Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
a este jedna vec ma na SF zaujala: poschodove depo 😉
chcete si pozriet fotky 15TrSF? skuste http://www.oubeck.com/pictures/usa/sf_trolley/sf_trolley.htm. su tam sice len dva 15Tr, ale zato kopa ostatnych San Franciskych trolejbusov.
ad Karlova Ves: mozno zasa takto "prepocital" osovu vzdialenost ;-)))
Inááááč tie SCIFI články sú super! Ale ešte ste nevideli moje super záložné vozidlo.... HEHEHE!
Oprava trati za obratiskom Karlova Ves: hej ľudkovia, vie mi niegdo vysvetliť prečo vodiči stoja na semafóre napreiek tomu že sa jazdí po oboch tariach? To sú tak blbý alebo to niekto prikázal?????
majkl: aj na I415 su na vetrakoch na streche (nudzovych vychodoch) kladivka....
Majkl > Áno, sú tam kladivká

tuleniqe > 15TrSF sa líšia hlavne šírkou, ďalej počtom dverí, designom. Majú inú elektrickú výzbroj, aby sa im neupiekli tyristory v San Franciscu do kopca. Je to akýsi klon našej 15Trky

Turbo > Karosy, do šrotu....
Chalani, nie sú náhodou kladivká na Ikarusoch rady 435 na vonkajšej strane stropných vetrákov?
Tie 15TrSF su nakolko odlisne od tych co chodia u nas? Kolko ich vlastne vyvezu do Ameriky?
super ste to vylepsili - ten moj obrazok 😮
zmylil som sa s tou 39, nebude tam zastavovat, ale treba pochvalit DPB za informovanost verejnosti pri vyluke: HIP HIP HURA! naozaj to spravili dobre.
Ešte niečo k tej KAROSE B 741 #1304:
Dnes som šiel do DNV a o cca. 17:30 stál tento vrak s otvoreným motorom na dialnici (HAHAHAHAHAHAHAHAH). Ani sa vôbec nečudujem. Ináč pomýlil som sa, ten prvý bus bol #1317. Ale ajatak sú to vraky hodné akurát autogénu.
A tú radu 900 mám odfotenú z Košíc! Vidíš, musím to sem dať... Odfotil som detail tých troch schodov, brrrrrrr. hnusné!
Turbo > Všetky Karosy takto raz dopadnú. Karosa je autobus so životnosťou tak 3 roky. Čo sa týka série 900, jediný rozdiel je nový čumák (óóó), nové sedadlá (óóó) a nová prevodovka s novým motorom. Akcelerácia horšia, ako K2 - viď. v Brne B941E. Séria E má "zníženú podlahu". Mám taký dojem, že výsledok je taký, že I435 má zníženejšiu podlahu, ale tí k..... to urobili tak, že všade, kde neboli nosníky podlahu znížili, takže je tam nekonečne veľa "vaničiek". Okrem toho sú tam ešte za kĺbom 3 schody, ale všetky tieto vylepšienia len utvrdili môj názor na mestské Karosy -> Je to šrot! Najlepšie autobusy sú podľa mňa IKARUS 28x a TAMBUS, nech sa za to na mňa vo Vysokom Mäte 🙂 nehnevajú
Hehe, ake dobre clanky pribudli :-))))
hehe, d3k0, v tej K2 na odborárskej vyzerám pekne... hehe, ale mne sa tie tvoje fotky zdajú najaké moc svetlé, asi to bude tým tvojím monitorom. ja neveim, spýtaj sa aj iných ľudí... ale pekné obrázky... aj ja nejaké mám, ešte ich musím nejako nascanovať...
21.5.2001, 14:00
K autobusu KAROSA B 741 #1304:
13:15 došiel na nástupnú zástavku na nivách ako linka č. 21. Tento "autobus" mi už bol nejak povedomý. Po nastúpení som zistil, že šlo o vozidlo na ktoré som už raz upozornil vodiča, že je totálne zhnité a neschopné prevádzky (pokial si to nemýlim s niektorou inou KAROSOU, ale v kĺbe bolo tak isto zhnité). Povedal som mu, že celá ľavá stena pred kĺbom sa hýbe hore a dolu v rozmedzí 10 cm (najmä keď prechádzal jamami na našich super cestách) a nech informuje výpravcu. Teneto autobus som potom dhšie nevidel, neskôr už áno. Dnes som sa sním opäť viezol. Je to totálny vrak, určite mal aspoň jednu nehodu, na kĺbe je to vidno. Zo spodu sú tam nejaké pružinky, ktoré tam niečo držia. Síce má už konečne zvarené niektoré časti ale už tam jeden zvar bol prasknutý. To bolo jasné najmä za jazdy keď s ním doslova kmásalo na strany. Druhý zvar je zvarený aspoň 50 elektródami a tu namiesto zvaru praská tyč, na ktorú sú tie húsenice navarené. A akoby nestačilo iba to, 5 krát nám skapal motor: pred Krížnou, potom na semafóre pred kinom YMCA, dvakrát na zástavke Milana Marečka a potom ešte na Novoveskej, kde som vystúpil. Autobus mal meškanie 6 minút a ani neveim či vôbec k Volkswagenu došiel. Je to totálny VRAK a patrí na ŠROTOVISKO!!! Ak ten druhý zvar praskne, tak celá strecha v ľavej časti pred kĺbom bude držať už iba na tej tyči, ktorá je určená na držanie cestujúcich. A práve okolo tej tyče je poraskaná krytina strechy, takže tam už nejaké zaťaženie pôsobí! A ešte toto: tretie dvere sa neotvárali normálne. Otvorilo sa iba jedno "krídlo", to duhé som manuálne otvoril ja. Zavreli sa, ale či sa to ovorí opäť je otázne. A teraz mám súhlasiť s plynofikáciou keď viem, že plynofikovať sa budú práve KAROSY!!! No čo som ja idiot??? Nehovorím že všetky KAROSY sú až v takomto stave, ale je aspoň jasné, že tieto autobusy už doslúžili, a to definitívne! Niektoré staré Ikarusy 280 sú v lepšom stave ako väčšina B 741-tiek. A toto je fakt! Dúfam že mi dáte za pravdu, ak sa aspoň trochu vo vozidlách MHD vyznáte. A rada 900: v čom je lepšia ako rada 700??? Čakám na vaše dotazy...

...Ani som ho radšej neodfotil, ten chudák vodič, taký trapas ísť s tým šrotom!
btw. ako sa tu dava dolny index?
Nieco je s 1911, vcera isla do vozovne z linky 37/2 spod mosta, namiesto nej chodila 1006.
A co robil pod mostom 10XX s tabulou "50 Safarikovo nam."????????
Andy: krizik - pozri dole...
Uz chapem.. Nevsimol som si...
Pocujte, preco tam seci davate pred tie cisla krizik?
A kedy bude fungovat vyhlasovanie zastavok uz naozaj? (myslim tym aby povedalo aj nazov)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.