medzi 2. a 3. dverami , pod tymi bocnymi sedadlami nie je nadrz , tam je nieco ine ,ale ked som to videl ,som sa smial, uplne nevyuzity priestor. Pripominalo ti mi trochen batozinovy priestor v C rade SORov ?
a aj ten druhý schodík pod oboma sedadlami schováva nádrž, ten čo tak krásne zasahuje do priestoru chodcom?! to isté aj druhý schod pri sedadlách medzi 2. a 3. dverami. Solaris proste vyrobil kvalitu s perfektným vyhotovením. SOR vyrobil bars jak prišlo a nedostatky látal improvizáciou. Zaujímavé, že všetky klbáky majú v pohode točeň, iba SOR použitím inej ohrozil zdravie cestujúcich a zalátal to hentak amatérsky.
Asi máš pravdu, bohužiaľ. Lenže ak to takto s trolejbusmi pôjde ďalej, pomaly nebude mať čo premávať. Neustále odďalovanie nákupu nových vozov z dôvodu nedostatku financií mi pripadá ako "riešenie" tzv Rýchlodráhy. Plánovala sa už od cca roku 1976 a dodnes nie je ani prd.
inak všimol si si, že Irisbus, Mercedes aj Solaris používajú rovnaký systém toho krytu na kĺbový čap (asi aj výrobca bude ten istý), zatiaľ čo SOR to má iné a musel tam improvizovať s tým krytím tým, že tam nakydal schody?
tu je krásny príklad toho ako si Solaris poradil s interiérom, zatiaľ čo SOR ho amatérsky dovrzal. V Solarise je krásny priestor, zatiaľ čo v SORke sedadlá na schodíkoch, ktoré sú zbytočné, prekážajú a znepohodlňujú pohyb cestujúcim vo vozidle. Navyše je tam priestranná točeň, čo SOR úplne postráda.
Tento rok su uz nove tbusy SCI-FI , no v navrhu rozpoctu na 2012-3 sa objavila polozka 54 milionov € na tbusy. Tak uz polemizujeme o tom , hoc tie planovane vydavky sa mozu zase o rok zmenit a pouzit inak.
Re #163172 810zssk: Len ci bude lacnejsi aj v podobe trolejbusov TROLLINO . Ale ten neprakticky interier SORu v podobe tbusu by sa dal obist aj vybratim ineho typu vozidla (karoserie) v Skodovke. Len neviem ci sa uz nejako nespojili Skodovaci a SORaci , ze pre CZ-SK trh budu len SkodoSORy ?
u nás je problém ten, že tie klbáky čo sa kúpili, tak sa kúpili úplne od veci. Nikto nepočúval šoférov, že na naše cesty sa to nehodí, že sa s tým ťažšie jazdí pre rozmery, taktiež, že MBCC má veľkú spotrebu. Pri SORke zas nikto nepozeral na amatérsky vyhotovený interiér. Všade výstupky, schody, aj tam kde by nemuseli byť, ktoré prekážajú ľuďom. Blbo umiestnené 2 a 3. dvere (nový Ikarus ich má umiestnené oveľa lepšie.
Zaujalo ma riešenie zadnej časti u záložných 15m Mercedesov a MAN-ov, že to majú bez tzv. "komína", ktorý zužuje priestor pri posledných dverách. Osobne si myslím, že by to bolo omnoho lepšie z hľadiska usporiadania priestoru a možno by to malo aj priaznivý vplyv na hlučnosť motora v interiéri, napr. pri takom Tedome. Inak som zvedavý, či sa Tedom pustí aj do výroby 15 a MIDI vozidiel (dĺžka cca 10m)
Pretoze niekto povedal, ze taketo Mercedesy budu jazdit v Bratislave. Tak pre zalepenie oci sa kupilo zopar medakov. Museli nastavit jeden tender pre SOR, a treti tender neviem ci uz vobec vypisali alebo sa caka s akou novinkou s CNG pohonom vide SOR, aby sa dal na to usit tento tender.
keby sa jednalo o SOR, tak si zapíš za uši, že mesto by našlo peniaze vždy. Na úver cez Ja & Ty banku... ? keď SOR nevyrábal klbáky, tak mesto na ten tender sralo, potom zmarili tender na 240 klbákov a rozdelili ho na 3 menšie. Otázkou je : Prečo nemohli spraviť iba 2 menšie aby sme mali maximálne 2 značky kĺbových autobusov? ?
Ako keby si nepoznal DPB, nastavi podmienky v style najnizsia cena a mame vitaza - Skodovkove SORy. Pokial viem este stale vyraba Solaris aj tbusy, teda aspon tak ma na svojej stranke. No pripada do uvahy este moznost SKODA 27 TR SOLARIS ( 18metrove vozidlo ). Sam som zvedavy ako to dopadne
Prečo by nevyhral samotný Solaris Trolino 18, či Solaris ho už nevyrába?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.