Najrozumnejšie by bolo, keby L36 zrušili úplne. Zachádzka na Polianky sa dá riešiť aj inak.
A na L89 bude SOR BN9,5 tak akurát. Vždy lepšie ako minibus, namiesto ktorého by tam aj tak na 90% bola Karosa (dopadlo by to tak ako na L36)
Pochybujem, že to bude minibus, lebo tie nedokážeme vypravovať ani tam, kde ich teraz treba, na 36 sú bežne aj oba vozy Vrakosy. Rozumnejšie by bolo, keby urobili 36 opäť oficiálne "normálnu", jazdili by tam tie 2 SORky, čo by sa ušetrili po zlúčení 82 a 180 a zrušení 156 a 89 by bola oficiálne minibusová, kde by jazdili v prípade nedostatku minibusov tiež SORky. Alternatívnou minibusovou linkou k 89 by ešte mohla byť 54.
K skratenej L51 cez vikend.Urcite je to rozumne riesenie a hlavne jeden bus bude stacit na vypravu. Trochu budu hromzit ludia iba v sobotu dopoludnia ,ked je otvorena trznica.
L89 bude aj po novom vozit vzduch. Bude to vlastne iba presmerovana L180. K sadu by stacili urcene spoje po skonceni predstaveni ako to tu uz odznelo.
ty si teda trkvas! Nevieš mi povedať na aké H by bol dobrý 6min interval na L32 a kde by si vykúzlil tie vozidlá a výkony navyše na takú frekvenciu spojov aby boli L32 a 133 v preklade a zároveň ponúkali rovnakú kapacitu ako 32+33+133? Uznávam, že skrátenie intervalu bol na L32 dobrý a opodstatnený ťah, dokonca by som cez víkend dal tiež 20min interval, veď to nie je nejaká linka na periférií ako L56 či 65 aby premávala každých 30min, hoci cez víkend nebehá tak veľa ľudí na Kramáre s tou linkou, opodstatnenie by to malo. 12min interval v špičke na L32 postačuje. Ako aj "Trolleybus" povedal trefne, tak problém je hlavne v tom, že všetci sa narvú do L32 a 133 a L33 nechajú tak prázdnu ísť. V takomto bordeli nemalo vôbec význam budovať trať na DD a oveľa perspektívnejšia by bol trolejbusová trať od ASMN do Eurovey a po moste Apollo do Ovsišťa, kde by to aj dakto ocenil, že tam premáva L210 a mohla by sa L78 skrátiť po ASMN. Mohli sa ušetri peniaze, nakúpiť pár 15m autobusov pre priamu linku DD - Eurovea a na L33 mohli aj naďalej premávať plesnivé Karosy a TAMBUSy a nikomu by to nevadilo zjavne keď sa tu tak piští furt po L133. ?
Ak niekto tvrdí že L133 je plná na prasknutie zabudne dodať, že väčšina ľudí nechá odísť poloprázdnu L33 (príp. 32) a natrepú sa do L133. Ak niekto ide k Malej scéne nie je dôvod aby musel 2x prestupovať. Z Dlhých Dielov sa predsa dá ísť L32 a 33 na Molecovú odtiaľ električkami č. 4 a 12 na Šafárikovo námestie, odkiaľ je to aj peším presunom na Malú scénu len na skok, príp. sa dá využiť L95, ktorá chodí veľmi často.
Čo sa týka L32 a 33 pred zavedením L133 v rannej špičke mali spoločný interval 5 minút. Takež ak by sa DPB k nemu vrátil, L133 by sa mohla zredukovať, alebo úplne zrušiť.
Zabudni na L133, čo máš proti tej linke, podaj si sťažnosti že ju chceš zrušit lebo ti nevyhovuje a vlastne ved ty nebyvas na DD tak čo sa do toho vlastne staráš, staraj sa o to čo tebe jazdí pod barákom, ta linka nech kludne zostane a je velmi dobrá, ráno aj poobede vozí dosť ľudi, keď sa zruší tak pod tvojím barákom začne demonštrovať kopu ludí tak ako v Egypte... ? ? ?
Uz sa mi na teba nechce stale reagovat ohladom 133 . Nie som zastanca sucasneho prepychu na 133, ale bez nej sa uz nezaobides , lebo 32 + 33 by nepostacovali v sucasnom stave. Resp. by postacovali ale uroven cestovania by bola rovnaka ako za ery "iba tambusov" na DD.
TYMTO UKONCUJEM diskusiu mojej osoby na tuto milionkrat omielanu temu ? pre mna za mna,si uz pis co chces o tom
a nedostali sme sa nakoniec k tomu, že by ju chceli DD-áči mať v nezmenenom stave?! Akákoľvek zmena či redukcia narazí na to, že "však niektoré chodia plné".
zaujímavé je, že je jak úzkostlivo posudzuješ ty a podaktorí DD, že čo ak by náhodou niekto pracoval pri Dostojevského rad, aby to mal priamo z DD bez prestupu. Keby sa takto robili linky z každej m.č., tak amen! Pri robení dopravy z iných častí mesta sa väčšinou uvažuje tak, aby sa ľudia dostali k hlavnému prestupnému bodu ale nie priame spojenie na všetky smery ?
aspoň vidia na vlastnej koži aký je systém linkovania električiek odvšadiaľ všade na hovno a že pri takých intervaloch cestovať je na figu. Som zvedavý, že koľko ľudí z DD pracuje pri Eurovei alebo na Dostojevského, určite to je horibilné číslo a treba tam priamu linku celotýždenne ? 2x si prestúpia, a čo? aby sa dakto teraz neposral! Niesú jediní kto prestupuje, to len tak na okraj, či spravíme špeci tarifu ešte pre DD?
lenze 133ka ide do lokality kde elektricka nechodi + ked dakto presada na 70,50,66,95 v lokalite Eurovea,tak setri 133ka aspon jeden prestup.
" Nevidím na tom nič zlé ak niekto kto ide z Dlhých dielov musí prestúpiť na električku do centra " ? :
Vyskusaj si cestovat v sedle alebo vecer z DD na AS ( alebo opacne ) a predstav si, ze by si tam mal dakde pri AS robotu - razom ta prejde chut cestovat dennodenne s 33/elina/70
dokedy má vlastne zmysel mať v prevádzke linku 133? Bude vôbec možné toto autobusové provizórium aj zrušiť? Nevidím na tom nič zlé ak niekto kto ide z Dlhých dielov musí prestúpiť na električku do centra. Nie je to jediná časť mesta odkiaľ sa cestuje do mesta na prestup. Navyše ponuka liniek je na Molecke pestrá a ostane dosť pestrá aj po prípadnej redukcií počtu liniek po MS, keď sa začne rekonštruovať Štefanovičova.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ruslan
A na L89 bude SOR BN9,5 tak akurát. Vždy lepšie ako minibus, namiesto ktorého by tam aj tak na 90% bola Karosa (dopadlo by to tak ako na L36)