Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #161758:
Tak nech to Tescu dajú zbúrať, keď bez povolenia stavia niečo, čo je v rozpore s verejným záujmom.
Reakcia na: 810zssk #161751:
Zachar je KDHajzlák.
Mike suhlasim, len doplnim ze pozicanie 6232 sa potvrdilo, lebo dnes robi 203
Reakcia na: a.m. #161790:
Hej zistil som že niekedy musela byť zmena, veď 206/6 ide prvý krát už 5:25 z NÚSCH, čo je dorobený odchod.
6254 pochybujem že pôjde na opravu, lebo "prežiť" majú tbusy od 6257 vyššie (podľa roku výroby), 6255 tiež, to je výnimka.
6241 má rozšírenú VP v rozsahu GO, ale jednak je to 14Tr08/6 a po druhé tu GO mala ako prvá zo série takto robených genrálok. (pred ňou robená 6261 a aj po nej robená 6268 išli na GO ešte raz)
To odstavenie z premávky čo je v katalógu bolo na dosť dlhú dobu (po nehode), možno pol roka možno aj viac ale odvtedy úspešne zas jazdí. Ale pochybujem že by po dodávke nových tbusov prežila.
Reakcia na: Valec #161793:
A vobec, aj tak tym nikto necestuje, tak co sa tym budeme trapit ?
Reakcia na: kecho #161787:
Ale bude, bude. Nič sa neboj. ?
Reakcia na: Mike #161785:
v 1.rubrike mas preklep, ma byt 6307 namiesto 6306
6241 nebol nahodou go? v katalogu je to pomenovane ako rozsirena vp, a ze odstavenie z premavky 2009 nie je pravda aj ked v tychto dnoch ho nestretam
Reakcia na: kecho #161787:
Som si takmer isty, ze na znamenie bude a keby aj nahodou nebola tak tam aj tak vodici stat nebudu ?
Reakcia na: Mike #161750:
6231 robieval ZV Trnavka, posledne bol videny v noci ako namrazovka, na linke som ho asi tyzden nevidel, ale na hrobonackom poradi som ho nevidel nikdy, zato vcera bol 6232 na 208/11, takze je mozne, ze aj ten je pozicany okrem tych co uvadzas
ad 206/6, predsalen zmena v grf. bola, odchod 9.28 z kramarov uz nema znacku a nepokracuje do voz.trnavka, trolejbus sa otoci na stanici a ide naprazno do hrobonky ?
6254 som uz nevidel ani ja dost dlho a ked je vedeny ako vyradeny, tak na tom nieco bude, preto som sa pytal ci je rozpaleny, lebo ja neviem ci sa chysta na nejaku opravu a ani kde a v akom stave sa prave nachadza
Reakcia na: no.ev.di. #161784:
Tiez mam obavy, no na 99,99 % viem presne aky typ noveho NP tbusu tu bude. Minule tu dakto pisal ze by mala EU zaviest nejaku smernicu, ktora by urcovala presny popis NP vozidla, ze kolko sedadiel by malo byt v NP casti. Paci sa mi ta myslienka, lebo by sa aspon SOR posnazil viac s ich "uzasnym" NP NB radom vozidiel,pretoze je naozaj ubohe s ich poctom sedadiel v NP casti
Reakcia na: no.ev.di. #161786:
To je otázka na niekoho technicky zdatnejšieho. Čo sa týka GO, 14TrM je de fakto úplne noý voz, preto to tu v katalógu má aj /II za číslom.
14Tr keď sa generálkuje (administratívne je to údajne rozšírená veľká prehliadka), tak rám ostáva pôvodný, ale sa opieskuje. ❗ Ostatné je tie všetko nové - plechy, kabeláž, interiér atď ..
ale neviem aká je realita v tých ktorých dielňach (DPB, BBDS, Zliner, DSZO..)
Reakcia na: 810zssk #161754:
nebude na znamenie 😞 aspoň podľa toho linku, čo je na bid.sk... Fór je v tom, že Čunovo-záhrady je "z" (na "z" sa vlani na jeseň menila aj Čunovo priehrada), teraz takmer všetky mimo 1. pásme idú na "z", ale na 801 sa vytvorí stála zastávka...
Reakcia na: Mike #161785:
aký je rozdiel medzi Tr a TrM okrem vizuálnej stránky?
Reakcia na: no.ev.di. #161783:
Ja viem ktoré sú a nie sú TrM:
14TrM: 6222,6226,6260,6261,6263,6265,6267,6271,6283,6291,6293,6301,6304,6307 - 14
14Tr po GO: - 6255,6262,6266,6268,6269,6275,6276,6277,6285,6286,6288,6289,6290,6292,6294-6300,6303,6305,6307,6311,6312,6314 - 27
14Tr ktoré ešte prejdú GO (buď na TrM, alebo iba ako Tr) ((niektoré z nich už tento rok)):
6257,6258,6259,6264,6270,6272,6273,6274,6278,6279,6280,6281,6282,6284,6287,6302,6308,6310,6315 - 19
Reakcia na: Valec #161782:
ja sa najviac obávam toho, že aké t-busy nás postihnú ?
Reakcia na: Mike #161781:
6255 a 6257 niesú TrM,
14TrM je iba 14ks a síce : 6304,6293,6263,6291,6271,6222,6226,6265,6283,6306,6260,6301,6267 a 6261 (samozrejme všetky s II za ev.č.). Koľko kraťasov ešte vôbec pôjde na GO a niesú zrovna teraz 2 či 1kus na GO v Zlineri? Z pohľadu DPB asi vydržia toľko čo do doby kým dostali GO ? lebo DPB má tendenciu považovaž aj K2S za úplne nové vozidlá a má asi takú predstavu, že tu budú ďalších 20 rokov. Už by mohli s tými úchylnými GO ísť kade ľahšie a kúpiť normálne nové vozidlá na úrovni doby.
Reakcia na: Mike #161776:
Ale zasa, ak by bol tender na 35+35 s opciou na ďalších 35 (ak treba definovať, tak radšej sólo), bolo by to ešte lepšie, nakoľko by sa mohli dokúpiť ďalšie a pritom rovnaké vozy. ?
Reakcia na: a.m. #161747:
A vlastne tu je vedená 6254 už ako vyradená..
Re #161779 no.ev.di: s trolejbusmi do čísla 6253 sa nepočíta a teda sa čoskro vyradia. 6255 a 6257 a vyššie buď sú ako TrM alebo ostatné prešli alebo prejdú GO ako 14Tr a teraz sa môžme baviť koľko rokov po GO vydržia... 3? 5? 10?
Reakcia na: Mike #161778:
a nepestuje aj on turistiku? Už to lezie všetkým na nervy toto dosadzovanie ľudí po známostiach, protekciách a po úplatkoch a za sľuby, že budem pre teba kradnúť a dohadzovať v štátnom podniku kšefty známym. Na ŽSR je takýto bordel a tam keď je na niečo "súťaž" tak sa podpisujú také zmluvy, že sa nakupujú veci aj 3-4x drahšie a potom sa diví dakto, že prečo ŽSR tak veľa pýta za elektrinu, trate, nájom iných priestorov a iné služby. Lebo potrebujú peniaze na rozkrádanie pre známych. Si môže podať aj športku, len aby sa nenasralo viac ľudí na ŽSR na KDHákov čo tam terorizujú a budú v takej istej pozícií ako Ďurkovský!
Reakcia na: Mike #161776:
14TrM máme presne 14ks (podľa katalógu na tejto stránke) a nevyradených vozidiel máme 75ks dokopy, z čoho počítam, že pojazdných dnes je tak 65ks. Čiže nič by sa nestalo keby ten tender obsahoval 60ks kraťasov, samozrejme že by hneď nešli k čertu všetky 14Tr-ky ale postupne ti najstaršie. Prvý rok 30ks a druhý by sa uvidelo čo na to povedia financie a rozvoj t-bus tratí, či by si to vyžadoval. Na konci celej dodávky by bolo 60ks nových krátkych t-busov, 14ks 14TrM a nejaké 14Tr (cca10ks) by mohli zostať ako ZV alebo na náhradné diely pre 14TrM. Samozrejme keby tender vyhrali kolchozníci z Libcháv, tak by tá dodávka prípadných 60ks prebehla možno aj v jednom roku na úver zo spriaznenej banky ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement