Určite rovnaký komfort nemajú, keďže všetky naše vlaky IC sú klimatizované a rovnako všetky vlaky R na trase Bratislava - Košice. A navyše, vlaky InterCity majú oproti vlakom REX radený reštauračný, resp. vozeň prvej triedy.
Re #160982 boxcar: Svojho času sa koketovalo s možnosťou, že aby sa zabránilo toľkým preprahom, IC vlaky by premávali cez Nové Mesto, čiže preprah by bol uskutočnený až v Petržalke a navyše tu nenastane obrat súpravy. Ďalšia možnosť bola tá, že vlaky budú premávať cez Marchegg a preprah bude už na Hlavnej stanici. Tieto vlaky však v dnešnej dobe nepremávajú, takže tento problém nateraz odpadol.
Ani vlak z Petržalky nestojí v každej riti. ? Lebo nestojí v nasledujúcich staniciach linky S60: Wilfleinsdorf, Sarasdorf, Trautmannsdorf an der Leitha, Götzendorf/Leitha, Himberg b.Wien, Lanzendorf-Rannersdorf, Kledering b.Wien a Wien Grillgasse.
Ja som praveze videl v prvej triede OBB vlakov dost ludi... Ono ta kategoria mala zmysel hlavne za minulych cias kedy im z krajiny byvaleho Ostbloku liezlo kadeco, dnes to uz len preziva
Lenze nie kazdy potrebuje ist na metro.... niektori prestupuju dalej do Rakuska, niektori zasa idu do inej casti Viedne (napr. ja dnes casto chodim zo Simmeringu U3kou prave na Westbahnhof a tam prestupujem na elektricku... osobne by som tie IC vyuzil radsej).. napokon, chodilo tym dost ludi.
Je to dočasné z dôvodu rekonštrukcie a zdvojkoľajnenia trate Ehrherrzogkarlstrasse-Hausfeldstrasse, výstavby novej prestupnej stanice Hausfeldstrasse (U2-vlaky). S-Bahny sú teda dočasne zrušené a nahrádzajú ich práve REX a R.
Re #160988 810zssk: Do Petržalky chodí totiž všeličo - CS ako na hl.st, poschodové CS a Talenty. (Cez víkendy len Talenty).
To je možné, že to píšu, len hovorím, že v praxi moc rozdiel nie je, možno teda v tej prvej triede, ktorou skoro nikto necestuje. Napr. aj v OBB IC máš občas radené 1-2 vozne 2. triedy presne rovnaké ako tie, ktoré chodia BA - Marchegg - W.
A vlak z Pe nestoji v kazdej riti? Dokonca si myslim, ze vlaky z hlavnej su o nieco lepsie - medzi BA a Viednou stoja len tri krat (niektore dva krat) a potom uz vo Viedni. Vo Viedni je sice dost stanic, ale to je akceptovatelne... aj ked autobus je vdaka tomu pre mna vyhodnejsie
No ono to bolo hlavne o komforte, ze nemusis s taskami prestupovat. Navyse, ja som vyuzival tie IC aj kvoli tomu, ze isli na Westbahnhof a Meidling, co mi casto vyhovovalo viac (hlavne pri prestupe na vlaky z Viedne dalej do AT).
OBB IC je kategoria garantujuca urcitu kvalitu. V druhej triede je to dnes uz mozno podobne, ale OBB IC/EC stanovuje aj naroky na servis v prvej triede, napr. povinny business oddiel (viac na stranke OBB).
Čo som išiel naposledy z HL. ST. sme stáli v s prepáčenim v každej riti aj tam aj s5 a to dokonca v takých staniciach kde nástupište bolo kratšie než celý vlak podotýkam že vo viedni to bolo najmenej 8x -.-
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
Re #160988 810zssk: Do Petržalky chodí totiž všeličo - CS ako na hl.st, poschodové CS a Talenty. (Cez víkendy len Talenty).