Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #161008:
Výťažná koľaj býva súčasťou vlakotvorných staníc bez spádoviska. Keď potrebuješ rozradiť súpravu nákladných vozňov, najprv ju vytiahneš na výťažnú koľaj a odtiaľ rozraďuješ na jednotlivé koľaje. Načo by bola výťažná koľaj metru neviem. ? Skôr by som povedal, že sa jedná o odstavnú koľaj.
Reakcia na: Solider #161007:
Lamaquestion: A to je co?
Reakcia na: 810zssk #161004:
Ja by som povedal, že to je výťažná koľaj.
Reakcia na: ufo #161003:
Naco je vlastne to predlzenie dobre? Ved na vlaky sa prestupit da aj na Stadlau.
Ked uz sa riesi U2: Nevie niekto kam vedie tato odbocka? Diky 🙂
Reakcia na: Peon #160998:
Z Petržalky premáva to, čo píšeš a aj to, čo z hlavnej stanice.

Re #161000 Peon: Cca za dva roky? Treba vyhľadať na googli. Trať končí až pri Opli v poli - to betónové koryto typické pre viedenské metro tam už je.
Reakcia na: Peon #160997:
Pointa bola ina a sice, ze stoji v dobrych koncoch sveta 😉
Reakcia na: MiroBA #160981:
Určite rovnaký komfort nemajú, keďže všetky naše vlaky IC sú klimatizované a rovnako všetky vlaky R na trase Bratislava - Košice. A navyše, vlaky InterCity majú oproti vlakom REX radený reštauračný, resp. vozeň prvej triedy.

Re #160982 boxcar: Svojho času sa koketovalo s možnosťou, že aby sa zabránilo toľkým preprahom, IC vlaky by premávali cez Nové Mesto, čiže preprah by bol uskutočnený až v Petržalke a navyše tu nenastane obrat súpravy. Ďalšia možnosť bola tá, že vlaky budú premávať cez Marchegg a preprah bude už na Hlavnej stanici. Tieto vlaky však v dnešnej dobe nepremávajú, takže tento problém nateraz odpadol.
Reakcia na: ufo #160994:
Na kedy približne sa plánuje predĺženie U2 až na Hausfeldstrasse?
Reakcia na: Hug0 #160984:
Keď nástupište bolo kratšie než celý vlak, tak z posledného vagóna ALEBO z posledných dvoch sa problematicky vystupovalo / nastupovalo?
Reakcia na: ufo #160983:
Cez Marchegg premávajú (vždy?) City Shuttle podobné našim osobákom - teda NIE nízkopodlažné.

Z Petržalky premávajú nízkopodlažné Talenty a aj poschodové nízkopodlažné vlaky.
Reakcia na: 810zssk #160990:
Ani vlak z Petržalky nestojí v každej riti. ? Lebo nestojí v nasledujúcich staniciach linky S60: Wilfleinsdorf, Sarasdorf, Trautmannsdorf an der Leitha, Götzendorf/Leitha, Himberg b.Wien, Lanzendorf-Rannersdorf, Kledering b.Wien a Wien Grillgasse.
Reakcia na: AAA #160992:
Ja som praveze videl v prvej triede OBB vlakov dost ludi... Ono ta kategoria mala zmysel hlavne za minulych cias kedy im z krajiny byvaleho Ostbloku liezlo kadeco, dnes to uz len preziva 🙂
Reakcia na: boxcar #160991:
Lenze nie kazdy potrebuje ist na metro.... niektori prestupuju dalej do Rakuska, niektori zasa idu do inej casti Viedne (napr. ja dnes casto chodim zo Simmeringu U3kou prave na Westbahnhof a tam prestupujem na elektricku... osobne by som tie IC vyuzil radsej).. napokon, chodilo tym dost ludi.
Reakcia na: Hug0 #160984:
Je to dočasné z dôvodu rekonštrukcie a zdvojkoľajnenia trate Ehrherrzogkarlstrasse-Hausfeldstrasse, výstavby novej prestupnej stanice Hausfeldstrasse (U2-vlaky). S-Bahny sú teda dočasne zrušené a nahrádzajú ich práve REX a R.

Re #160988 810zssk: Do Petržalky chodí totiž všeličo - CS ako na hl.st, poschodové CS a Talenty. (Cez víkendy len Talenty).
Reakcia na: 810zssk #160990:
Tu sa zhodneme.. Cez Marchegg je to rýchlejšie, pokiaľ však necestuješ až na SuedBH, najmä vďaka možnosti prestupu na U2 na Stadlau.
Reakcia na: 810zssk #160987:
To je možné, že to píšu, len hovorím, že v praxi moc rozdiel nie je, možno teda v tej prvej triede, ktorou skoro nikto necestuje. Napr. aj v OBB IC máš občas radené 1-2 vozne 2. triedy presne rovnaké ako tie, ktoré chodia BA - Marchegg - W.
Reakcia na: 810zssk #160989:
je to otázka ind.preferencií, ale cestovať o 40 až 50 min dlhšie kvôli cestovnej taške, keď na Simmeringu môžeš prestúpiť pohodlne na metro...ale ok.
Reakcia na: Hug0 #160984:
A vlak z Pe nestoji v kazdej riti? Dokonca si myslim, ze vlaky z hlavnej su o nieco lepsie - medzi BA a Viednou stoja len tri krat (niektore dva krat) a potom uz vo Viedni. Vo Viedni je sice dost stanic, ale to je akceptovatelne... aj ked autobus je vdaka tomu pre mna vyhodnejsie 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.