude blížiť veku najstarších kusov.

Vymeniť komplet funkčný tarifný systém kvôli elektronickým JCL je tak donebavolajúci nezmysel, až to bolí. Je hádam zrejmé, že nejde o žiadny lacnejší predaj JCL, ale vadou súčasných OCL je, že nie sú od správnej firmy.
Je nejaky umelecky zamer v tom, ze 1.4. vysiel update SORky? ?
Reakcia na: Peon #163624:
Nie su znicene, preto ze su brutalne odolne (druha vec je, ze EMTresty podobnej konstrukcie v KE nefunguju, ale tam tusime cim to asi bude).

Co sa tyka platby kartou bez PIN kodu - to musis riesit so svojou bankou, ta stanovuje aka forma autorizacie je preferovana. Mne na BMK napriklad vzdy pyta PIN (podpisom asi ani nevie autorizovat), ale taka Visa Electron od SLSP mimo SR vzdy pyta podpis namiesto PINu.. je to uuplne normalne 😉

20 a 50 EUR bankovky by sa ti mali spristupnit ak platis vyssiu sumu.
Reakcia na: luky133 #163626:
zhaname matros ,ale pravdepodobne ano
Reakcia na: no.ev.di. #163625:
jasne,ze ak budu tbusy pre BA, budu identicke s BB. Akokeby si nepoznal DPB, on aby si specifikoval nieco co chce a ako chce v interieri ??? Co poznas 1.den DPB ?
Ja jedno riesenie mam , je to sice len podesta ale taka, ktora ti vyrobi aspon zopar NP sedadiel . Riesi to tak aj Solaris v tbusoch

- Cize 1.rad sedadiel za soferom klasicky ako teraz ( v smere jazdy )
- 2. rad sedadiel by bol rieseny ako v tedome cize za 1.napravou a nie na 1.naprave ( preto su sedadla zo schodom v SORe ) - v proti smere jazdy bez schodu
- 3.rad v smere jazdy bez schodu
- 4.rad v proti smere jazdy bez schodu
- mozno dalsi 5.rad bud v proti smere alebo v smere jazdy bez schodu

"podestu" by si schoval medzi 3. a 4. rad, kedze tu su sedadla dotykaju - nieco na sposob sedadiel v CAPACITY nad 2. napravou
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=30660&idg=1070&gi=100&gn=20&gs=e&gsd=

a zrazu som vytvoril plnohodnotnych 6 NP sedadiel
Reakcia na: no.ev.di. #163524:

and
Re #163526 Petto:
A tak niekto z Vás to aj pôjde riešiť či nie? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.