Turbo > Všetky Karosy takto raz dopadnú. Karosa je autobus so životnosťou tak 3 roky. Čo sa týka série 900, jediný rozdiel je nový čumák (óóó), nové sedadlá (óóó) a nová prevodovka s novým motorom. Akcelerácia horšia, ako K2 - viď. v Brne B941E. Séria E má "zníženú podlahu". Mám taký dojem, že výsledok je taký, že I435 má zníženejšiu podlahu, ale tí k..... to urobili tak, že všade, kde neboli nosníky podlahu znížili, takže je tam nekonečne veľa "vaničiek". Okrem toho sú tam ešte za kĺbom 3 schody, ale všetky tieto vylepšienia len utvrdili môj názor na mestské Karosy -> Je to šrot! Najlepšie autobusy sú podľa mňa IKARUS 28x a TAMBUS, nech sa za to na mňa vo Vysokom Mäte nehnevajú
Turbo
Dnes som šiel do DNV a o cca. 17:30 stál tento vrak s otvoreným motorom na dialnici (HAHAHAHAHAHAHAHAH). Ani sa vôbec nečudujem. Ináč pomýlil som sa, ten prvý bus bol #1317. Ale ajatak sú to vraky hodné akurát autogénu.
A tú radu 900 mám odfotenú z Košíc! Vidíš, musím to sem dať... Odfotil som detail tých troch schodov, brrrrrrr. hnusné!