tak skúšam z verejne dostuúpných zdrojov a výsledok je takýto:
správa na bid.sk - nie je "z", podľa cp.bid.sk od 1.3. je "z", podľa webu dpb jazdí 801 iba do 28.2., od 1.3. je undefined
tak snáď budeš mať pravdu
Behom dvoch rokoch a najazdených 44 000 km ako výrazne klesne cena CapaCity. ?
Mercedes opäť predáva svoj predvádzací CapaCity nechce ho kúpiť Ikea? ? http://cut.sk/150d
Cena dvojročného jazdeného: 351 050€
Cena jedného nového pre Bratislavu: 585 000€
Nemyslel som si, že dvojročný jazdený autobus má nižšiu sumu o vyše 200 000€ alebo nemá "špeciálnu" výbavu, ktorá je v Bratislavských? ?
Už mi s tými tvojimi spamamami ležeš fest na nervy. Dúfam, že teraz tu zas budeš o tom vypisovať 3 týždne, však vstúp do KSS, alebo sa odsťahuj na Kubu a tam si buduj socializmus a broj proti cirkvám a nám už daj s tým svätý pokoj.
a čo by nemohol skončiť? ? KDHáci nemajú najmenší problém rozdávať "zlaté padáky", dostane polročné odstupné a pôjde rozkrádať do DPB s argumentom, že on to tam pozná a pozná problematiku a pod. kecy... takých tu bolo a je čo budú robiť turistiku po vysokých funkciách v štruktúrach štátnych podnikov.
ešte keď Zacharovi držal Gyurkovský stoličku, tak mal Zachar voľnú ruku a terorizoval s L44 ku kostolu ? ale to je už otrepaná kapitola... zaujímavá ešte bude diskusia ministra Krajcera s KDHákmi a církvani, lebo sa už začala otvárať téma církevnej dane (včera na TA3). Myslím, že církevná daň by bola adekvátna odpoveď na ten teror čo tu KDHáci zavádzajú. Namiesto riešenia podstatných vecí v doprave zavádzajú nejaké prapodivné pravidlá a praktiky fanaticko-kresťanské, lekári už začali s výhradou svedomia a odniesli si to potraty, takže potichu si vydupali hajzlíci zmeny a to ešte nevládnu ani rok ?
Hej zistil som že niekedy musela byť zmena, veď 206/6 ide prvý krát už 5:25 z NÚSCH, čo je dorobený odchod.
6254 pochybujem že pôjde na opravu, lebo "prežiť" majú tbusy od 6257 vyššie (podľa roku výroby), 6255 tiež, to je výnimka.
6241 má rozšírenú VP v rozsahu GO, ale jednak je to 14Tr08/6 a po druhé tu GO mala ako prvá zo série takto robených genrálok. (pred ňou robená 6261 a aj po nej robená 6268 išli na GO ešte raz)
To odstavenie z premávky čo je v katalógu bolo na dosť dlhú dobu (po nehode), možno pol roka možno aj viac ale odvtedy úspešne zas jazdí. Ale pochybujem že by po dodávke nových tbusov prežila.
v 1.rubrike mas preklep, ma byt 6307 namiesto 6306
6241 nebol nahodou go? v katalogu je to pomenovane ako rozsirena vp, a ze odstavenie z premavky 2009 nie je pravda aj ked v tychto dnoch ho nestretam
6231 robieval ZV Trnavka, posledne bol videny v noci ako namrazovka, na linke som ho asi tyzden nevidel, ale na hrobonackom poradi som ho nevidel nikdy, zato vcera bol 6232 na 208/11, takze je mozne, ze aj ten je pozicany okrem tych co uvadzas
ad 206/6, predsalen zmena v grf. bola, odchod 9.28 z kramarov uz nema znacku a nepokracuje do voz.trnavka, trolejbus sa otoci na stanici a ide naprazno do hrobonky ?
6254 som uz nevidel ani ja dost dlho a ked je vedeny ako vyradeny, tak na tom nieco bude, preto som sa pytal ci je rozpaleny, lebo ja neviem ci sa chysta na nejaku opravu a ani kde a v akom stave sa prave nachadza
Tiez mam obavy, no na 99,99 % viem presne aky typ noveho NP tbusu tu bude. Minule tu dakto pisal ze by mala EU zaviest nejaku smernicu, ktora by urcovala presny popis NP vozidla, ze kolko sedadiel by malo byt v NP casti. Paci sa mi ta myslienka, lebo by sa aspon SOR posnazil viac s ich "uzasnym" NP NB radom vozidiel,pretoze je naozaj ubohe s ich poctom sedadiel v NP casti
To je otázka na niekoho technicky zdatnejšieho. Čo sa týka GO, 14TrM je de fakto úplne noý voz, preto to tu v katalógu má aj /II za číslom.
14Tr keď sa generálkuje (administratívne je to údajne rozšírená veľká prehliadka), tak rám ostáva pôvodný, ale sa opieskuje. Ostatné je tie všetko nové - plechy, kabeláž, interiér atď ..
ale neviem aká je realita v tých ktorých dielňach (DPB, BBDS, Zliner, DSZO..)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
správa na bid.sk - nie je "z", podľa cp.bid.sk od 1.3. je "z", podľa webu dpb jazdí 801 iba do 28.2., od 1.3. je undefined
tak snáď budeš mať pravdu