Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nespraví admin nový CP pre L89? Stále tu je starý CP
Reakcia na: Petto #163187:
SOR mi pripomína moje detské časy keď som si skladal z LEGA hra a vždy sa mi na tom niečo posralo, alebo mi neostali vhodné kocky, tak som to nejak zalátal po svojom, resp. improvizoval a nakoniec som to aj tak zbúral lebo to bol "shit", pretože, postupne som si ten hrad predstavoval úplne inak a časom na ňom vystupovali rôzne chyby, jak som to blbo staval ? také niečo mi dnes pripomína SOR, že aj oni postupne na ňom opravujú niektoré veci, ibaže tak polovičato.
Reakcia na: Petto #163187:
čo tam je teda? ?
Reakcia na: no.ev.di. #163186:
medzi 2. a 3. dverami , pod tymi bocnymi sedadlami nie je nadrz , tam je nieco ine ,ale ked som to videl ,som sa smial, uplne nevyuzity priestor. Pripominalo ti mi trochen batozinovy priestor v C rade SORov ?
Reakcia na: Petto #163185:
a aj ten druhý schodík pod oboma sedadlami schováva nádrž, ten čo tak krásne zasahuje do priestoru chodcom?! to isté aj druhý schod pri sedadlách medzi 2. a 3. dverami. Solaris proste vyrobil kvalitu s perfektným vyhotovením. SOR vyrobil bars jak prišlo a nedostatky látal improvizáciou. Zaujímavé, že všetky klbáky majú v pohode točeň, iba SOR použitím inej ohrozil zdravie cestujúcich a zalátal to hentak amatérsky.
Reakcia na: no.ev.di. #163183:
Mas na mysli toto ???
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=60520&idg=1470&gi=80&gn=20&gs=e&gsd=

tie schody su kvoli nadrzi nie ?
Aj irisbus ( karoseria 1B - t.j. 100% NP pri nastupovani ) tam ma schody
Reakcia na: Petto #163181:
Asi máš pravdu, bohužiaľ. Lenže ak to takto s trolejbusmi pôjde ďalej, pomaly nebude mať čo premávať. Neustále odďalovanie nákupu nových vozov z dôvodu nedostatku financií mi pripadá ako "riešenie" tzv Rýchlodráhy. Plánovala sa už od cca roku 1976 a dodnes nie je ani prd.
Reakcia na: Petto #163181:
inak všimol si si, že Irisbus, Mercedes aj Solaris používajú rovnaký systém toho krytu na kĺbový čap (asi aj výrobca bude ten istý), zatiaľ čo SOR to má iné a musel tam improvizovať s tým krytím tým, že tam nakydal schody?
http://imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=47833&idg=183&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=&ghe=3903&ghg=183

tu je krásny príklad toho ako si Solaris poradil s interiérom, zatiaľ čo SOR ho amatérsky dovrzal. V Solarise je krásny priestor, zatiaľ čo v SORke sedadlá na schodíkoch, ktoré sú zbytočné, prekážajú a znepohodlňujú pohyb cestujúcim vo vozidle. Navyše je tam priestranná točeň, čo SOR úplne postráda.
Reakcia na: dopravak123 #163171:
Tento rok su uz nove tbusy SCI-FI , no v navrhu rozpoctu na 2012-3 sa objavila polozka 54 milionov € na tbusy. Tak uz polemizujeme o tom , hoc tie planovane vydavky sa mozu zase o rok zmenit a pouzit inak.

Re #163172 810zssk: Len ci bude lacnejsi aj v podobe trolejbusov TROLLINO . Ale ten neprakticky interier SORu v podobe tbusu by sa dal obist aj vybratim ineho typu vozidla (karoserie) v Skodovke. Len neviem ci sa uz nejako nespojili Skodovaci a SORaci , ze pre CZ-SK trh budu len SkodoSORy ?
Reakcia na: Palo1987 #163178:
u nás je problém ten, že tie klbáky čo sa kúpili, tak sa kúpili úplne od veci. Nikto nepočúval šoférov, že na naše cesty sa to nehodí, že sa s tým ťažšie jazdí pre rozmery, taktiež, že MBCC má veľkú spotrebu. Pri SORke zas nikto nepozeral na amatérsky vyhotovený interiér. Všade výstupky, schody, aj tam kde by nemuseli byť, ktoré prekážajú ľuďom. Blbo umiestnené 2 a 3. dvere (nový Ikarus ich má umiestnené oveľa lepšie.

Zaujalo ma riešenie zadnej časti u záložných 15m Mercedesov a MAN-ov, že to majú bez tzv. "komína", ktorý zužuje priestor pri posledných dverách. Osobne si myslím, že by to bolo omnoho lepšie z hľadiska usporiadania priestoru a možno by to malo aj priaznivý vplyv na hlučnosť motora v interiéri, napr. pri takom Tedome. Inak som zvedavý, či sa Tedom pustí aj do výroby 15 a MIDI vozidiel (dĺžka cca 10m)
Reakcia na: SORBN12 #163174:
Diky 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #163177:
Pretoze niekto povedal, ze taketo Mercedesy budu jazdit v Bratislave. Tak pre zalepenie oci sa kupilo zopar medakov. Museli nastavit jeden tender pre SOR, a treti tender neviem ci uz vobec vypisali alebo sa caka s akou novinkou s CNG pohonom vide SOR, aby sa dal na to usit tento tender.
Reakcia na: dopravak123 #163171:
keby sa jednalo o SOR, tak si zapíš za uši, že mesto by našlo peniaze vždy. Na úver cez Ja & Ty banku... ? keď SOR nevyrábal klbáky, tak mesto na ten tender sralo, potom zmarili tender na 240 klbákov a rozdelili ho na 3 menšie. Otázkou je : Prečo nemohli spraviť iba 2 menšie aby sme mali maximálne 2 značky kĺbových autobusov? ?
Reakcia na: Petto #163165:
podla mojho nazoru nebudu peniaze na takyto hromadnejsi nakup trolejbusov, budeme radi ak budu moct zakupit 25 - 30 vozov dokopy.
Reakcia na: 810zssk #163173:
Ja som cez leto platil tuším 60 centov. A stojí to aj vzadu ?
Reakcia na: 810zssk #163173:

Cena:
Mládež 13 -26, Seniori + 60 0,60 €
Deti 4 - 13 0,60 €
Deti 0 - 4 0,20 €
Obyčajný 1,20 €

A to kde stoji - smer Vieden:
Hainburg a.D.,Hauptplatz
Hainburg a.D.,Steinerweg

- smer Bratislava:
Hainburg a.D.,Steinerweg
Hainburg a.D.,Penny Market
Nevie niekto kolko stoji jednosmerny listok Hainburg - Bratislava u Slovak Lines? A stoja aj tam na konci Hainburgu (ako 901)? Dikes 🙂
Reakcia na: Petto #163170:
Nezabudaj, ze Solaris bol v pripade busov lacnejsi ako SOR.
Reakcia na: Petto #163170:
Vy tu už špekulujete o jednotlivých typoch trolejbusov - jednoznačne potrebných. Ja sa ale pýtam: za čo ich toto zadĺžené mesto kúpi a kedy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.