Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #161658:
ani na 32 by nestacili 4 vozy. Treba ratat aj s prestavkami. Cize 5 vozov.
Na margo tych zmien od 28.2. a setrenia v DPB by nebolo vhodnejsie nezavadzat ziadnu linku 89, zrusit spominane linky 180 a 82. Stacilo by, keby kazdu hodinu zachadzala na cint.Pe. linka 80 a v blizkosti divadla by nemohla ist linka 95 v smere z mesta nie tou prvou odbockou na nadjazd smer TPD, ale isla by rovno a stala by pri stadione, kde by ludia odtial v pesej dostupnosti mohli ist do, z divadla a vyjst hore pred mostom a tak ist k TPD? Vsak tam je to prejazdne, ci nie? To je zachadzka 1 min. Tymto by sa usetrilo viac. Aj tak 95% ludi, co ide do divadla ide autom. A ti, co potrebuju ist busom, tak nastupia pri stadione a odvezu sa k tpd a tam mozu prestupit, kam potrebuju.
Reakcia na: no.ev.di. #161657:
na 133ke by si nevyjazdil poobednu spicku s 4 vozidlami ( 4 x12 = 48 minut - 1 kolo ) , hoc v sucasnosti je rano 8 vozov ( 8x6 minut = kolo 48 ) ,ale poobede je to uz 9 vozov ( 9x6 = 1 kolko 54 minut )
Reakcia na: MatejBA #161596:
Ešte ma napadlo jedno riešenie situácie okolo L32/33/133, tu je :
L32 : Hl.st. - Kramáre - Mlynská dolina - Molecova - Janotova - Karloveská a ďalej k Hl.st. (vyšlo by to pri 12min intervale na 4vozidlá)
L33 : bez zmeny trasy, i=6/7-8/6//7-8 + by boli pridané v 12min intervale spoje obsluhované Solarismi počas špičky (potreba 2kusy iba počas špičky)
L133 : i=12/-/12//-, všetko Solarisy, vyšlo by to na 4ks
- na úseku Dlhé diely - Molecova by bol interval 3min v špičke a mimo nej 7-8minút s tým, že počas špičky by každý druhý spoj z DD na Molecovu vykonával Solaris.
Reakcia na: ufo #161654:
no nie, len ked ministerstvo dopravy povie, ze to treba urobit, tak to bude stat! neviem ako je postavena zmluva o spolupraci a vykonoch vo verejnom zaujme. ked je tam, ze ZSR musia akceptovat poziadavky...
v kazdom pripade ta trat vyzaduje nejake investicie, zas ktora trat na Slovensku nie. ? Snad len 120 medzi Račou a NVM a potom 127 Žilina - Krasno (to aby sme len neociernovali ? )
Reakcia na: Ámos #161651:
pokiaľ sú koľajnice OK, tak je to ešte v pohode, no nebola pri Dvoch levoch zváraná koľajnica, či nepraskla tam dakedy koľaj alebo pri Medickej záhrade? Tiež si spomínam, že keď tu chvíľu behala električka pre Cagliari, tak museli ten vytŕčajúci betón orezať aby to nezachytila nejakou časťou. Naše električky znesú veľa, ale NP električky si vyžadujú inak vyzerajúci zvršok, čo je doteraz pre DPB takmer neznáma vec, no musia sa na to pripraviť.
Reakcia na: Ámos #161653:
ŽSR niečo stojí, keď Regiojet vznáša pripomienky? ?
Reakcia na: aquila #161623:
ZSR uz teraz nadavaju kolko mil. € ich bude stat Regiojet, kedze vznasa mnozstvo pripomienok na upravu trate. O dalsich zastavkach v ramci Bratislavy nechcu ani pocut. ?
Reakcia na: Ruslan #161650:
nebola Rontgenova robená práve preto, že ľudia sa k ŽST Petržalka a priľahlým budovám kde sídlia firmy mohli z Hálovej dostať "iba" s L99, tak DPB vyhovel spravením zastávky Rontgenova aby vyhovel aj cestujúcim na L88? A to isté platilo, že ľudia sa Einsteinovej, Kremnickej či Záporožskej mohli dostať "iba" s L80, tak sa vlastne vyhovelo aj im. Takže Rontgenova nie je vôbec pre L99.
Reakcia na: S499.1023 #161632:
na spitalskej je rozbity asflat popri kolajach, tak z toho usudzuje, aj ked to ma pramalo splocne. je to neprijemne pre auta a trpi vizualna stranka, no na kvalite pojazdu elektricky sa to nijak neprejavuje.
Reakcia na: ear4 #161641:
Odpoveď na tvoje otázky:
1. L95 premáva cez priecestie po Einsteinovej na Apollo preto, lebo je to rýchlejšie a na Einsteinovej nebývajú veľké zápchy. Keby išla cez Bosákovu, tak by to bolo to isté. Okrem toho by ľudia žiadali, aby zastavovala aj na Bosákovej. Všetky linky čo idú cez Apollo bývajú rovnako zdržané v zápche až na Apolle, je to kvôli semaforom na Prístavnej.
a) Z oblasti Bosákova/Šustekova sa do centra dostanú ľudia L68, L78, L96/196, takže L95 by tam bola zbytočná, cestujúci ak chcú isť na Šafko, tak vezmú L68, L78 a na Apolle prestúpia na L95.
b) rizík je na ceste veľa v podobe výtlkov a pod., takže to nie je až taký veľký problém.
c) veľa vozidiel zatáča ostro v pravo/ľavom uhle, napr. L83 z Dvorov smer na Hálovu, ale to neznamená, že im treba hneď zmeniť trasu...
d) ako som už spomínal vyššie, zápcha sa tvorí hlavne na moste Apollo, pred semafory na Prístavnej.

2. L99 nestojí na Rontgenovej kvôli tomu, že odbočuje na ŽST Petržalka. Keby vychádzala zo zastávky, autá idúce z nadjazdu by si ju nemuseli všimnúť, takto sa aspoň predíde nehodám.
L99 má aj tak v smere na Ovsište podobnú / takmer rovnakú trasu ako L88. A zo zastávky Rontgenova je ŽST Petržalka (L99) v pešej dostupnosti do 5 min.
Reakcia na: 810zssk #161642:
ešteže tak ?
Reakcia na: ear4 #161641:
Bolo by to síce prínosom pre cestujúcich, ktorí cestujú zo zastávok Mlynarovičova, Bosákova, či Šustekova k L95 cestujú s L84/99. Mňa tiež napadá varianta cez Nový most a po nábreží na Šafko a takisto by cez Nový most obojsmerne mohla premávať L50, neviem tiež prečo sa všetko musí srať cez Apollo ?
Čo sa týka nezastavovania L99 na Rontgenovej, má to v smere k ŽST od Hálovej silnú logiku a síce tú, že šoféri IAD väčšinou letia z nadjazdu dolu kopcom k Záporožskej ako s nalosenou riťou a vôbec im nevadí, že povrch cesty je taký, že horší od neho už je iba dlažba z čadičových kociek. Šofér L99 vychádzajúci z Rontgenovej by musel dávať sakra riadne bacha pri prechádzaní skrz jeden pruh do ľavého odbočovacieho či sa nevynorí zrazu nejaký "Schumacher" a neskončí v ňom. V opačnom smere by problém nebol, ale netreba to tam tak urgentne. Tiež by som tam tú zastávku dakedy uvítal ale radšej to oželiem v prospech bezpečnosti. ?
Reakcia na: 810zssk #161645:
Placuci marcelolo rulz ?
Reakcia na: luky133 #161640:
to zas nie, na to sa SOR už nezmôže, totiž električka nemôže mať takú lacnú konštrukciu ako klbáky ? bohate stačí, že DPB už ľudí osral keď naoko vypísal tender na 240 klbákov, kde nemal SOR šancu a potom sťažovateľovi Mercedesu prihodil tender šitý na mieru a rovnako vo vyhodnocovaní tendra na 100klbákov osral Solaris ?
Reakcia na: Hug0 #161644:
Nie, takto 🙂 http://imgs.sk/images/SORTramTrainpng-76984.png

(vizaulica made in Paint :D)
Reakcia na: 810zssk #161643:
zlava do prava cez klb ? 😃
Reakcia na: luky133 #161640:
Yes a daju tam ten moj napad, ze na jednej strane elektrickova vyska a na druhej vlakova.. a aby Dunca porazilo tak to bude mat aj hrb, akurat nie zpredu dozadu, ale zlava do prava 😃
Reakcia na: no.ev.di. #161638:
Nemoze. On ti predal sluzby za urcitu cenu a za urcitych podmienok. Preto napriklad DPB musel nechat cestujucich s PCL zakupenymi pred 1.11.2007 jazdit aj na nocakoch bez priplatku.
Neviem, ci uz o tom niekto tu alebo niekde inde aspon trocha rozmyslal, ale dva malickosti v suvislosti s vedenim liniek v severnej casti Petrzalky znacne udivuju.

1. Preco premava L95 po zatvoreni Stareho mosta po Einsteinovej a nie rovno po Bosakovej? Teda podla mojeho odhadu by po nejakom rozumnom preprogramovani svetelnej krizovatky Sustekova / Bosakova (ktore za zrejme nezmenilo od cias ked sa dalo este odbocit z mosta Apollo na Bosakovu a teda je nezmyselne dlho 'zelena' pre smer od mosta na Furdekovu) trvala jazda len minimalne dlhsie aj so zastavkou(kami) na Bosakovej a dosiahlo by sa
a/ vyrazne lepsia dostupnost centra z oblasti Bosakova / Sustekova
b/ nemuseli by vozidla prechadzat cez zeleznicne priecestie (co je riziko ako bebezpecnostne tak aj technicke)
c/ nemusieli by vozidla 4x ostro zatacat v pravom uhle (co im rozhodne neprispieva)
d/ vyhli by sa pravidelnej zapche pred Mostom (sporadicky L95 vidiet aj pri Sustekovej - ked to nejde cez Einsteinovu)

2. Preco, ked sa urobila zastavka Rötngenova pre L88, tam nestoji aj L99? L88 byva velmi casto znacne vytazena a takto by jej ovela menej vytazena 99 urcite pomohla, okrem toho by boli niektore casti Petrzalky lepsie dostupne.

Tym, co sa tieto riesenia zdaju moc odvazne, by som chcel pripomenut, ze DP trvalo dobrych par mesiacov kym prisla na to, ze L88 by mala zastavovat pri Auparku. Dnes to je jedna z najvytazenejsich zastavok na linke.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.